Moet je bij iemand wonen om de gewoontes te kennen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:30 schreef nietzeuren het volgende:
[..]
Denk je dat die mijnwerkers nog bij hun moeder wonen?
Dat gaat niet. Het is geen open zee. Het is een gat met een verstopping waar hij net onder zit en te harde grond ernaast om 'even' een gat te boren.quote:
Je moet de Facebook reacties eens lezen als mensen zeggen dat het niet realistisch is om te denken dat dat kind nog leeftquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:10 schreef Strani het volgende:
Toch pijnlijk om te zien dat sommige mensen hier in Spanje nog altijd geloven in een wonder. Aan de ene kant misschien empatisch om hoop te blijven houden, maar aan de andere kant stel ik dan vragen bij de logica die deze mensen hanteren..
Waarschijnlijk zoiets als dat ze bid voor een goede afloop voor zowel Julen als de mijnwerkers oid.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Moet je bij iemand wonen om de gewoontes te kennen dan?
Het was ook cynisch bedoeld, kan me niet voorstellen dat moeder iets nuttigs te melden heeft.
Ja, zoiets zal het wel zijn ja. Of dat nuttig is, zal ik even in het midden laten!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:35 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoiets als dat ze bid voor een goede afloop voor zowel Julen als de mijnwerkers oid.
Dom gelul natuurlijk, maar ik snap de emoties wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je moet de Facebook reacties eens lezen als mensen zeggen dat het niet realistisch is om te denken dat dat kind nog leeftDie mensen die wél realiteitszin hebben worden nog net niet bedreigd...
Okay, duidelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Het is geen open zee. Het is een gat met een verstopping waar hij net onder zit en te harde grond ernaast om 'even' een gat te boren.
Lijkt me wel nuttig. Als ze zegt dat het haar geen ruk interesseert, zal dat een slechte invloed op het moreel van de mijnwerkers hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal het wel zijn ja. Of dat nuttig is, zal ik even in het midden laten!
Het zijn speciale explosieven die geen schokgolf veroorzaken maar enkel de rots zwakker maken heb ik begrepen. Hoe dat net werkt? Geen idee.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:50 schreef Patroon het volgende:
Ze hebben nog meer explosieven nodig om bij het kindje te komen. Dat kindje is straks niet eens meer identificeerbaar
Misschien iets met homeopathische explosieven.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:51 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Het zijn speciale explosieven die geen schokgolf veroorzaken maar enkel de rots zwakker maken heb ik begrepen. Hoe dat net werkt? Geen idee.
5000kg grond OP de afgedekte put zegt 'ie.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:38 schreef RapaNui het volgende:
Puttenmaker Sanchez heeft de Guardia Civil verteld dat hij het (bedekte) gat had achtergelaten met 5000 kg opgeboorde grond eromheen. Die 5000 kg grond lag er niet meer op de dag dat Julen in het gat viel.
Op zich klopt dat ook met de info dat de bodem bij de put was platgemaakt.
..ha aseverado que acabó el operativo, dejando el pozo tapado con una piedra y con unos cinco mil kilos de tierra -pizarra molida- alrededor del orificio
https://www.diariosur.es/(...)190115171053-nt.html
Ik kan het me voorstellen. Daarom durft bijna niemand dat toe te geven, inderdaad. Triest.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je moet de Facebook reacties eens lezen als mensen zeggen dat het niet realistisch is om te denken dat dat kind nog leeftDie mensen die wél realiteitszin hebben worden nog net niet bedreigd...
Denk het niet, want je weet van tevoren niet hoe vaak ze explosieven zullen toepassen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:11 schreef miaeak het volgende:
Hebben ze die explosieven in de tijdberekening meegenomen?
Denk dat het sowieso wel een heel ruwe tijdsberekening was hoor. En op zich zitten ze toch best nog dicht op dat schema ook. Ik verwacht de doorbraak voor middernacht.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:11 schreef miaeak het volgende:
Hebben ze die explosieven in de tijdberekening meegenomen?
Ik ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:24 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Denk dat het sowieso wel een heel ruwe tijdsberekening was hoor. En op zich zitten ze toch best nog dicht op dat schema ook. Ik verwacht de doorbraak voor middernacht.
Als hij onder de prop zit en niet op de bodem...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:24 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Denk dat het sowieso wel een heel ruwe tijdsberekening was hoor. En op zich zitten ze toch best nog dicht op dat schema ook. Ik verwacht de doorbraak voor middernacht.
Met doorbraak bedoel ik letterlijk het doorbreken tot de schacht. Wat ze daar dan aantreffen dat is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Als hij onder de prop zit en niet op de bodem...
Of alsnog verder zakt....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Als hij onder de prop zit en niet op de bodem...
Waarmee ze dan toch ook een stuk meer weten. Had jij het er gisteren niet over dat je honden op de livestream hoorde? Misschien moeten die de toestand van Julen bepalen?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:27 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Met doorbraak bedoel ik letterlijk het doorbreken tot de schacht. Wat ze daar dan aantreffen dat is weer een ander verhaal.
Ze zijn gestopt met tijdsberekeningen maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:23 schreef Mammietje het volgende:
Gaan ze nu ook nog overal zeuren dat die 24 uur bijna verstreken zijn. Alsof ze een enkele eerdere deadline gehaald hebben en alsof het er nu nog toe doet of het 24 of 26 uur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |