quote:
Ik heb veel boeken van hem. Verfilmingen zijn vaak wat jammer, maar de boeken zijn meestal geweldig.quote:
Oh Dear, de films (op een uitzondering na) doen deze man echt geen eer aan. Daar zitten echt gigantische drollen tussen. Heb je ook geen animo om eens een boek van hem op te pakken? Heb wel een paar mooie boeken waar je mee zou kunnen beginnenquote:Op zondag 27 januari 2019 12:46 schreef Harvest89 het volgende:
Nog nooit boeken van hem gelezen.
Wel veel films gezien die op zijn boeken zijn gebaseerd.
De eerste van Bachmanquote:Op zondag 27 januari 2019 12:26 schreef Poes. het volgende:
''Razernij'' is me altijd heel sterk bijgebleven
Vlucht naar de Top en de Marathon vond ik ook gaaf.quote:Op zondag 27 januari 2019 12:50 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Oh Dear, de films (op een uitzondering na) doen deze man echt geen eer aan. Daar zitten echt gigantische drollen tussen. Heb je ook geen animo om eens een boek van hem op te pakken? Heb wel een paar mooie boeken waar je mee zou kunnen beginnen
[..]
De eerste van Bachman
Er zijn erg veel omnibussen verschenen. Maar Vlucht naar de Top en De Marathon waren redelijk kleine pockets dacht ik. The Running Man met Arnold Schwarzenegger is gebaseerd op Vlucht naar de Top. Stephen King zelf vindt het trouwens een waanzinnige kut filmquote:Op zondag 27 januari 2019 12:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vlucht naar de Top en de Marathon vond ik ook gaaf.
Volgens mij zaten die samen met Razernij en nog eentje (de Leerling?) in zo'n omnibus.
Film nooit gezien, vond de verfilming van de Noodzaak ook tenenkrommend slecht.quote:Op zondag 27 januari 2019 12:57 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Er zijn erg veel omnibussen verschenen. Maar Vlucht naar de Top en De Marathon waren redelijk kleine pockets dacht ik. The Running Man met Arnold Schwarzenegger is gebaseerd op Vlucht naar de Top. Stephen King zelf vindt het trouwens een waanzinnige kut film
Ja veel films zijn matig inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2019 12:50 schreef Lyzio_NL het volgende:
Oh Dear, de films (op een uitzondering na) doen deze man echt geen eer aan. Daar zitten echt gigantische drollen tussen. Heb je ook geen animo om eens een boek van hem op te pakken? Heb wel een paar mooie boeken waar je mee zou kunnen beginnen
Sorry! Niet gezien!quote:Op zondag 27 januari 2019 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Er was toch al een topic?
TTK / Stephen King #11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |