Heb je die grote boem in Mexico gemist? Daarom niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:30 schreef TjjWester het volgende:
Waarom worden grote tankstations langs de snelweg nog steeds bevoorraad door tankwagens? Zou het niet veiliger, duurzamer en goedkoper zijn geweest om deze van een leiding te voorzien? Zeker tankstations in de regio rijmond.
Ik las dat het grootste tankstation ter wereld, in berchem luxemburg, 35 keer per dag wordt bijgevuld!! Dat moet efficenter kunnen.
Dat ligt aan gebrekkig onderhoud en slappe regels waardoor bedrijven een loopje nemen met veiligheid.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Heb je die grote boem in Mexico gemist? Daarom niet.
__! Das een keer in een of andere afstandse kutplek.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Heb je die grote boem in Mexico gemist? Daarom niet.
Schiphol heeft een directe leiding met pernis, pernis heeft ook een leiding met moerdijk, van beide kan ik geen noemenswaardige incidenten vinden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:54 schreef AT. het volgende:
Die leidingen moeten ook betaald worden en onderhouden, ze moeten dus ook flink diep liggen voor de veiligheid en tegen diefstal, dus dat kost miljarden.
Redenen genoeg om geen leidingen te leggen, maar dit niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:12 schreef Woelwater het volgende:
En als zo'n pompstation van eigenaar/maatschappij wisselt, moeten dan ook de leidingen omgelegd worden?
Dus de BP haalt ook zijn benzine bij de Shell vandaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:18 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Redenen genoeg om geen leidingen te leggen, maar dit niet.
Er zijn maar 3 benzine uitgiftepunten in Nederland, 2 van Shell, 1 van Esso (?). Benzine (Euro 95) en diesel zijn standaard producten, het enige verschil zit in de dopes. Die worden achteraf toegevoegd.
Yepquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dus de BP haalt ook zijn benzine bij de Shell vandaan?
Wat zijn dopes?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:18 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Redenen genoeg om geen leidingen te leggen, maar dit niet.
Er zijn maar 3 benzine uitgiftepunten in Nederland, 2 van Shell, 1 van Esso (?). Benzine (Euro 95) en diesel zijn standaard producten, het enige verschil zit in de dopes. Die worden achteraf toegevoegd.
Toevoegingen aan de benzine.quote:
Gebrekkig onderhoud en slappe regels? Man jij weet niet waar je over praat. Als er een sector is die zijn naam niet vuil wil maken aan bedrijfsongevallen of milieudelicten is het wel de petrochemie.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat ligt aan gebrekkig onderhoud en slappe regels waardoor bedrijven een loopje nemen met veiligheid.
Er liggen in nederland heel veel brandstof of olie leidingen, die hardstikke veilig zijn en voldoen aan de strengste eisen, het kan wel als de overheid wilt.
Google eens op Rockefeller.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dus de BP haalt ook zijn benzine bij de Shell vandaan?
Lees de post van nogeenoudebekende eens voordat je gaat blaffen......quote:Op zondag 27 januari 2019 10:10 schreef spierbal het volgende:
[..]
Gebrekkig onderhoud en slappe regels? Man jij weet niet waar je over praat. Als er een sector is die zijn naam niet vuil wil maken aan bedrijfsongevallen of milieudelicten is het wel de petrochemie.
En bij bedrijven waar olie opgeslagen wordt loopt gewoon 24/7 onderhoudsteam met onderhouds contracten inclusief inspecties van leidingen en lassen.
Zeker in Nederland, Duitsland en België zijn de veiligheidsnormen enorm. Als je in de bananenrepublieken komt zal dat zeker wel minder zijn. Maar het geen wat jij beweert, daar klopt geen hol van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |