Hij vindt je gewoon leuk. En laat hem eerlijk weten dat je niet op een serieuze date zit te wachten en geen relatie met hem wil. En dan kan je twee reacties krijgen:quote:Op zondag 27 januari 2019 01:17 schreef Stephanie24 het volgende:
Ik heb dus een soort van scharrel achtige toestand met een man. Maar, hij appt best wel regelmatig gewoon random, met: heee, hoe is het? Of tagt me onder dingen op instagram, noem maar op. Aandacht zoeken dus.
Verder vraagt hij niet om een serieuze date, ik zit hier ook niet op te wachten. Ik wil nu even geen relatie en al helemaal niet met hem.
Eigenlijk heb ik liever dat hij gewoon appt als we elkaar willen zien, maar ik heb niet echt behoefte om door te weeks enzo ook te appen. Laatst had ik eventjes 2 dagen niet gereageerd en dan wordt hij meteen gepikeerd.
Even vraagje voor de mannen: betekent dit dat hij meer wil of doen jullie dit ook bij jullie scharrels? Want als ik ga zeggen dat ik liever niet overdag app bla bla ben ik bang dat ik 'm afschrik, en dat wil ik ook niet want ik wil 'm ook niet kwijt.
Blijkbaar vindt hij jou wel interessant en is er niet duidelijk uitgesproken dat jij hem eigenlijk niet echt bijzonder interessant vindt.quote:Op zondag 27 januari 2019 01:42 schreef Stephanie24 het volgende:
Mwah hij weet dat een beetje, is niet super duidelijk uitgesproken.
Ik ben gewoon simpelweg benieuwd. Als een man maar iedere keer contact blijft zoeken, ookal vraagt hij niet om een date, waarom doet hij dat? Is dat dan alleen maar voor de aandacht? Want als hij serieus wil daten dan zou hij dat wel gewoon aangeven toch.
Zelf zou ik dat appen namelijk gewoon niet doen, ik heb geen behoefte aan aandacht van iemand die ik verder niet interessant vind.
Waarom niet?quote:Op zondag 27 januari 2019 01:42 schreef Stephanie24 het volgende:
Mwah hij weet dat een beetje, is niet super duidelijk uitgesproken.
Je appt met vriendinnen ofzo toch ook, daar hoef je toch ook geen relatie mee?quote:Ik ben gewoon simpelweg benieuwd. Als een man maar iedere keer contact blijft zoeken, ookal vraagt hij niet om een date, waarom doet hij dat? Is dat dan alleen maar voor de aandacht? Want als hij serieus wil daten dan zou hij dat wel gewoon aangeven toch.
Zelf zou ik dat appen namelijk gewoon niet doen, ik heb geen behoefte aan aandacht van iemand die ik verder niet interessant vind.
Gewoon eerlijk zeggen dat je hem tof vindt maar dat het verder niks gaat worden. Voor jullie allebei beter lijkt me.quote:Op zondag 27 januari 2019 01:50 schreef Stephanie24 het volgende:
Nee, ik vind het een leuke man hoor.Daarom houdt het me ook bezig. Maar hij is als persoon niet iemand waar ik een toekomst mee kan/wil opbouwen.
Daarom was ik benieuwd wat jullie denken; als hij contact blijft zoeken maar verder niet serieus echt zegt dat hij wil daten, is het misschien wel gewoon uit verveling of omdat hij aandacht wil. Maar dan moet hij dat maar bij een ander zoeken.
Wat Rolf zegt.quote:Op zondag 27 januari 2019 01:27 schreef cerror het volgende:
Tjonge jonge. Hij vind je gewoon leuk.
Zeg tegen de knakker wat jij wil, is dat duidelijk.
Neemt hij er geen genoegen mee; kap het af.
Zo moeilijk is dit niet.
Dan zeg je dat je alleen openstaat voor fwb, maar niet voor een relatie of serieuze dates.quote:Op zondag 27 januari 2019 01:58 schreef Stephanie24 het volgende:
Dan kunnen we misschien ook geen seks meer hebben, en dat zou toch jammer zijn.
Je hebt wel gelijk. Als hij dat niet zegt, dan kan het gewoon zo doorgaan. K heb vorig jaar iets gehad met iemand wat redelijk kut is geeindigd dus ik wil vooral duidelijkheid maar hem niet afschrikken oid.quote:Op zondag 27 januari 2019 01:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen dat je hem tof vindt maar dat het verder niks gaat worden. Voor jullie allebei beter lijkt me.
Je hebt echter hier al twee keer genoemd dat ie niet serieus zegt dat hij met je wil daten. Dat houd je bezig. Waarom? Als hij dat wel zou doen zou je er dan anders over denken?
Maar wil je niks met deze man omdat je bang bent dat het ooit kut kan eindigen, of vind je hem sowieso echt niet leuk genoeg voor een relatie?quote:Op zondag 27 januari 2019 02:05 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Als hij dat niet zegt, dan kan het gewoon zo doorgaan. K heb vorig jaar iets gehad met iemand wat redelijk kut is geeindigd dus ik wil vooral duidelijkheid maar hem niet afschrikken oid.
Wat kan jij lekker generaliseren zeg. De helft van de wereldbevolking denkt al-le-maal hetzelfde. Zo handig!quote:Op zondag 27 januari 2019 02:20 schreef Stephanie24 het volgende:
Want het is toch zo dat mannen ook gewoon aandacht zoeken bij vrouwen als ze zich vervelen terwijl daar verder niks achter zit.
Sommigen wel, sommigen niet. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 27 januari 2019 02:19 schreef Stephanie24 het volgende:
Hij heeft een bepaald verleden waardoor ik geen relatie met hem wil. Ik weet 100 procent zeker dat ik daar doodongelukkig van ga worden .
Wél een hele leuke man verder dus ik vind af en toe afspreken genoeg. Maar als hij nou ook door de weeks gaat appen etc. Dan denk ik: man, waarom doe je dit? Is dit omdat je meer wilt?
Daarom ook dit topic, doen mannen dit met hun scharrels, appen op een random woensdagmiddag? Taggen onder insta posts? Etc? Als dit wel zo is dan is het prima want dan weet ik iig dat we op dezelfde lijn zitten.
Een man die contact zoekt met een vrouw wil over het algemeen iets van haar. Geen interesse = geen moeite.quote:Op zondag 27 januari 2019 02:20 schreef Stephanie24 het volgende:
Want het is toch zo dat mannen ook gewoon aandacht zoeken bij vrouwen als ze zich vervelen terwijl daar verder niks achter zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop