Ja maar ze heeft ook iets irritants. Nu al.quote:
Dacht ik ook; hij heeft iig wel een voordeel t.o.v. de echte amateurs.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:41 schreef Nizno het volgende:
Ben ik nou gek, als je met een spuitbus zulke gelaatskenmerken kan maken dan lukt dat toch ook met een potlood en wat kleuren?
Wat in een verschil inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2019 21:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Die van Viola lijkt wel kleuterwerk
dat iddquote:Op zondag 27 januari 2019 21:45 schreef zoem het volgende:
"maar ik ben nog niet klaar"
Dat is ook een manier om advies in de wind te slaan.
Wat ze ook bij Jinek schilderde vrijdag.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Die van Viola lijkt wel kleuterwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zondag 27 januari 2019 21:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat ze ook bij Jinek schilderde vrijdag.ze is geen gerzichtermakertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat wel, maar hij wil niets opgelegd krijgen want dan leeft hij het leven van een ander.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Die gozer met die knot heeft wel een mooie gemaakt hoor
Dit. Ben jaloers hoe mensen dat kunnen. Heb genoeg creativiteit maar ik kom niet verder dan beetje in de buurt van Holtquote:
Prima slowtv op de zondagavond. Helaas is HHB al zo snel afgelopen. Gelukkig gaat dit nog wel even door.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:54 schreef Meridiaan het volgende:
Net als HHB, kijkt lekker weg. Handig achter elkaar gepland.
Ja zelfde hier helaasquote:Op zondag 27 januari 2019 21:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit. Ben jaloers hoe mensen dat kunnen. Heb genoeg creativiteit maar ik kom niet verder dan beetje in de buurt van Holt
Kwestie van oefenen.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit. Ben jaloers hoe mensen dat kunnen. Heb genoeg creativiteit maar ik kom niet verder dan beetje in de buurt van Holt
Leuk die achtergrondverhalen zo tussendoorquote:Op zondag 27 januari 2019 21:59 schreef Joosie200 het volgende:
Duur portet. Doet ie goed die Rembrandt
Heb de finesse er niet voor. Kan prima abstract bezig gaan. Maar realistisch schilderen kan ik niet.quote:
Ze biedt geen luchtig tegengewicht voor de serieuze kant van het programma.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:07 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een aardig programma maar vind de presentatrice wat onderkoeld. Vind haar werk ook niet sympathiek.
helaasch de pinguïn is er uit.quote:
Nee, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze biedt geen luchtig tegengewicht voor de serieuze kant van het programma.
Dit. Jaap is een stuk vriendelijker. Iris bitchy.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:10 schreef Nizno het volgende:
Ik zou ook eerder voor Jaap kiezen. Met dezelfde motivatie.
nopequote:
Nou als je een zetje krijgt dan is het wel handig als je niet terug gaat roeien.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:13 schreef Meridiaan het volgende:
Haar manier van samenwerken is haar advies altijd opvolgen
Ja dit.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:13 schreef Meridiaan het volgende:
Maar ze is absoluut niet vervelend om naar te kijkenquote:Op zondag 27 januari 2019 22:13 schreef Meridiaan het volgende:
Bril op en ze is de strenge leraresquote:Op zondag 27 januari 2019 22:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar ze is absoluut niet vervelend om naar te kijken
quote:Op zondag 27 januari 2019 22:16 schreef zoem het volgende:
Maar ze is absoluut niet vervelend om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |