Als Feyenoord in hun voorste linie het verschil kan maken, hebben ze een goede kans. Komen die drie niet in hun spel, dan zijn er maar weinig die dat over kunnen nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja, het kan. Feyenoord hoeft tegen Ajax geen spel te maken, en Ajax heeft wat personele problemen met hun backs, dus wie weet.
Klaas-Jan Huntelaar. Hij heeft nog bij real Madrid gespeeldquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:29 schreef Oldground het volgende:
Wie is die speler in de OP naast Van Persie?
valt ook wel mee, voor de winterstop hebben ajax en psv wekenlang gewonnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:03 schreef TLC het volgende:
Na Emmen-PSV durf ik geen voorspellingen meer te doen![]()
de eredivisie is qua uitslagen totaal onvoorspelbaar
Eens.quote:Op zondag 27 januari 2019 13:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
de layout van feyenoord leest een stuk fijner
Ik vind vooral die lui die het filmen op hun telefoon fascinerend, gaan die dan later eens even mooi terugkijken hoe de bus van Ajax arriveerde?quote:
Uitgaande van het gemiddelde intellect van de Feyenoordsupporter zal naar later blijkt ongetwijfeld iets mis zijn gegaan tijdens de opname waardoor het filmpje niet bekeken kan worden.quote:Op zondag 27 januari 2019 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind vooral die lui die het filmen op hun telefoon fascinerend, gaan die dan later eens even mooi terugkijken hoe de bus van Ajax arriveerde?
Ik vind het woord intellect al te veel voor Feyenoorders.quote:Op zondag 27 januari 2019 14:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Uitgaande van het gemiddelde intellect van de Feyenoordsupporter zal naar later blijkt ongetwijfeld iets mis zijn gegaan tijdens de opname waardoor het filmpje niet bekeken kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |