Degenen die geen niet volgens het tv-schema kijken posten hier niet, op een enkeling na. Nogal een catch-22 dus.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Het kan, maar wat schiet je ermee op? Als de rest via de tv kijkt, dan heb je weinig aan een post tussen spoiler tags.
Ik heb geen tv via de kabelquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:56 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Degenen die geen tv kijken posten hier niet. Nogal een catch-22 dus.
Sorryquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:59 schreef Stepperoller het volgende:
Is niet relevant voor mijn punt
Google, voor Catch-22, kende de uitdrukking niet.Sorry echt dom van mijquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:59 schreef Stepperoller het volgende:
Is niet relevant voor mijn punt
Ach wat is normaal. Een derde tegenwoordig toch? Ik mis in de serie overigens wel het stabiele maar saaie conservatieve gezin waarbij het meeste eigenlijk best gesmeerd loopt en niet veel verkeerd gaat. (En waarbij mensen vaak wél de juiste keuzes maken) Daar hebben we er ook genoeg van in Nederland. Maar voor een serie niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha, dan valt mijn naïviteit wel mee
Nadeel van series is dat je gaat geloven dat scheidingen en ellende normaal is
Ja idd... helemaal mee eensquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach wat is normaal. Een derde tegenwoordig toch? Ik mis in de serie overigens wel het stabiele maar saaie conservatieve gezin waarbij het meeste eigenlijk best gesmeerd loopt en niet veel verkeerd gaat. (En waarbij mensen vaak wél de juiste keuzes maken) Daar hebben we er ook genoeg van in Nederland. Maar voor een serie niet zo boeiend.
Sowieso heel fijn persoon die hij speelt natuurlijk. Erik blijft wel mijn favoriet in de serie, met Ninaquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:49 schreef Nielojram75 het volgende:
Afgekeken, weer te snel gedaan![]()
Heerlijke serie blijft het. Ramsey Nasr sprong er deze keer echt uit ( als hij dat al telkens niet deed)
Ja nu je het zegt: idd. Normaal altijd irritante karakters maar hier echt iedereen top. Alleen die vrouw van die moslim-man zit er altijd maar beetje awkward en raar opgemaakt bij. Maar verder iedereen top. Mooi ook dat ze niet MEGA drama's nodig hebben om toch elke week weer mooie afleveringen te maken en relevant te zijn. Er hoeft niet elke week iemand dood of te scheiden etc. Door het jusit langzamer en herkenbaarder te maken is het veel beter.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:57 schreef Firuze60 het volgende:
# Eigenlijk ergerde ik mij met het acteren in deze serie aan niemand. Elke rol leek op het lijf geschreven en daardoor heel naturel geacteerd.
Helemaal met je eens en voor het eerst gestemd op de televizierring online (wat een gedoe, trouwens), maar mijn stem hebben ze iig.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt: idd. Normaal altijd irritante karakters maar hier echt iedereen top. Alleen die vrouw van die moslim-man zit er altijd maar beetje awkward en raar opgemaakt bij. Maar verder iedereen top. Mooi ook dat ze niet MEGA drama's nodig hebben om toch elke week weer mooie afleveringen te maken en relevant te zijn. Er hoeft niet elke week iemand dood of te scheiden etc. Door het jusit langzamer en herkenbaarder te maken is het veel beter.
Helemaal afgekeken inmiddels en was weer mooi seizoen. Hadden wel 30 afleveringen gemaakt kunnen worden en nog werd het niet saai.
Jeroen en Ramsay (en Malou) zijn sowieso verreweg de beste acteurs deze serie. Maar inderdaad, de man met de midlife-crisis wordt goed in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:57 schreef Firuze60 het volgende:
Jeroen Spitzenberger vond ik ook een overtuigende rol spelen als twijfelende vader en echtgenoot. Eigenlijk ergerde ik mij met het acteren in deze serie aan niemand. Elke rol leek op het lijf geschreven en daardoor heel naturel geacteerd. En Malou blijft de beste, vond ik, die gezichtsuitdrukkingen van haar, zo knap.
Mee eens! Anderzijds maken korte seizoenen ook dat het niet teveel in de herhaling valt.quote:Op maandag 18 september 2023 10:36 schreef Crohnjurist het volgende:
In een paar dagen het seizoen gebinged, toch wel hier en daar een traantje weg gepinkt. Zo herkenbaar en goed gemaakt, deze serie is echt top! Enige minpunt: veel te weinig afleveringen!!! Blij dat er nog een seizoen is aangekondigd
Nieuw seizoen is al bevestigdquote:Op maandag 18 september 2023 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens! Anderzijds maken korte seizoenen ook dat het niet teveel in de herhaling valt.
Ik ben benieuwd of er een nieuw seizoen komt en hoe. Al die kinderen zijn groot nu
Al zijn ze groot, het blijven kinderen. Ook op latere leeftijd is er nog genoeg over kinderen en (de band met) hun ouders en grootouders te vertellen lijkt mij!quote:Op maandag 18 september 2023 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens! Anderzijds maken korte seizoenen ook dat het niet teveel in de herhaling valt.
Ik ben benieuwd of er een nieuw seizoen komt en hoe. Al die kinderen zijn groot nu
Dat is toch het gezin van Marcel, Carola en Danny? Doorgaans in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach wat is normaal. Een derde tegenwoordig toch? Ik mis in de serie overigens wel het stabiele maar saaie conservatieve gezin waarbij het meeste eigenlijk best gesmeerd loopt en niet veel verkeerd gaat. (En waarbij mensen vaak wél de juiste keuzes maken) Daar hebben we er ook genoeg van in Nederland. Maar voor een serie niet zo boeiend.
Ik vind Malou echt geweldigquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:57 schreef Firuze60 het volgende:
Jeroen Spitzenberger vond ik ook een overtuigende rol spelen als twijfelende vader en echtgenoot. Eigenlijk ergerde ik mij met het acteren in deze serie aan niemand. Elke rol leek op het lijf geschreven en daardoor heel naturel geacteerd. En Malou blijft de beste, vond ik, die gezichtsuitdrukkingen van haar, zo knap.
Kijk dat maakt me nou blijquote:
Misschien welquote:Op maandag 18 september 2023 10:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Al zijn ze groot, het blijven kinderen. Ook op latere leeftijd is er nog genoeg over kinderen en (de band met) hun ouders en grootouders te vertellen lijkt mij!
Een kind dat is overleden is niet bepaald een gezin waarbij alles gesmeerd loopt...quote:Op maandag 18 september 2023 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch het gezin van Marcel, Carola en Danny? Doorgaans in ieder geval
Een gezin zonder hindernissen bestaat niet.
Zoals gezegd, een gezin zonder hindernissen bestaat niet. Ze zijn er ondanks strubbelingen wel uitgekomen samen. Verder ging het daar prima, met werk, relatie, kind/puber.quote:Op maandag 18 september 2023 10:48 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Een kind dat is overleden is niet bepaald een gezin waarbij alles gesmeerd loopt...
quote:Op maandag 18 september 2023 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch het gezin van Marcel, Carola en Danny? Doorgaans in ieder geval
Een gezin zonder hindernissen bestaat niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door miss_sly op 18-09-2023 11:55:06 ]And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |