Miljoenen mensen kopen elke week/maand loten, misschien jij ook wel, terwijl iedereen weet dat de kans dat je de jackpot wint verwaarloosbaar is. Toch hoopt (bijna) iedereen bij de trekking dat hij/zij/het hem deze keer wint.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:10 schreef Strani het volgende:
Toch pijnlijk om te zien dat sommige mensen hier in Spanje nog altijd geloven in een wonder. Aan de ene kant misschien empatisch om hoop te blijven houden, maar aan de andere kant stel ik dan vragen bij de logica die deze mensen hanteren..
Vanavond het laatste metertje, hoop ik?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:21 schreef Strani het volgende:
Push notificatie van El Pais zegt dat ze op minder dan een meter zitten. Ze zouden inmiddels 3.15m hebben gegraven.
En dan wel met een live stream want dit is gewoon kutquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:24 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Vanavond het laatste metertje, hoop ik?
Ik neem aan dat je de beelden in de put zelf niet hoeft te zien.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
En dan wel met een live stream want dit is gewoon kut
Ik zit nu al 10 dagen naar een hoop zand te kijken![]()
Want, je zit echt te popelen om een kinderlijkje te mogen zien?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
En dan wel met een live stream want dit is gewoon kut
Ik zit nu al 10 dagen naar een hoop zand te kijken![]()
Doe toch niet zo idioot. Dat zegt men helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Want, je zit echt te popelen om een kinderlijkje te mogen zien?
misschien heeft dat boren ook heel lang geduurd.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik vraag mij af of de man die het eerste gat gegraven heeft ook zoveel problemen heeft gehad met graven. De reddingswerkers botsen steeds op rotsen die ze met explosieven moeten opblazen. Heeft die eerste dan zoveel geluk gehad om een put van 100 meter te graven met een kleinere boor en dan ook nog recht naar beneden.
Oja, nu ben ik de idiootquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe toch niet zo idioot. Dat zegt men helemaal niet.
Misschien zijn ze daar al mee bezigquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:43 schreef Valerie. het volgende:
Hebben ze die camera maar niet geplaatst ofzo?
ja best wel, jij suggereert iets wat er helemaal niet staat. Dan ben je best idioot bezig. Of je een idioot bent moet je zelf maar uitmaken.quote:
Linkje?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:47 schreef SideEffect het volgende:
Nou ik zie opeens mensen aankomen snellen er iedereen druk heen en weer aan het lopen
HLN.bequote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
is er ergens nog een website met actuele informatie?
Iets hoeft er niet altijd letterlijk in woorden te staan om iets duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ja best wel, jij suggereert iets wat er helemaal niet staat. Dan ben je best idioot bezig. Of je een idioot bent moet je zelf maar uitmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:51 schreef heywoodu het volgende:
Hier zit toch helemaal geen geluid of commentaar of iets bij? Omdat ik mensen steeds zie zeggen 'xxx zegt men op de stream'.In de chatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die vader (denk dat dat zijn vader is?) en die man in rood wel erg dicht bij de rand van die berg staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |