Nicequote:
Ik zie het gebeuren dat Merel die verkering om zeep helpt omdat ze een loodgieter niet goed genoeg vindt voor Hansje en dat Bob dan de zoon van Maarten blijkt te zijn die tijdens een tussenjaar als loodgieter aan het werk is.quote:
Ik ook, helemaal omdat er zoveel losse eindjes warenquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt zo'n hekel aan laatste afleveringen....
Waarom zouden ze dat nou doenquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:36 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ook, helemaal omdat er zoveel losse eindjes waren
quote:Op donderdag 3 juni 2021 00:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat nou doen
Zo blij dat er nog een seizoen komt.
Merel en Erik zijn echt mijn favo personages.
Wordt zo onwijs goed geacteerd.. niet normaal. De kinderen ook.. zeer hoog niveau.
Dit idd, ik vind Mees echt oprecht een snertjong, dat betekent dat hij heel goed acteertquote:Op donderdag 3 juni 2021 00:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat nou doen
Zo blij dat er nog een seizoen komt.
Merel en Erik zijn echt mijn favo personages.
Wordt zo onwijs goed geacteerd.. niet normaal. De kinderen ook.. zeer hoog niveau.
En nog iets geroepen had over "Als je man vreemdgaat".quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Die buurman waar Merel mee vreemd ging is trouwens de man van de buurvrouw die Merel eerder tijdens de buurtborrel had uitgefoeterd.
Oh serieusquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Die buurman waar Merel mee vreemd ging is trouwens de man van de buurvrouw die Merel eerder tijdens de buurtborrel had uitgefoeterd.
Echt he! geniaalquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:49 schreef Resistor het volgende:
Kaal briefje in de bus:
Heh. Nope.
En ja, de gegevens klopten, daarom naam, mail en telefoonnummer maar anoniem.
1 buur heeft briefje ook gehad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:57 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
![]()
Ze dachten wellicht dat je heel gastvrij bent, gezien je balkonduiven enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
1 buur heeft briefje ook gehad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:38 schreef Resistor het volgende:
[..]![]()
Ze dachten wellicht dat je heel gastvrij bent, gezien je balkonduiven enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Hoe wisten ze dat jij wel een boekenkast hebt?
En is Bunschoten zo pittoresk?
Ik vind het echt een grappig verhaal. En ik kijk toevallig wel naar de serie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |