Meteen shiften in mappen, belangrijk, minder belangrijk en troep.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:59 schreef hartloper het volgende:
Sommige van jullie zullen het wel herkennen. De (zakelijke) mails stromen continue binnen. Je hebt de een nog niet gelezen, laat staan afgehandeld, en je hebt er weer een lading bovenop.
Hoe ga jij hiermee om?
Heb je tips en trucs om deze mail overstroming in goede banen te leiden?
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:59 schreef hartloper het volgende:
Sommige van jullie zullen het wel herkennen. De (zakelijke) mails stromen continue binnen. Je hebt de een nog niet gelezen, laat staan afgehandeld, en je hebt er weer een lading bovenop.
Nee gaat zich ook niet om continue te antwoorden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:02 schreef etuiedelapiel het volgende:
Meteen shiften in mappen, belangrijk, minder belangrijk en troep.
Je hoeft ook niet overal op te antwoorden en al helemaal niet als je vrij bent.
Gaat zich erom als ik dadelijk eigen baas ben.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat is veel? Zijn het veelal interne e-mails? Hoeveel van die e-mails hebben actie van jou nodig?
Hoe doe je dat?quote:
Ja, dat zal ze lerenquote:en alleen een uurtje 's ochtends en 's middags openen, bekijken en beantwoorden. Als het verder haast heeft bellen ze me maar of lopen ze langs.
In de serverruimte natuurlijk.quote:
Dus je doet nu al de aanname dat je dan veel mails gaat krijgen en je weet niet hoe je die mailstroom dan moet afhandelen? Misschien maar geen ZZP'er worden dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:14 schreef hartloper het volgende:
[..]
Gaat zich erom als ik dadelijk eigen baas ben.
Er zullen veel mails binnen komen van klanten, bemiddelingsbureau's met openstaande opdrachten, mailende ambtenaren, zzp collega's, intervisiegroep mailt actief. Denk tussen de 50 en 100 per dag.
Denk dat veel mails wel gelezen dienen te worden en actie op ondernomen moet worden.
Ah, gewoon de mailserver down brengen. Oke manquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
In de serverruimte natuurlijk.
Maar ff serieus Rinus.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, gewoon de mailserver down brengen. Oke man
Geen aanname. Onderzoek heeft hier tot geleid.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:22 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je doet nu al de aanname dat je dan veel mails gaat krijgen en je weet niet hoe je die mailstroom dan moet afhandelen? Misschien maar geen ZZP'er worden dan?
Je mailbox is niet een of ander apparaat met een aan/uit-knop hequote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar ff serieus Rinus.
Wat begrijp je niet?
Nou, als je geen orde kunt scheppen in (de afhandeling van) e-mails, dan heb je nog wel wat uitdagingen denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:25 schreef hartloper het volgende:
[..]
Geen aanname. Onderzoek heeft hier tot geleid.
Naar het mailverkeer, communicatie verkeer etc.
Dan ken je mijn mailbox niet!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Je mailbox is niet een of ander apparaat met een aan/uit-knop he
Ik vraag alleen hoe andere dat doen .... om tips eruit te halenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, als je geen orde kunt scheppen in (de afhandeling van) e-mails, dan heb je nog wel wat uitdagingen denk ik.
Doe es een foto posten dan van jouw gadgetquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan ken je mijn mailbox niet!
Je kunt je mailprogramma toch simpelweg niet openen; of alleen zorgen dat je bepaalde mails op bepaalde tijden binnenkrijgt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Doe es een foto posten dan van jouw gadget
Maar daarmee blijft je mailbox wel volstromen. Krijg je de shitload alleen wat later over je heen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je mailprogramma toch simpelweg niet openen; of alleen zorgen dat je bepaalde mails op bepaalde tijden binnenkrijgt.
Waarom heb je geen zakelijke en een privételefoon dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:27 schreef Nismo91 het volgende:
Deze tik hebben, je post dit op zaterdag avond over je zakelijke mail![]()
Heb nu 3 weken verlof maar door die kut iPhone blijf je toch op belangrijke shit reageren hè....
Er zit een offline werken knop in je mailboxquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar daarmee blijft je mailbox wel volstromen. Krijg je de shitload alleen wat later over je heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |