Zijn ze daar allemaal oranje ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
se komp uit Dord
nah dr winkelt zit in Dordt
van Niekoll
Je hebt het verklootquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
TT te snel gedrukt, weet ook niks te verzinnen
Gaat wel opgelost worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
/care. Er is in elk geval een Cos open.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
Waar mario op wintersport isquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
Geen botox of fillers, het is één en al perkament.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
haarstukken , spreeten, wiperts, nagels
botox...
Mario zit in een warm badquote:
Ik hoorde het laatste ook maar had geen idee waar hij het over had, vulde het zelf in en dat komt overeen met wat jij nu neer zetquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Lotus: Rob moet terugkomen. (Rob eentje van de regie?)
Tim: Tegen de ene mag het wel tegen de andere niet.
Sommige Utopianen hebben dus een beschermde status.
Die is zijn haren aan het wassen.quote:
Rob is toch de koerier?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het laatste ook maar had geen idee waar hij het over had, vulde het zelf in en dat komt overeen met wat jij nu neer zet
zie em wel eens in de 40+ lans swansehquote:
Geen zorgenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:44 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval haar best gedaanDat is ook wat waard.
Dus Rob is even weg en nu zit er 1 of andere klootviool die alles voor merel toelaat?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het laatste ook maar had geen idee waar hij het over had, vulde het zelf in en dat komt overeen met wat jij nu neer zet
Lotus stookt ook niet dat doet Jessie welquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:43 schreef Aggie46 het volgende:
Tim saampies met Lotus in het huisje?
Dat mag dus.Tim mag dat
Maar Franny samen met Jessie...mag niet
[ afbeelding ]
Inzet: 10.uitvoering: 1.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:44 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval haar best gedaanDat is ook wat waard.
Hij zei er ook nog bij: Er zijn er hier zoveel voor knip en plak werk, waarom doen ze dat bij ons dan niet (m.a.w. waarom worden mijn agressieve uitvallen wel op tv getoond? )quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |