Dat paste net niet.quote:
Is niet echt een feest, het komt vast helemaal goed, helaasquote:
Merel weet van niks hoor, is haar schuld écht niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:51 schreef Mylene het volgende:
Goed geregeld hoor Merel, kan ze werkelijk niets?![]()
Ze is er ziek vanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:51 schreef Mylene het volgende:
Goed geregeld hoor Merel, kan ze werkelijk niets?![]()
2 uur geleden ook al, toen haalde hij Jens weg uit de tent om hem te laten helpen metquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:52 schreef Dotteke het volgende:
De grond moet opgehoogd, kan jij dat met een paar mannen doen, ik moet de kleren doen, zegt Jessie
Dan is het net Joran.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:53 schreef Chea49 het volgende:
Gerrit moet zijn kop kaal laten scheren, ziet hij er nóg gevaarlijker/enger ui.![]()
![]()
Ze zijn al een tijd bezig geweestquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 uur geleden ook al, toen haalde hij Jens weg uit de tent om hem te laten helpen met
de kleding
Stressie Jessie.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Jessie bemoei je er eens niet mee betweter, laat die mannen kijken hoe of wat
Met 'n bot mesquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De rest moet hij er zélf nog ff afscheren met een mes.
Ze begon helemaal te trillen,ik zweer het je.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:56 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Nu nog Shel in de zee pleuren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze begon helemaal te trillen,ik zweer het je.
Kost geen drol dus.quote:
Je kan blijven schoppen maar soms heeft die klootzak domweg gelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:58 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gaat maar roken, mooi rustig houdt die ff zijn bemoeizuchtige bek.
quote:
Jahh... gadóóorrgadóóórrdan blére.. een hele taak hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:00 schreef Chea49 het volgende:
TimTim helpt goed mee, komt natuurlijk omdat hij straks de cornerboy mag spelen. Voelt zich een hele kerel nu.
Soms heeft hij zeker gelijk, maar het is de toon die de muziek maaktquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan blijven schoppen maar soms heeft die klootzak domweg gelijk
Zie die agressieve kop van hem nu al voor me.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... gadóóorrgadóóórrdan blére.. een hele taak hoor
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:01 schreef Chea49 het volgende:
Vraag me serieus af of ze de kosten er wel uit kunnen halen.
Het is gewoon een vermaak voor de streams. Ik zou hem niet in mijn vriendenkring willen hebben. Daarom kijk ik nog en stem ik vrolijk op hemquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms heeft hij zeker gelijk, maar het is de toon die de muziek maakt
En wat dat betreft moet hij nodig gestemd worden want hij is zo vals als wat
Ik vind hem zoals je weet echt geen vermaak voor de streamsquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon een vermaak voor de streams. Ik zou hem niet in mijn vriendenkring willen hebben. Daarom kijk ik nog en stem ik vrolijk op hem
Ik weet het.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind hem zoals je weet echt geen vermaak voor de streams
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Jessie werkt weer hard mee
[ afbeelding ]
Tja het hoofd evenementen had het vast te druk met andere zaken ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:09 schreef Jian het volgende:
Wat een aanfluiting, zei het vanmorgen al toen ik het geraamte van die tent zag; "Die boksers staan straks met hun harses tegen het plafond." Wat een klootzakken
Klootzakinnenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:09 schreef Jian het volgende:
Wat een aanfluiting, zei het vanmorgen al toen ik het geraamte van die tent zag; "Die boksers staan straks met hun harses tegen het plafond." Wat een klootzakken
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
Whût? Erik-HB gaat ook meedoen![]()
[ afbeelding ]
Erik heeft zijn pilsje al op zo te zienquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Taart en op haar nest liggenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tja het hoofd evenementen had het vast te druk met andere zaken ofzo
Ja, maar niet één van die klootzakken ging zich iets afvragen toen dat geraamte stond, terwijl hier in de cos al vol op gesproken werd over het feit dat die tent waarschijnlijk te krap en te laag zou zijn, echtquote:
Jammer dat ze de cos niet lezen en jou wijze woordenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar niet één van die klootzakken ging zich iets afvragen toen dat geraamte stond, terwijl hier in de cos al vol op gesproken werd over het feit dat die tent waarschijnlijk te krap en te laag zou zijn, echt
Jup. bloed dun en spieren soepel houden..en dagelijks een mooie dosis alcohol houdt de Demetie op afstand..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:12 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
[..]
Erik heeft zijn pilsje al op zo te zien
Ik heb Hertog Jan ook ongeplakt gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:13 schreef spapaars het volgende:
Zie nu voor het eerst dat het biermerk niet is afgeplakt, sponsoring?
[ afbeelding ]
Nou zeg dat welquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat ze de cos niet lezen en jou wijze woorden
Precies, dat zouden er meer moeten doenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lig vaak in een deuk bij hem, zo voorspelbaar maar ook zéér vermoeiend.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon een vermaak voor de streams. Ik zou hem niet in mijn vriendenkring willen hebben. Daarom kijk ik nog en stem ik vrolijk op hem
Hein en Ken of Hertog met Jan, wie kent ze niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Hertog Jan ook ongeplakt gezien
prima vermaak, hij zet de hele boel op scherpquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ligt voor een kapitaal aan kleding daar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:07 schreef Dotteke het volgende:
Lekker op tijd Jessie, dat je nu nog moet gaan ploteren terwijl er zoveel ander werk te doen is
[ afbeelding ]
Ja dat afplakken heeft niet veel zin.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hein en Ken of Hertog met Jan, wie kent ze niet.
Ja, je bent in beeld ouwe.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Is geloof ik allemaal besteld door schuimpjesquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ligt voor een kapitaal aan kleding daar.
Maar naar jou luisteren ho maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:09 schreef Jian het volgende:
Het zou eigenlijk verplicht moeten zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
tja als gistermiddag de spullen die hij maandag had besteld pas binnen komen en de computer de hele tijd bezet was kan het ook niet echt eerder hequote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:07 schreef Dotteke het volgende:
Lekker op tijd Jessie, dat je nu nog moet gaan ploteren terwijl er zoveel ander werk te doen is
[ afbeelding ]
Vond ik bij Adriaan ook opeens zonder die beharing.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:11 schreef pollewop77 het volgende:
Wat een blote billen gezicht heeft Ger
Gaat Gerrit Tim slaan? Waarom dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:18 schreef PTLe het volgende:
Goede middag Cos , ik was er een poosje niet gaat het goed komen voor vanavond , zal Gerrit Tim NO slaan .............ik hoop het zo , of ben ik nu lelijk aan het doen![]()
Het waren meer mensen die het zagen, het was ook een intelligente afvaardiging van de cos die zat te kijken, je moet nu niet rekenen natuurlijk.quote:
Oh ik heb Adriaan nog niet gezien of het is me niet opgevallenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vond ik bij Adriaan ook opeens zonder die beharing.
Vreemd dat jij daarbij zat dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Het waren meer mensen die het zagen, het was ook een intelligente afvaardiging van de cos die zat te kijken, je moet nu niet rekenen natuurlijk.
ja hoor daar welquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:01 schreef Chea49 het volgende:
Vraag me serieus af of ze de kosten er wel uit kunnen halen.
Kunnen ze het weer verprutsen voor de volgende marktquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:21 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja hoor daar wel
in ieder andere wereld zou de organisatie failliet gaan maar daar niet
dikke vette winst gaan ze draaien
maandag zijn alle schulden verschwunden net als de sneeuw de afgelopen nacht
soefffffff.... BOEMMMMMM
tja omdat ik dat leuk vindquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gaat Gerrit Tim slaan? Waarom dan?
Lekker op tijd weer met die 3x per week haren wassen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:18 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley moet nog opruimen, eten koken en ze vraagt nu om hulp bij Jessie. Ze moet ook haar speech voorbereiden
de boksring op die hoogte?quote:
Jessie, maar hij heeft nooit toegezegd dat hij uberhaupt wilde gaan boksenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:22 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim vertelt dat hij ook wel had willen boksen, maar dat zijn tegenstander (wie was dat dan?) het liet afweten vanwege een gebroken middenvoetsbeentje.
Geloof jij dat écht?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is geloof ik allemaal besteld door schuimpjes
Potverdomme, ze lezen hier altijd mee, pikken die ideeën van de cossers doen soms wat de cossers hier neer zetten en dit zien ze over het hoofd/ Het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar niet één van die klootzakken ging zich iets afvragen toen dat geraamte stond, terwijl hier in de cos al vol op gesproken werd over het feit dat die tent waarschijnlijk te krap en te laag zou zijn, echt
Degene die wint kan ik elk geval zijn arm niet omhoog stekenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
de boksring op die hoogte?
moeten adje en geile ger gehurkt gaan boksen of gelijk KO gaan liggen?
Laten we het hopen dat ze voor de half uit de schulden komenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Kunnen ze het weer verprutsen voor de volgende markt
Je bedoelt Adriaan neem ik aan? Alhoewel TimTim in de corner staat dus je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:18 schreef PTLe het volgende:
Goede middag Cos , ik was er een poosje niet gaat het goed komen voor vanavond , zal Gerrit Tim NO slaan .............ik hoop het zo , of ben ik nu lelijk aan het doen![]()
Eerlijk is eerlijk, wij cossers zijn de beste scriptschrijversquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Potverdomme, ze lezen hier altijd mee, pikken die ideeën van de cossers doen soms wat de cossers hier neer zetten en dit zien ze over het hoofd/ Het moet niet gekker worden.
nee het is weekend en dan mag er openlijk gezopen wordenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:13 schreef spapaars het volgende:
Zie nu voor het eerst dat het biermerk niet is afgeplakt, sponsoring?
[ afbeelding ]
De tent gaat omhoog wees gerustquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Degene die wint kan ik elk geval zijn arm niet omhoog steken
Tis een bloody schande Dotquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Potverdomme, ze lezen hier altijd mee, pikken die ideeën van de cossers doen soms wat de cossers hier neer zetten en dit zien ze over het hoofd/ Het moet niet gekker worden.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Het waren meer mensen die het zagen, het was ook een intelligente afvaardiging van de cos die zat te kijken, je moet nu niet rekenen natuurlijk.
Jessie had iets gebroken in zijn voet vertelde hij 'n week of 2 geleden nogquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:22 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim vertelt dat hij ook wel had willen boksen, maar dat zijn tegenstander (wie was dat dan?) het liet afweten vanwege een gebroken middenvoetsbeentje.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vreemd dat jij daarbij zat dan.
gewoon omdat het kan als extraatje vanaafquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gaat Gerrit Tim slaan? Waarom dan?
Jessie?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:22 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan als extraatje vanaaf
Ze gaan de tent zo omhoog zettenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
de boksring op die hoogte?
moeten adje en geile ger gehurkt gaan boksen of gelijk KO gaan liggen?
Stoere verhalen zijn al begonnen (aanname).quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:22 schreef PTLe het volgende:
[..]
tja omdat ik dat leuk vindIk ben in de war met Adraan
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben voorquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Tim in mekaar rossen als opwarming
minimaal 12000 pure winst of zoiets.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:21 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja hoor daar wel
soefffffff.... BOEMMMMMM
Tim gewoon in 'n boom hangen en als boksbal gebruikenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:27 schreef PTLe het volgende:
FF ik was in de war met Adriaan , er komt geen Tm aan te pas al zou ik die wel een keer een oplawaaier willen geven![]()
Te beginnen met die schromelijk overdeven BV schuld van ¤30.000, die eigenlijk niet waar was maar +¤2500 bleek te zijn door geheimzinnige Webshop verkopen, en dat die 3000 mensen die dit weekend meer dan ¤50 pp gaan uitgeven.. ze eigenlijk nú al stinkend rijk zijn en de 3e verd in de Siloods gemaakt kan worden en de 2e Siloods in bestelling kanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:21 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja hoor daar wel
soefffffff.... BOEMMMMMM
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Degene die wint kan ik elk geval zijn arm niet omhoog steken
Omdat je er niet aangeboren hersenletsel van kan oplopen en ik dat heb. Snap niet dat mensen dat opzoeken. Het is al lastig genoeg als je er mee te maken krijgt.quote:
koop een kaartjequote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:27 schreef PTLe het volgende:
FF ik was in de war met Adriaan , er komt geen Tm aan te pas al zou ik die wel een keer een oplawaaier willen geven![]()
Kan ook nog GM fritsiequote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tim gewoon in 'n boom hangen en als boksbal gebruiken
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
koop een kaartje
klim in de ring en daag timoteef uit
je kunt het je kunt het
wij moedigen je wel aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet er 500 man in die tent?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wiebelnek sjouwen met stoelen.
4 stuks kan de zandhaas dragen.
Komen 500 gasten.
Dus nog een kleine 100 keer te gaan.
Der zijn dagen dat ie 'm minder bij frutsel naar binnen boort.
Ah, dan snap ik 't vanuit jouw positie bekekenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:28 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Omdat je er niet aangeboren hersenletsel van kan oplopen en ik dat heb. Snap niet dat mensen dat opzoeken. Het is al lastig genoeg als je er mee te maken krijgt.
Shelley doet haar best, ze heeft in ieder geval een veger en blik in haar handen
Of elke bewoner 'n paal optillen tot na de showquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Straks moet die tent nog een meter omhoog. Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. Gewoon tien blokken hout onder elke paal?
Kan zo'n boksring niet verlaagd worden? Zou wel zo gemakkelijk zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Straks moet die tent nog een meter omhoog. Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. Gewoon tien blokken hout onder elke paal?
zuur wijd is netjes hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:31 schreef Mjelleke het volgende:
Wat een zuur wijd die shelly... sorry voor mijn taalgebruik
Zie het voor me.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of elke bewoner 'n paal optillen tot na de show
Ik heb hier erger gezien geen sorry hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:31 schreef Mjelleke het volgende:
Wat een zuur wijf die shelly... sorry voor mijn taalgebruik
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of elke bewoner 'n paal optillen tot na de show
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb hier erger gezien geen sorry hoor
Weet je wat het probleem daarvan is, dat mensen achterin helemaal geen reet meer zienquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan zo'n boksring niet verlaagd worden? Zou wel zo gemakkelijk zijn.
gewoon op de grondquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan zo'n boksring niet verlaagd worden? Zou wel zo gemakkelijk zijn.
die is te ziekquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja vooral 'n Merel met zo'n paal in dé handen
Dan gaan ze maar staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:33 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weet je wat het probleem daarvan is, dat mensen achterin helemaal geen reet meer zien
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Tim in mekaar rossen als opwarming
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:31 schreef Mjelleke het volgende:
Wat een zuur wijf die shelly... sorry voor mijn taalgebruik
Half 9 geloof ik en half 10 die Dries met zijn gele zwembroek.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:34 schreef fladdie het volgende:
Weet iemand hoe laat het boxen begint
ach sjeldel heeft gewoon gezonde spanning voor het lanceren van haar leinsjerieleinquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:33 schreef Angelique61 het volgende:
Vreselijk sjaggie die Shel en wat een slak met opruimen
Ja dat doen die voor hun ook al natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar staan.
Ik heb maar 1x gepost hoor.
die 1,5 kip die komt kijken? die boksen zich wel naar vorenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem daarvan is, dat mensen achterin helemaal geen reet meer zien
Ze naait helemaal niks, inkoop/verkoop.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach sjeldel heeft gewoon gezonde spanning voor het lanceren van haar leinsjerielein
die kan na vanavond de bestellingen niet meer aan en zal een naaiatelier in verweggistan moeten gaan inhuren
Geef muis maar weer de schuld.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat doen die voor hun ook al natuurlijk.
Ja, ik heb nog steeds een klote muis die hapert en heb m nog steeds niet vervangen
als ze morgen maar beter is voor dr feessiequote:
Ik begreep toch 500 man. Ik moet nog zien hoe ze die in die tent krijgen trouwens, stapelen misschien...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
die 1,5 kip die komt kijken? die boksen zich wel naar voren
Heb je haar net bezorgde pantertaarten al gezien?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
als ze morgen maar beter is voor dr feessie
heb me panteroutfit ook al klaar liggen
[ afbeelding ]
ja hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb je haar net bezorgde pantertaarten al gezien?![]()
![]()
Ben je gevallen?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:38 schreef sjampoeh het volgende:
t hekje om de trapgat is ook niet echt stevig
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis dat of m'n Parkinson ..... (foei, foei, Jian daar maak je geen grapjes over)
Zo te zien moet het een heel stuk omhoogquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:39 schreef Chea49 het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijne en lachwekkende streamavond toe.![]()
![]()
![]()
Ik houd het voor gezien.
Fijne avond Chea.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:39 schreef Chea49 het volgende:
![]()
![]()
Ik houd het voor gezien.
ik ga breed voor het beeld zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:39 schreef Chea49 het volgende:
![]()
![]()
Ik houd het voor gezien.
Electrocutie door een lamp in de boksringquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien moet het een heel stuk omhoog
[ afbeelding ]
Gaat het hard waaien vandaag,
Er is goed overnagedachtquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Electrocutie door een lamp in de boksring
Ja Geile Gerrit heeft zijn gewicht mee jammer genoegquote:
Niet dus, maar de FEBO heeft gewoon gefaald in deze..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is goed overnagedachtYeahhhhhhhhhh voor Hiske
Helaas is A3 vreselijk fanatiek...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Geile Gerrit heeft zijn gewicht mee jammer genoeg
ze meppen mekaar maar lekker blauw, zodat ze dagen last hebben.., maar het gaat niet door, als die tent zo blijft..slimme actiequote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben voor Adriaanin mekaar meppen die pratende anus
Ik ben voor niemand. Beetje raar gedoequote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
ze meppen mekaar maar lekker blauw, zodat ze dagen last hebben.., maar het gaat niet door, als die tent zo blijft..slimme actie
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze moeten op hun knieën Boksen zo te zien, soort Paralympics
ik hou zowiezo niet van vechtsportquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand. Beetje raar gedoe
"net" niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:50 schreef Goldencharly het volgende:
Het is het allemaal weer net niet
Was dit echt het werk van Hitske ?die tentquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Laat dat maar over aan Hiske het organisatietalent.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:51 schreef Soury het volgende:
Heeft kaalheid iets te maken met veel neuken. Tim ziet er afgeleefd uit
Ik zag gisteren ook al kale plekken bij hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:51 schreef Soury het volgende:
Heeft kaalheid iets te maken met veel neuken. Tim ziet er afgeleefd uit
qua conditie misschien wel ja,maar a3 is een ongeleid projectiel en die gaat om zich heen slaan en die wint het dus niet hahahahaha,ger wint op kracht en kan goed stoten,dus we zullen zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:43 schreef Ghostbuster het volgende:
A3 is een aanvaller nou die moet qua conditie Gerrit toch wel af kunnen maken
beetje laat weer, truttebolquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hiske belt met Bob over de tent.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, dat zouden er meer moeten doen
Team Gerritquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:44 schreef lorrie03 het volgende:
[..]gaat he vies tegenvallen denk ik en hoop ik. Go Gerrit
![]()
![]()
niemand wil ook iets van klotus kopenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:54 schreef Mjelleke het volgende:
Lotus verkoopt helemaal niets zegt ze
Nee ik slik het even inquote:
Dat zit er ook dik in.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
niemand wil ook iets van klotus kopen
dat scheelt weer
Prachtig dit, maar ik ben bang dat het zo maar goed komt ineensquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:57 schreef Jian het volgende:
Die tent kan dus echt niet zomaar omhoogHiske de grote organisator
tuurlijk het is utopiaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtig dit, maar ik ben bang dat het zo maar goed komt ineens
Wat flauw.quote:
Ze heeft anders genoeg ukeleles verkochtquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
niemand wil ook iets van klotus kopen
dat scheelt weer
tis net t sinterklaasjournaalquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtig dit, maar ik ben bang dat het zo maar goed komt ineens
quote:
gelukkig niet mijn omgevingquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft anders genoeg ukeleles verkocht
Ik zei, komt er een beetje wind vandaagquote:
Juist wel, een hoop kosten, iedereen afbellen, geen inkomstenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:00 schreef PTLe het volgende:
Ik hoor ...als ze het maar niet gaan afblazen
worden over de schutting geflikkerdquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Waar halen ze zo snel 24 betonblokken van een halve meter hoog vandaan?
Graag ja, wie krijgt er dan de schuld? ff denkenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist wel, een hoop kosten, iedereen afbellen, geen inkomsten
Jessie.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie zou Hiske hier de schuld van gaan geven, Merel of Timothy .....
Mike zegt de boksbond keurt dit niet goedddddddddddddddd de boksbond keurt dit niet goedquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:01 schreef Jian het volgende:
Tent weg en oplucht boksen in de regen en sneeuw
Ja de grond afgravenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:02 schreef Mjelleke het volgende:
En ze staat er ook maar dom bij te lachen ook. Ze gaat nog eens niet actie ondernemen.
En dan nog moeten ze er toch gelijk onder alles gezet worden , Mike zegt dit gaat afgelast worden .quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Waar halen ze zo snel 24 betonblokken van een halve meter hoog vandaan?
Het is Merel haar ding he?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske heeft de afgelopen week enorm veel zitten roddelen en kletsen. Elke keer was ze bezig met nutteloze zaken. Geen moment denkt ze na of de tent wel hoog genoeg is. Wat een faal.
Okee dan krijgt Mike dus de schuld, als het niet doorgaatquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
En dan nog moeten ze er toch gelijk onder alles gezet worden , Mike zegt dit gaat afgelast worden .
buiten zettenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
De boksring .. kunnen ze die niet ingraven ?
Die gaat gewoon door hoor, daar maak ik mij helemaal geen zorgen om..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:04 schreef Charmian het volgende:
ze maken het zo wel spannend he jongens en meisjes...straks kan de wedstrijd niet doorgaankneuzenbende
Lekker belangrijk dan meppen ze zich maar in de buitenluchtquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:04 schreef Charmian het volgende:
ze maken het zo wel spannend he jongens en meisjes...straks kan de wedstrijd niet doorgaankneuzenbende
Echt wat een kneuzen daar .quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik gun het ze wel, dat het niet doorgaat .....![]()
![]()
Dat zeg ik, hoop drama voor de TV uitzending, dit is allemaal wel doorgerekend van te voren ...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Die gaat gewoon door hoor, daar maak ik mij helemaal geen zorgen om..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |