quote:
Klopt hoorde ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij zei er ook nog bij: Er zijn er hier zoveel voor knip en plak werk, waarom doen ze dat bij ons dan niet (m.a.w. waarom worden mijn agressieve uitvallen wel op tv getoond? )
Je UI.quote:
Ik denk het wel maar die is al lang uit beeld toch?quote:
quote:
Dat is Ries.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar die is al lang uit beeld toch?
De man die de tent levert.quote:
Jaloezie ook. Net had hij het over ‘de populaire boy’.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tim heeft de pest in dat Adriaan wel mag meppen en veel knip en plakwerk is maar dat hij het schijnbaar niet mag en op zijn vingers is getikt de sarcasme druipt er in elke zin vanaf
Was gisteren al.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:48 schreef Soury het volgende:
Er zijn dus weer mails binnen over het evenement? Afspraken weer niet nagekomen. Gerrit en Chris in gesprek. Gaat over Tim denk ik
Ze hebben het er nu overquote:
Hij wil gewoon niet weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tim wil het lieft gewoon gaan, maar hij kan het sommige mensen niet aandoen hier zegt hij
Valentijn dingesquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:48 schreef Soury het volgende:
Er zijn dus weer mails binnen over het evenement? Afspraken weer niet nagekomen. Gerrit en Chris in gesprek. Gaat over Tim denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |