abonnement Unibet Coolblue
pi_184655011
Kben het niet vaak eens met Seven dus ik zou je toch maar zorgen gaan maken TS.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 januari 2019 @ 15:54:33 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184655027
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:52 schreef Stephanie24 het volgende:
Of hij meer wil weet ik echt niet, maar hij ziet me niet als enkel een fuckbuddy iig. Maargoed, jammer is dit. Super leuke man maar door zijn verleden geen relatiemateriaal. En nu is t dus helemaal over. :'(
Wat is er eigenlijk mis met zijn verleden? Crimineel, drugs of nogal losbandig qua seksleven of zo?
Resistance is futile.
pi_184655174
Hij is al getrouwd geweest en heeft 3 kinderen bij 2 verschillende vrouwen. 2 meisjes bij z'n ex-vrouw en 1 meisje bij een ex-vriendin.

Nou, dit wil ik gewoon niet. Punt.

Maar mijn gevoel zegt idd wel wat anders maar mijn verstand zegt: nee, je wilt absoluut niets serieus van een man die al 3 kinderen heeft.
pi_184655223
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Right... dus je wil hem als scharrel maar toch geef je aan dat je geen behoefte hebt aan contact.

Ik krijg de indruk dat jij niet weet wat je wil, en dat je daardoor hele gemixte signalen afgeeft. Het zou verklaren waarom hij je vals (manipulatief) vindt.
Door de hele situatie dacht ik; miss. beter om er toch mee te kappen voordat ik em echt leuk ga vinden en dan is het hek van de dam.
pi_184655621
Maar het is wel lekker veel drama en daar kick je wel op natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 januari 2019 @ 16:15:00 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184655742
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:59 schreef Stephanie24 het volgende:
Hij is al getrouwd geweest en heeft 3 kinderen bij 2 verschillende vrouwen. 2 meisjes bij z'n ex-vrouw en 1 meisje bij een ex-vriendin.

Nou, dit wil ik gewoon niet. Punt.

Maar mijn gevoel zegt idd wel wat anders maar mijn verstand zegt: nee, je wilt absoluut niets serieus van een man die al 3 kinderen heeft.
En buiten dat vind je het wel een hele leuke vent? Waarom zeg je dit niet gewoon tegen hem?
Resistance is futile.
pi_184655812
Genoeg drama weer gelezen voor vandaag
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 januari 2019 @ 16:24:39 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184656080
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:01 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Door de hele situatie dacht ik; miss. beter om er toch mee te kappen voordat ik em echt leuk ga vinden en dan is het hek van de dam.
Ik zou dit allemaal tegen hem zeggen.

'Ik vind je heel leuk maar ik heb grote moeite met het idee dat jij kinderen hebt bij 2 verschillende vrouwen. Dat strookt niet met mijn toekomstbeeld en ik ben als de dood mezelf hierin te verliezen, wetende dat het geen toekomst heeft'.

Dan snapt hij je wisselende signalen. En hij is zelf ook heel eerlijk, hij maakt je deelgenoot van zijn verleden en zijn gevoelens. Geen wonder dat hij nu een beetje boos is.
Resistance is futile.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 16:25:03 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184656092
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:52 schreef Stephanie24 het volgende:
Of hij meer wil weet ik echt niet, maar hij ziet me niet als enkel een fuckbuddy iig. Maargoed, jammer is dit. Super leuke man maar door zijn verleden geen relatiemateriaal. En nu is t dus helemaal over. :'(
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 09:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een man die contact zoekt met een vrouw wil over het algemeen iets van haar. Geen interesse = geen moeite.
^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184656788
Als een vrouw appt 'ik hoef even geen contact', dan zegt dat genoeg. Als hij dan contact wil blijven houden zeg je dus 'ik wil alle macht in onze relatie, ik bepaal weer wanneer we contact hebben'.
Dat wil toch niemand.

Althans, wat is zijn rol in het verhaal als jij dit appt? Gelukkig heeft ie dus wel zelf waarde.
pi_184657245
Nee, ik heb dat vandaag gezegd. Hij heeft gezegd dat hij nu geen moeite meer gaat doen en weet dat 'het binnenkort ff niks is'.

En verder toen kregen we 'n beetje mot en heeft hij het afgesloten met de conclusie dat ik waarschijnlijk al dan niet onbewust het alleen deed voor de afleiding. En dat wil hij niet.

Wat een dramaqueen.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 17:14:01 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184657283
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:12 schreef Stephanie24 het volgende:
Nee, ik heb dat vandaag gezegd. Hij heeft gezegd dat hij nu geen moeite meer gaat doen en weet dat 'het binnenkort ff niks is'.

En verder toen kregen we 'n beetje mot en heeft hij het afgesloten met de conclusie dat ik waarschijnlijk al dan niet onbewust het alleen deed voor de afleiding. En dat wil hij niet.

Wat een dramaqueen.
Hij is geen drama queen, hij had stiekem gevoelens voor je. Daar kan hij niks aan doen. Voor zo ver ik kan lezen heb jij niet echt heel duidelijk aangegeven dat het alleen lichamelijk is, dus, tja, om heel eerlijk te zijn vind ik vooral jou dramatisch.

Hij trekt een conclusie en handelt naar die conclusie. Niks mis mee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184657366
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:12 schreef Stephanie24 het volgende:
Nee, ik heb dat vandaag gezegd. Hij heeft gezegd dat hij nu geen moeite meer gaat doen en weet dat 'het binnenkort ff niks is'.

En verder toen kregen we 'n beetje mot en heeft hij het afgesloten met de conclusie dat ik waarschijnlijk al dan niet onbewust het alleen deed voor de afleiding. En dat wil hij niet.

Wat een dramaqueen.
Welke rol had hij na jouw bericht nog in jullie ‘relatie’?

Een hond die wacht tot zijn baasje weer aangeeft dat hij weer mag reageren?
pi_184657420
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:18 schreef Jardis het volgende:

[..]

Welke rol had hij na jouw bericht nog in jullie ‘relatie’?

Een hond die wacht tot zijn baasje weer aangeeft dat hij weer mag reageren?
wat bedoel je nou precies
  zondag 27 januari 2019 @ 17:21:52 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184657423
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:12 schreef Stephanie24 het volgende:
Nee, ik heb dat vandaag gezegd. Hij heeft gezegd dat hij nu geen moeite meer gaat doen en weet dat 'het binnenkort ff niks is'.

En verder toen kregen we 'n beetje mot en heeft hij het afgesloten met de conclusie dat ik waarschijnlijk al dan niet onbewust het alleen deed voor de afleiding. En dat wil hij niet.

Wat een dramaqueen.
Ik vind hem eigenlijk eerlijk en duidelijk. Jij bent daarentegen heel wisselend. Je bent onzeker en angstig vanwege zijn verleden, maar je vind de man zelf wel heel leuk. Hij is zelf heel eerlijk over zijn verleden en zijn gevoelens voor jou, maar jij hebt dan toch maar heel abrupt besloten dat je geen behoefte hebt aan contact. Hij heeft ronduit gelijk met zijn conclusie, je hebt hem behandelt als een lekker tussendoortje. En dit alles terwijl hij heel consequent is, zijn gevoelens laat zien. Ik vind het volstrekt logisch dat hij zich een beetje gekwetst voelt.

Jij bent hier de dramaqueen, niet hij.
Resistance is futile.
  zondag 27 januari 2019 @ 17:24:18 #66
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184657456
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:21 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

wat bedoel je nou precies
Dat je mensen niet als een hondje kunt behandelen omdat je zelf niet weet wat je wil.
Resistance is futile.
pi_184657461
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bent gelijk needy als je contact zoekt? Dit wordt wel extreem negatief door TS omschreven dat je eigenlijk denkt: wijf zoek gewoon even zelf uit wat je wilt en communiceer eens normaal.

TS is hier het rare persoon.
Ik reageerde inderdaad terwijl ik nog een beetje in de waan was dat ze duidelijk gemaakt had dat het verder niets ging worden. Maar volgens mij is die duidelijkheid er niet echt ;)
pi_184657475
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:12 schreef Stephanie24 het volgende:
Nee, ik heb dat vandaag gezegd. Hij heeft gezegd dat hij nu geen moeite meer gaat doen en weet dat 'het binnenkort ff niks is'.

En verder toen kregen we 'n beetje mot en heeft hij het afgesloten met de conclusie dat ik waarschijnlijk al dan niet onbewust het alleen deed voor de afleiding. En dat wil hij niet.

Wat een dramaqueen.
Dat hij geen relatiemateriaal is en je moeite hebt met zijn exen en kinderen, kan ik nog enigszins begrijpen. Prima, maar had dat dan gewoon tegen hem gezegd. Het was hem niet duidelijk dat je niet met hem wilde daten en verder niets van hem wilde dan alleen seks. En dat is niet zijn schuld.

Blijkbaar had hij gevoelens voor je en wilde hij meer. Maar door gebrek aan jouw communicatie vind ik hem geen dramaqueen. Hij heeft namelijk eerlijk gezegd wat zijn verleden was en wat hij voor jou voelde. Nu jij dit zomaar afkapt, kan ik zijn gevoel wel begrijpen dat jij hem louter hebt gebruikt als lekker tussendoortje, terwijl hij wel alles op tafel heeft gegooid. Dat hij dan gekwetst voelt is dan ook totaal logisch.
pi_184657488
Ze heeft hem niet aan het lijntje gehouden of gebruikt. Hij wist ervan. Zijn keuze om erin mee te gaan.
  zondag 27 januari 2019 @ 17:29:34 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184657527
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:27 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ze heeft hem niet aan het lijntje gehouden of gebruikt. Hij wist ervan. Zijn keuze om erin mee te gaan.
TS geeft aan dat ze hem niet heeft duidelijk gemaakt dat ze geen interesse heeft in een relatie vanwege zijn verleden. Ze zegt ook dat ze hem een hele leuke man vindt. Ik kom tot de conclusie dat ze hem wel degelijk het gevoel heeft gegeven dat er meer in zat.
Resistance is futile.
pi_184657545
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

TS geeft aan dat ze hem niet heeft duidelijk gemaakt dat ze geen interesse heeft in een relatie vanwege zijn verleden. Ze zegt ook dat ze hem een hele leuke man vindt. Ik kom tot de conclusie dat ze hem wel degelijk het gevoel heeft gegeven dat er meer in zat.
’Mwah hij weet dat een beetje, is niet super duidelijk uitgesproken’

Hij wist het een beetje, dus dan had hij maar duidelijk moeten zeggen dat hij meer wil. Had hij een eerlijk antwoord kunnen krijgen dat zij hem niet wil vanwege het feit dat hij 3 kids heeft.
  zondag 27 januari 2019 @ 17:32:26 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184657563
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

’Mwah hij weet dat een beetje, is niet super duidelijk uitgesproken’

Hij wist het een beetje, dus dan had hij maar duidelijk moeten zeggen dat hij meer wil. Had hij een eerlijk antwoord kunnen krijgen dat zij hem niet wil vanwege het feit dat hij 3 kids heeft.
Hij stuurt haar appjes, tagt haar op instagram en vandaag geeft hij ronduit toe dat hij meer wil. Dat het met zijn verleden te maken heeft, heeft ze hem vandaag ook niet gezegd. 'Ik heb geen behoefte aan contact'.. als je iemand echt wel ziet zitten, dan kun je met zo'n bericht toch helemaal geen flikker?
Resistance is futile.
pi_184657600
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat heeft ze hem vandaag ook niet gezegd. 'Ik heb geen behoefte aan contact'.. als je iemand echt wel ziet zitten, dan kun je met zo'n bericht toch helemaal geen flikker?
Dan is het heel duidelijk dat iemand je niet ziet zitten en verder geen woorden eraan vuil wil maken! Klote voor hem, maar hij is volwassen dus laat m lekker focussen op z’n kinderen ofzo i.p.v. dit puberale gedoe. Ik vind dat ze duidelijk is.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 17:38:42 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184657667
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:35 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dan is het heel duidelijk dat iemand je niet ziet zitten en verder geen woorden eraan vuil wil maken! Klote voor hem, maar hij is volwassen dus laat m lekker focussen op z’n kinderen ofzo i.p.v. dit puberale gedoe. Ik vind dat ze duidelijk is.
Ja, su-per duidelijk als ze vervolgens wel z'n lul inademt alsof ze bovenkomt na kopje onder te zijn gegaan en bijna verdronken is. Maar géén contact willen.

Ja, nee, su-per helder verhaal van haar wel ja.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184657685
Nouja, hij heeft alsnog nooit gezegd dat hij echt meer wilt. Hij heeft wel dus gezegd 'ik vind je leuk en niet alleen als fuckbuddy', en dus idd dat als het alleen maar afleiding is het voor hem niet hoeft. Maar dat kan ook betekenen dat hij een soort friends with benefits wil, en niet de relatie.

Waarom zou hij niet als een echte man straith forward om een date vragen. :{
pi_184657739
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:39 schreef Stephanie24 het volgende:
Nouja, hij heeft alsnog nooit gezegd dat hij echt meer wilt. Hij heeft wel dus gezegd 'ik vind je leuk en niet alleen als fuckbuddy', en dus idd dat als het alleen maar afleiding is het voor hem niet hoeft. Maar dat kan ook betekenen dat hij een soort friends with benefits wil, en niet de relatie.

Waarom zou hij niet als een echte man straith forward om een date vragen. :{
Wat een onzin, als hij zegt je leuk te vinden en geen fuckbuddy te willen, dan snap je toch zelf wel dat hij je leuk vindt? FWB is toch plat gezegd gewoon een fuckbuddy?
pi_184657753
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, su-per duidelijk als ze vervolgens wel z'n lul inademt alsof ze bovenkomt na kopje onder te zijn gegaan en bijna verdronken is. Maar géén contact willen.

Ja, nee, su-per helder verhaal van haar wel ja.
Dat weet je helemaal niet, maar dat zegt niks.

Ze wil hem niet. Alleen voor seks. Dat is aangegeven. Nou, dat moet de meeste mannen niet vreemd in de oren klinken.
  zondag 27 januari 2019 @ 17:43:37 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184657757
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:39 schreef Stephanie24 het volgende:
Nouja, hij heeft alsnog nooit gezegd dat hij echt meer wilt. Hij heeft wel dus gezegd 'ik vind je leuk en niet alleen als fuckbuddy', en dus idd dat als het alleen maar afleiding is het voor hem niet hoeft. Maar dat kan ook betekenen dat hij een soort friends with benefits wil, en niet de relatie.

Waarom zou hij niet als een echte man straith forward om een date vragen. :{
Omdat jij wisselende signalen afgeeft. Ook hij heeft het recht om niet helemaal zeker te zijn van zijn zaak dus hij verkoos de voorzichtige aanpak.

Nogmaals, jij bent verantwoordelijk voor dit gedoe omdat je niet duidelijk bent geweest tot het escaleerde (en je bent zelf ook nog eens degene geweest die dit geëscaleerd heeft). Niet hij.
Resistance is futile.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 17:44:39 #79
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184657779
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:43 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet, maar dat zegt niks.

Ze wil hem niet. Alleen voor seks. Dat is aangegeven. Nou, dat moet de meeste mannen niet vreemd in de oren klinken.
Zeggen 'ik wil geen contact', maar tegelijkertijd wel seks met hem hebben wordt over het algemeen echt wel gezien als mixed signals. Kom op zeg :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184657790
Wat een gedoe is dit toch allemaal.

Nouja, vergeten en dooorrr.
  zondag 27 januari 2019 @ 17:45:02 #81
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184657792
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:43 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet, maar dat zegt niks.

Ze wil hem niet. Alleen voor seks. Dat is aangegeven. Nou, dat moet de meeste mannen niet vreemd in de oren klinken.
Ah, een echte vent mag zich niet gekwetst voelen als hij gebruikt is.

Ik vind dit echt enorme onzin. Ook mannen hebben gevoelens hoor, en daar moet gewoon ruimte voor zijn.
Resistance is futile.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 17:45:02 #82
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184657793
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:42 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Wat een onzin, als hij zegt je leuk te vinden en geen fuckbuddy te willen, dan snap je toch zelf wel dat hij je leuk vindt? FWB is toch plat gezegd gewoon een fuckbuddy?
Dit ja.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 17:45:08 #83
441859 crew  Lenny77
pi_184657796
Ik vind dus niet dat ze duidelijk is geweest. 'Hij weet dat wel een beetje' is voor een vrouw misschien duidelijk maar voor een man helemaal niet! Zeker niet als je als vrouw al 'een beetje' zegt.
Hij is hier niet de dramaqueen. TS heeft gewoon met gevoelens gespeeld.
En trouwens.. Wat is dat in godsnaam: hij zegt dat je meer bent dan een fuckbuddy en jij vraagt je af of hij serieus is? 8)7
Die man voelt zich bezeikt.
Trouwens, is het zo erg die 3 kinderen? En gaat het trouwens om de kinderen of het feit dat ze van 2 verschillende vrouwen zijn?
Iemand moet een beetje volwassen gaan worden. En het is niet die man!
Zijn verleden dan ook nog.... Tssss. Dan denk je aan ex-gevangene of drugsdealer of pedofiel ofzo.
Die arme sloeber heeft gewoon kinderen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184657805
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zeggen 'ik wil geen contact', maar tegelijkertijd wel seks met hem hebben wordt over het algemeen echt wel gezien als mixed signals. Kom op zeg :D
Dit heb ik wel vaker met hem gedaan. Eerst afkappen en vervolgens dronken apppen. Ja, heel kut, ik weet het. :') :')
  zondag 27 januari 2019 @ 17:46:15 #85
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184657822
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:44 schreef Stephanie24 het volgende:
Wat een gedoe is dit toch allemaal.

Nouja, vergeten en dooorrr.
Jammer. Je zou hier ook iets van kunnen leren door even stil te staan bij hoe je deze man behandeld hebt.
Resistance is futile.
pi_184657837
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:45 schreef Lenny77 het volgende:
Ik vind dus niet dat ze duidelijk is geweest. 'Hij weet dat wel een beetje' is voor een vrouw misschien duidelijk maar voor een man helemaal niet! Zeker niet als je als vrouw al 'een beetje' zegt.
Hij is hier niet de dramaqueen. TS heeft gewoon met gevoelens gespeeld.
En trouwens.. Wat is dat in godsnaam: hij zegt dat je meer bent dan een fuckbuddy en jij vraagt je af of hij serieus is? 8)7
Die man voelt zich bezeikt.
Trouwens, is het zo erg die 3 kinderen? En gaat het trouwens om de kinderen of het feit dat ze van 2 verschillende vrouwen zijn?
Iemand moet een beetje volwassen gaan worden. En het is niet die man!
Zijn verleden dan ook nog.... Tssss. Dan denk je aan ex-gevangene of drugsdealer of pedofiel ofzo.
Die arme sloeber heeft gewoon kinderen...
Nee, maar 3 kinderen bij 2 vrouwen, dat past echt niet in mijn plaatje. Ik weet niet, ik zie het dan toch niet meer als iets speciaals ofzo. Én getrouwd geweest, je zit altijd vast aan die exen. Ik ken z'n kinderen verder niet (wel foto's gezien natuurlijk) maar iedere keer dan dacht ik wel van: oke, dit is een product van jou en van je ex. Altijd verbonden aan elkaar. En dan niet aan 1, maar aan 2. Nee, bedankt.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 17:47:38 #87
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184657838
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:45 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Dit heb ik wel vaker met hem gedaan. Eerst afkappen en vervolgens dronken apppen. Ja, heel kut, ik weet het. :') :')
Jaja, maar HIJ is dan de dramaqueen 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184657844
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jammer. Je zou hier ook iets van kunnen leren door even stil te staan bij hoe je deze man behandeld hebt.
Zo erg is het nou ook weer niet hoor, haha.
pi_184657855
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:45 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Dit heb ik wel vaker met hem gedaan. Eerst afkappen en vervolgens dronken apppen. Ja, heel kut, ik weet het. :') :')
En hem dan een dramaqueen noemen ;(
pi_184657858
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:47 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Zo erg is het nou ook weer niet hoor, haha.
Voor jou misschien niet
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 17:48:55 #91
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184657865
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:47 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Zo erg is het nou ook weer niet hoor, haha.
Nou ja, mensen reageren op die hele moral high horse houding van je.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 17:48:59 #92
441859 crew  Lenny77
pi_184657869
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:44 schreef Stephanie24 het volgende:
Wat een gedoe is dit toch allemaal.

Nouja, vergeten en dooorrr.
Dit is een vuile reactie!
Achja, hart gebroken... Who cares! Op naar een volgende sukkel hihaho!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184657876
Arme jongen.
pi_184657888
Ik hoef trouwens ook niks met een vent met kinderen. Maar das meer omdat ik ze irritant vind dan het is een product van hun.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 17:50:16 #95
441859 crew  Lenny77
pi_184657889
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:47 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Zo erg is het nou ook weer niet hoor, haha.
Niet voor jou nee.
Je bent dus echt vals.
Of op zijn minst egoïstisch!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184657897
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ah, een echte vent mag zich niet gekwetst voelen als hij gebruikt is.

Ik vind dit echt enorme onzin. Ook mannen hebben gevoelens hoor, en daar moet gewoon ruimte voor zijn.
Mag wel. Maar hij had zelf ook duidelijker mogen zijn in zijn verlangens.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 17:51:35 #97
441859 crew  Lenny77
pi_184657906
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik hoef trouwens ook niks met een vent met kinderen. Maar das meer omdat ik ze irritant vind dan het is een product van hun.
Ja dat mag ook.
Maar blijf er dan vanaf! En zeker als er gevoelens spelen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184657912
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Omdat jij wisselende signalen afgeeft. Ook hij heeft het recht om niet helemaal zeker te zijn van zijn zaak dus hij verkoos de voorzichtige aanpak.

Nogmaals, jij bent verantwoordelijk voor dit gedoe omdat je niet duidelijk bent geweest tot het escaleerde (en je bent zelf ook nog eens degene geweest die dit geëscaleerd heeft). Niet hij.
Hij is ook verantwoordelijk, tis geen kind van 16.
pi_184657916
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik hoef trouwens ook niks met een vent met kinderen. Maar das meer omdat ik ze irritant vind dan het is een product van hun.
En dat is ook prima, maar jij bent er waarschijnlijk wel duidelijker in ;)
  zondag 27 januari 2019 @ 17:52:06 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184657920
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:47 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Zo erg is het nou ook weer niet hoor, haha.
Zo erg is het wel. Hij heeft echt gevoelens voor je, maar jij kunt het niet opbrengen om eerlijk te zijn over je echte intenties (fuckbuddy) en wat je echt dwars zit (3 kinderen bij 2 vrouwen). Hij voelt zich oprecht gekwetst. Vervolgens noem jij hem een dramaqueen en maak je er een grapje van.

Dit is respectloos en onvolwassen gedrag. Grow up.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')