dat de pc niet naar boven kan ivm kou en lekkage ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Handig om te weten waar je het over hebt
Mike wil heeeel graag horen dat het Jessies plan was om de pc te verhuizen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Mike ontploft straks, als hij weg is bij Jessie.
Jessie blijft heerlijk cool.
Waarom trekt Mike zijn mond dan niet open in de vergadering?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Mike ontploft straks, als hij weg is bij Jessie.
Jessie blijft heerlijk cool.
Ik ben inmiddels van stream veranderd omdat ik dacht dat mijn brandalarm afgingquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat de pc niet naar boven kan ivm kou en lekkage ofzo
dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels van stream veranderd omdat ik dacht dat mijn brandalarm afging
Met een big smile.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie pareert elk zeik argument van Mike.
'Dan was het 5 tegen 1' Zijn letterlijke woorden net, toen Jessie hem diezelfde vraag stelde.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:50 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Waarom trekt Mike zijn mond dan niet open in de vergadering?
Maar de schroeven waren nog niet binnen zegt Mike.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike moet daar nog werken.Ik lees ;slapen.
Beetje duf om je heen kijken HUH?? Hoe danquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:52 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
ik oooooooooooooooooooooook hahahahha
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar de schroeven waren nog niet binnen zegt Mike.
Jessie: Die zijn toch gisteren binnen gekomen?
Mike: Ja gisteren, maar blablabla
Ja want tijdens de vergadering hield hij zijn kop dicht.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
Voor Mike is het meer Jessie dwarsbomen ipv oplossen
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:54 schreef Soury het volgende:
Mike wil zijn positie weer terug als leider op de utopia rots en dat lukt never nooit zo. Tim heeft het al opgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |