Want jij was erbij! Heb je de gevraagde bron nu al?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sure.
Een beetje grabbelen veroorzaakt een prop van een meter dik.
Denk dat die pa een dikke duim heeft. Mucho grande.
Is de camera die aan het glitchen isquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:24 schreef woxxel het volgende:
Wat waren dat voor flitsen in de lifestream zijn ze nog met explosiven bezig?
Waarom stop chat dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:28 schreef woxxel het volgende:
In de chat roepen ze stop chat.
Volgens mij willen ze stilte nu.
Dat betekent volgens mij dat ze hem hebben
quote:23:27
Laatste woord is voor Guardia Civil
Nog even aan herinneren: als de mijnwerkers hun taak volbracht hebben, moeten ze hun plaats afstaan aan leden van de Guardia Civil. Zij zullen diegenen zijn die Julen uiteindelijk naar boven zullen halen.
22:58
"Vader van Julen krijgt paniekaanval"
Volgens de doorgaans goed ingelichte krant 'Diario Sur' heeft de vader van Julen een paniekaanval gekregen. Rond 21 uur kwam een ambulance ter plaatse. De ouders verblijven in een huis van een buur waar ze alle activiteiten op de voet kunnen volgen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:33 schreef the-eye het volgende:
Welke live streams zitten jullie allemaal?
Om het even "onder henzelf te houden" misschien?quote:
Maar niemand in de chat weet toch nog iets?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
Om het even "onder henzelf te houden" misschien?
De grote boze wereld hoeft niet alles te weten?
Schandalig!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dit ook vooral inderdaad. Een deel terug ook al iemand die min of meer eiste dat er een livestream vanuit de put moest komen
In de chat bij de livestream schreeuwt de helft van de chatters STOP CHAT. Dus ja, beetje gek.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
Om het even "onder henzelf te houden" misschien?
De grote boze wereld hoeft niet alles te weten?
Ik zal niet chill slapen vanavond denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:36 schreef Valerie. het volgende:
[..]
In de chat bij de livestream schreeuwt de helft van de chatters STOP CHAT. Dus ja, beetje gek.
Nee en wat een irritante vent op die stream, verder veel speculatiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:35 schreef miaeak het volgende:
[..]
Maar niemand in de chat weet toch nog iets?
Oke, my bad. Dacht dat dat door heel Spanje was.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee hoor, in Andalusië klinkt een j vaak meer als een h.
Maar zelfs nu niet...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
Heeft mij ook verbaasd dat er zo weinig aandacht voor was de afgelopen dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |