Tim en adviesquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Dankzij mijn advies gaat ze nu lekker dansen moppert Tim
Ja dat maak ik er ook uit opquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Lotus hoorde ik daarstraks zeggen dat ze mogelijkheden aan het bekijken was en dan.... begreep niet wat ze bedoelde maar snap nu dat ze het over weggaan heeft
quote:
Tim zou dolgraag zien dat het gala en de markt mislukken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tim geniet
het wrd spekglad hier zometeen
..Karma Timmie .. knul staat met 1 been buiten gedrag
Ik hoor niks raars?quote:
Ik vermoed dat hij bedoeld dat Jessie dat tegen hem heeft gezegd,quote:
Ik denk dat ze het over een andere Rob had. Een Rob die lid is van de regie en nu op vakantie is of zo, iig weg is.quote:
Mooi is dat altijd he, ze doen zelf wat ze andere verwijten en ze zien het nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:53 schreef sjampoeh het volgende:
chris over dat er een paar aan het werk zijn en en een paar rondlopen
zittend op haar bed
Klopt. Zo hoorde ik het ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij bedoeld dat Jessie dat tegen hem heeft gezegd,
Ik heb het gesprek tussen die twee niet gevolgd, maar de manier hoe hij doet en hij het vertelde lijkt het er wel op
[ afbeelding ]
Ik ook niet echt maar dat zal de reden zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij bedoeld dat Jessie dat tegen hem heeft gezegd,
Ik heb het gesprek tussen die twee niet gevolgd, maar de manier hoe hij doet en hij het vertelde lijkt het er wel op
[ afbeelding ]
Zou kunnen hoor. In 1 was dat ook zo bij Ruud en Billy, konden mooi optieven toen de productie ze zat was. Hoorden we toen ze onder de dekens aan het lullen waren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over een andere Rob had. Een Rob die lid is van de regie en nu op vakantie is of zo, iig weg is.
Ger heeft zelf nog nooit wat uitgevoerd. Niets georganiseerd, geen geld verdiend, geen hut gebouwd, gefaald op de finance en geen vrienden gemaakt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:50 schreef Dotteke het volgende:
En Ger zich maar druk maken om dat evenement van Tim en Franny
Die knul zit ook alleen maar bij Chris en His of bij SHel
Ik heb me echt goed vermaakt hier, zegt Tim
[ afbeelding ]
Huh? Oh komt terug bedoel jequote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sixpack gaat terug zegt Mike ik benadeel niemand toch
Dat dus, maar wel commentaar op een ander.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ger heeft zelf nog nooit wat uitgevoerd. Niets georganiseerd, geen geld verdiend, geen hut gebouwd, gefaald op de finance en geen vrienden gemaakt.
Gaat toch om de afspraak dat er doordeweeks niet gezopen zou worden?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sixpack gaat terug zegt Mike ik benadeel niemand toch
bierquote:
Mike zijn idéé toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gaat toch om de afspraak dat er doordeweeks niet gezopen zou worden?
En drinken van de bv.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:53 schreef sjampoeh het volgende:
chris over dat er een paar aan het werk zijn en en een paar rondlopen
zittend op haar bed
Ja afspraken zijn er weer om te veranderen, doen ze om de haverklap tochquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar hoezo terug.quote:
quote:
Mike heeft zelf bier besteld voor zijn bezoek, hij heeft het gisteren van de BV geleend, als hij het bier binnen heeft gaat dat terug naar de BVquote:
Ja en dat hij gister erik gewoon een blikje bier gaf en met lotus en tim aan het bier zaten. Wat ik begreep van jessie juist gepakt uit het 1 na laatste traitjes van onderop.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zodat niemand het zietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat hij gister erik gewoon een blikje bier gaf en met lotus en tim aan het bier zaten. Wat ik begreep van jessie juist gepakt uit het 1 na laatste traitjes van onderop.
Ja, en de lege blikjes lagen gewoon in de caravan, iedereen kon het zienquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat hij gister erik gewoon een blikje bier gaf en met lotus en tim aan het bier zaten. Wat ik begreep van jessie juist gepakt uit het 1 na laatste traitjes van onderop.
Jaja...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike heeft zelf bier besteld voor zijn bezoek, hij heeft het gisteren van de BV geleend, als hij het bier binnen heeft gaat dat terug naar de BV
Zo maakt hij het er nu van nadat hij erover is aangeproken vandaag.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike heeft zelf bier besteld voor zijn bezoek, hij heeft het gisteren van de BV geleend, als hij het bier binnen heeft gaat dat terug naar de BV
Nee, want dat heeft hij gisteren al tegen Erik gezegd toen ze gingen drinkenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo maakt hij het er nu van nadat hij erover is aangeproken vandaag.
Als je dat gewoon zegt is er niks aan de hand lijkt me.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Een 3 gangen menu die bestaat uit:
Verse pompoen soep vooraf,
Voortreffelijke sushi als hoofd gerecht
een sierlijke chocolade fontein waar u heerlijk vers fruit in kunt dopen.
zei hij gisteravond al..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:00 schreef chufi het volgende:
Het menu staat wel op de webshop voor Tim en Frans Valentijns evenement :
[..]
Engelse ziektequote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:00 schreef chufi het volgende:
Het menu staat wel op de webshop voor Tim en Frans Valentijns evenement :
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |