Aaaarggh hij mepte hem niet weg!! Had hij nog duidelijk uitgelegd in een interview.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was dit die man die Cesár Sampson weg mepte
Nu snap ik het al niet meerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de meeste van die dingen geldt dat de stekker maar op een manier past, en als het op twee manieren past is dat meestal niet erg
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:30 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Aaaarggh hij mepte hem niet weg!! Had hij nog duidelijk uitgelegd in een interview.
Maar, ja dat is hij ja.
Deze drie staan allemaal in de top 4quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat mij betreft mogen hoog eindigen: Kijkdoosmeneer, voormalig kreeften, ginger Amalia.
Oftewel: Silvan, The Divaz en Seemone
Niet per se in die volgorde.
Huh, wat met Nederland? Wat gebeurt er?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:31 schreef Em31 het volgende:
wtf er is ook iets gaande met ons nummer in het Nederland topic
grazz hier hebben we toch geen tijd voor
Wil je uitleg of geloof je het wel?quote:
Misschien laterquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wil je uitleg of geloof je het wel?
Zou zo'n heerlijke stunt zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:32 schreef Cee het volgende:
Ik zeg je, twee honden vechten om een been en Silvan gaat er straks mee heen.
En dat zal erg leuk zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:32 schreef Cee het volgende:
Ik zeg je, twee honden vechten om een been en Silvan gaat er straks mee heen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:31 schreef Em31 het volgende:
wtf er is ook iets gaande met ons nummer in het Nederland topic
grazz hier hebben we toch geen tijd voor
weer een lekquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh, wat met Nederland? Wat gebeurt er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |