Heb nog nooit zo'n verwend mormel meegemaakt. Daar is Merel bijna een heilige bij. Die moet het allemaal nog zelf regelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly doet alleen maar iets als ze weet dat ze er tv tijd mee kan krijgen.
ah zo,quote:
quote:
Draak op een stokje.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hadden het over een drakenpak. Dit is geen drakenpak
verschrikkelijk, steeds als je denkt dat je alles wel gezien hebt aan infantiel gedrag vullen ze weer wat nieuws inquote:
Chris knalde zo met die drakenkop tegen Gerrit zijn hoofd aanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:49 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit: dit is um? ik dacht dat ie veel groter was
En Franny gaf de kop aan Chris, want het werd madam te zwaarquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:50 schreef pollewop77 het volgende:
Kijk die Hiske er achteraan rennen![]()
![]()
Zolang ze maar niet hoeft te werken....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:50 schreef pollewop77 het volgende:
Kijk die Hiske er achteraan rennen![]()
![]()
Zei ik laats ook dat ik hoopte dat er zoiets zou komen. Die zijn mooi.quote:
ik dus niet is utopia is het continu net niet hequote:
Kan me niet voorstellen dat die muffige kinderen kan maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:57 schreef mootie het volgende:
Die broer zou zo een kind van Erik kunnen zijn.
Hij heeft er driequote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die muffige kinderen kan maken.
Ruzie nee elkaar feedback geven ja . met de 1 meer klik als een ander ook jaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:59 schreef pollewop77 het volgende:
Christel: we hebben gelachen, gejankt, gemopperd op elkaar
Broer: ja maar dat heb ik op mijn werk ook
Nou ik niet hoor, oh nee ik werk niet meer maar vroeger toen ik werkte had ik nooit ruzie ofzo
Een erg klein en "hoop"goedkoop aftreksel.. denk niet dat deze de markt overleeftquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Alles voor het thema niks is te gek alles kan,
[ afbeelding ]
Zebraprint nog beter, zie je haar tenminste lopen in het donkerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Merel mogelijk nog erger rond dr verjaardag dan jessikaai, straks gaat ze vast de slingers ophangen die ze "bij" had eb morgen ronddartelt en een panterprint met 26 erop 😚
Kunnen we panterprint trouwens niet vervangen door luipaardprint? Past beter bij dr 😇
Merelquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zebraprint nog beter, zie je haar tenminste lopen in het donker
iig geen VIP tafels aan de zijkanten... ring is 6x6 die tent is 8 of 10 breedquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dus hier moeten 500 man en een boksring in???
[ afbeelding ]
Vies wijf hequote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:04 schreef Annelies1980 het volgende:
Ja hoorrrrr daar is de vraag die christel al heeeeel de ochtend wil stellen aan de moeder en broers van mike. "en wat vindt je van de relatie?"
Waar the fok moet dat jaloerse wijf zich mee bemoeien?
Wel een mooi antwoord van mamsie tho.
Blij dat ik daar niet in hoef dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
iig geen VIP tafels aan de zijkanten... ring is 6x6 die tent is 8 of 10 breed
Knettergek, wat een idioot wijf die christelquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:04 schreef Annelies1980 het volgende:
Ja hoorrrrr daar is de vraag die christel al heeeeel de ochtend wil stellen aan de moeder en broers van mike. "en wat vindt je van de relatie?"
Waar the fok moet dat jaloerse wijf zich mee bemoeien?
Wel een mooi antwoord van mamsie tho.
Heel erg netjes geantwoord van die moeder. Die geeft dus ook geen munitie aan christel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:04 schreef Zeyina het volgende:
Chris vraagt aan moeder Mike wat ze van Lotus vindt.
Moeder: Ja wat moet ik daar van vinden. Ik vind daar niks van. En als ik wat zou zeggen, wat dan?
Ik deed vroeger ook nooit wat mijn moeder tegen me zei.
Zorgen maken helpt niks. Het beste is het om gewoon dingen te laten. Het lost zich vanzelf op
Beetje strekking van het gesprek.
Heeft ze denk al eerder meegemaakt met Mikequote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:05 schreef Zeyina het volgende:
Moeder Mike: Als hij zijn gevoel volgt. Oké toch. Gewoon laten. En ja dan ben je hem even kwijt. Maar het komt vanzelf goed
Ze zijn toch met vijf jongens? Ze zou er anders een dagtaak van hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze denk al eerder meegemaakt met Mike
Ze noemden het een drakenpakquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dus niet is utopia is het continu net niet he
Ja, die moet overal der neus in stekenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Knettergek, wat een idioot wijf die christel
Het zegt mij genoeg eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:07 schreef yvondenise het volgende:
Jammer he heks..nou weet je nog niks..vies nieuwsgierig stront wijf.
Gewoon als moeder niet bemoeien met relaties van je kinderen.. ze leren zelf wel vallen en opstaan worden ze groot van... en waarom überhaupt bemoeien met relaties van je kinderen.. vind dat zo raar en mening erover hebben is ook vaag gedoequote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:07 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze zijn toch met vijf jongens? Ze zou er anders een dagtaak van hebben
Lijkt mij ookquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het zegt mij genoeg eerlijk gezegd
Ja, want eigenlijk wou ze zeggen dat ze Lotus niets aan vond natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, want eigenlijk wou ze zeggen dat ze Lotus niets aan vond natuurlijk
Net zoals ze net geen contact met Lotus zocht
Precies..Moeder heeft allang in de gaten dat die heks haar aan het uithoren was.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:12 schreef Verida het volgende:
En waarom zou de moeder van mike sowieso aan christel gaan vertellen wat ze eventueel van Lotus vindt.
en waarvan heb je dat betaald Jessie ?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:14 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie: Ik heb dat als cadeau gekocht voor Merel. Ik hoop dat ik dan alsnog uitgenodigd word he, want ik heb tenslotte haar uitnodiging verbrand
Ga je lekker? Niet iedereen deelt jouw mening of ziet de dingen zoals jij. Ik laat jou ook met rust met je Jessie obsessiequote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, want eigenlijk wou ze zeggen dat ze Lotus niets aan vond natuurlijk
Net zoals ze net geen contact met Lotus zocht
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:16 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ga je lekker? Niet iedereen deelt jouw mening of ziet de dingen zoals jij. Ik laat jou ook met rust met je Jessie obsessie
Shelley en Gerrit samen op bed
Hij loopt iedereen af waarom ze voor Gerrit zijn.....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij werkt toch wel ontzettend hard mee aan de opbouw van de tent ...
Als jij je er nou niet mee bemoeit. Ik mag best reageren als iemand op mij reageert. Jij maakt het nu groter dan het isquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
ga jij ook lekker?
hij maakt tv, bij een tent staan helpt nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij loopt iedereen af waarom ze voor Gerrit zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |