quote:
Op zaterdag 26 januari 2019 22:54 schreef Palomar het volgende:[..]
Welke zoektermen gebruik je dan precies, want ik kom die verhalen niet overduidelijk tegen. En ik weet niet wat je bedoelt met dat ik reclame maak? Ik ben een kritische consument en toen ik de brochure las was ik juist ook in de veronderstelling dat het een onzinproduct was. Echter na googlen (google op nocalc ervaringen) kom ik vnl. verhalen tegen dat het wel werkt tegen bijv. kalkaanslag. Nu kunnen al die reviews natuurlijk nep zijn, dus daarom dat ik ook hier even om ervaringen vraag van mensen die het product gebruiken

https://radar.avrotros.nl(...)-nocalc-t124895.htmlZover ik het kan lezen werkt het systeem minder of niet meer bij water warmer dan 65 graden. En dat is het het geval bij een waterkoker en bij een hete was. Tevens bij boilers heb je doorgaans die temperatuur.
Bij vele toepassingen, waarbij je geen kalkaanslag meer wil, werkt het dus al niet.
Omdat het systeem al meerdere jaren bestaat en traditionele fabrikanten van waterontharder niet zijn overgestapt naar dit systeem betekent doorgaans al dat het niet goed werkt.
Want waarom zouden de traditionele fabrikanten dan niet overstappen als het gouden ei is gevonden? Een patent op een idee mag niet, alleen op de uitwerking, dus dat is geen reden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.