Wees een kerel en betaal gewoon.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb op 3 januari een verkeersboete gekregen van 86 euro. Moet toegeven, dit was mijn fout, dus heb geen sterke argumenten om dit niet te betalen
Ik betaal ook belasting... Meer belasting dan ik ooit terug ga krijgen, dus dit slaat nergens op.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:39 schreef devlinmr het volgende:
Heb je enig idee hoe triest je bezig bent?
Van onze belastingcenten de zaak maar vertragen.
Elke mogelijkheid om de staat te belasten, is prima.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wees een kerel en betaal gewoon.
Waarom moedwillig het rechtssysteem belasten zodat ze minder tijd hebben voor belangrijkere zaken?
Hoe heet dat dan? Op het briefje staat gewoon 'hoger beroep'quote:
Hoge belastingen zijn altijd klachtwaardig.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
En je volgende topic gaat over de hoge belastingen die je moet afdragen aan de staat?
Ik ga er ook van uit dat ik verlies. Het gaat hier ook de tijdwinst + verlies die de staat lijdtquote:Op zondag 27 januari 2019 15:41 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
86 euro maar? Ik zou de moeite niet eens nemen om daar hoger beroep voor aan te tekenen. Je verliest toch.
Misschien moet je dan even gaan bezinnen over je debiele tactieken om de staat op hogere kosten te jagen en dus ook de burgers.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoge belastingen zijn altijd klachtwaardig.
Serious note, moeten ze die 1 cent dan terugbetalen?quote:
Wellicht worden de lasten ooit zo hoog, dat we dat achterlijke sociaal vangnet afschaffen. Wat zou dat fijn zijn.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even gaan bezinnen over je debiele tactieken om de staat op hogere kosten te jagen en dus ook de burgers.
Yep.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Serious note, moeten ze die 1 cent dan terugbetalen?
Ja hou maar weer op met je getrollquote:Op zondag 27 januari 2019 15:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wellicht worden de lasten ooit zo hoog, dat we dat achterlijke sociaal vangnet afschaffen. Wat zou dat fijn zijn.
Val van de trap en raak blijvend invalide. Dan word je een ontvanger van belastinggeld en kost je de samenleving alleen geld. Beter kan je de staat niet belasten.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Elke mogelijkheid om de staat te belasten, is prima.
Dit is echter geen antwoord op mijn vragen.
Hmm, moet ik even gaan inlezen. Wellicht dat een optie aan het eind.quote:
Dit is geen troll, maar ok.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja hou maar weer op met je getroll
Zonder mezelf te belasten uiteraard. Lijkt me sterk dat een briefje tekenen met "afgewezen" en een geautomatiseerde tekst meer heeft gekost dan 86 euroquote:Op zondag 27 januari 2019 15:47 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Val van de trap en raak blijvend invalide. Dan word je een ontvanger van belastinggeld en kost je de samenleving alleen geld. Beter kan je de staat niet belasten.
Op het moment dat jij bezwaar aantekende was je al duurder dan de bon op brengt. Sneu figuur
Zo'n vraag verdient ook geen antwoord.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Elke mogelijkheid om de staat te belasten, is prima.
Dit is echter geen antwoord op mijn vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |