Gasmaskers.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:22 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Wat voor PBM's heb je nodig op kantoor?
En dan de opdrachtgever of mijn detacheerder?quote:
Super :thumbsup:quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:19 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Detacheerder.
Opgelost, slotje !
De werkgever.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:25 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
En dan de opdrachtgever of mijn detacheerder?
Noem het dan ook gewoon uitzendbureau.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:25 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
En dan de opdrachtgever of mijn detacheerder?
Nee hoge technische functie dus detachering 💯💯🤙quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Noem het dan ook gewoon uitzendbureau..
Sta je op een trapje dan om kabelgootjes te leggen?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:37 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Nee hoge technische functie dus detachering 💯💯🤙
Glazenwasserquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:51 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Sta je op een trapje dan om kabelgootjes te leggen?
Heb ze liever van mijn detacheerder. Die zit mij ernstig uit te vretenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zit ook gedetacheerd en ik heb mijn PBM's van mijn opdrachtgever gekregen en niet van de detacheerder.
Kan me ook niet schelen van wie ik ze krijg, ik kan mijn functie niet uitoefenen zonder.
Rustig aan hè, van mij hoef je niet te reageren.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:45 schreef Shotty het volgende:
Uitzendbureau = betaald indien er een opdracht is en je werkt.
Detachering = in vaste dienst, ook betaald als er geen opdracht is.
bij detachering is het in ieder geval de detacheerder, bij uitzend weet ik het niet
'Lagere' functies kunnen niet via detachering worden ingevuld?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:37 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Nee hoge technische functie dus detachering 💯💯🤙
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |