Hoezo is dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:36 schreef Za het volgende:
Kijkers verlaten in shock première ‘pedodocu’ over Michael Jackson
De controversiële HBO-documentaire Leaving Neverland, waarin Michael Jackson (1958-2009) wordt afgeschilderd als pedofiel en kindermisbruiker, is gisteren met een hoop bombarie in première gaan op het Sundance-filmfestival in Amerika. Zeker een kijker verliet geschokt de zaal, terwijl psychologen sommige mensen geestelijke bijstand moesten verlenen.
De nabestaanden van Michael Jackson hebben geen goed woord over voor de film.
https://www.ad.nl/show/ki(...)el-jackson~a122e99d/
https://www.telegraaf.nl/(...)docu-michael-jackson
Wat een narigheid allemaal.
Itt tot JBC met zijn verkrachtings verhaal geloof ik de Jackson beschuldigers wel.
Ik denk van niet.quote:Op zondag 27 januari 2019 00:00 schreef Harvest89 het volgende:
Wat denken jullie? Was hij pedo of niet?
Ik geloof er geen fuck vanquote:Op zondag 27 januari 2019 00:00 schreef Harvest89 het volgende:
Ik denk dat hij wel een aparte "interesse" in kinderen had ja.quote:Op zondag 27 januari 2019 00:00 schreef Harvest89 het volgende:
Beetje hysterische reactie, vind je niet?quote:Op zondag 27 januari 2019 00:17 schreef Hathor het volgende:
Het is nooit bewezen, dus gil maar een eind weg haters.
Denken dat je beter bent dan de ander terwijl je in een reclamestunt traptquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:48 schreef Nikonlover het volgende:
Geestelijke bijstand![]()
Wat een mietjes daar in Amerika. Gaan ze nog miljoenenclaims indienen omdat ze voor de rest van hun leven getraumatiseerd zijn?
Maar was dat seksueel vind ik de grote vraag bij hem.quote:Op zondag 27 januari 2019 00:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een aparte "interesse" in kinderen had ja.
Wat niet wil zeggen dat ik deze vermeende misbruikslachtoffers geloof.
Evenmin ga ik zijn muziek minder waarderen. Dat staat daar los van (maar sommigen kunnen dat niet los van elkaar zien).
Nee hoor, waar is het bewijs? Je weet zelf net zo goed als ik dat hoogvliegers zoals Michael Jackson altijd te maken zullen hebben met golddiggers. Ik weet niet of hij een pedo was of niet, maar tot het tegendeel is bewezen lijkt het me niet gepast hem nu al op het kruis te nagelen, zoals de meerderheid lijkt te doen.quote:Op zondag 27 januari 2019 00:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Beetje hysterische reactie, vind je niet?
Ik denk dat hij dol was op kinderen, op hun onschuld. Maar niet zoals een pedo dol is op kinderen. Niet seksueel.quote:Op zondag 27 januari 2019 00:00 schreef Harvest89 het volgende:
Het was gewoon een rare snoeshaan, maar volgens mij was het inderdaad geen kwaadaardige man die kinderen wat wilde aandoen. Gewoon psychisch niet helemaal in orde.quote:Op zondag 27 januari 2019 00:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, waar is het bewijs? Je weet zelf net zo goed als ik dat hoogvliegers zoals Michael Jackson altijd te maken zullen hebben met golddiggers. Ik weet niet of hij een pedo was of niet, maar tot het tegendeel is bewezen lijkt het me niet gepast hem nu al op het kruis te nagelen, zoals de meerderheid lijkt te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |