abonnement Unibet Coolblue
pi_184896630
Dank voor de reacties! Had het inderdaad ff verkeerd aangepakt. Zal binnenkort ff de 2nd Run doen dan.

Maar nu eerst Resident Evil 0. Die heb ik in 2016 al gekocht voor de PS4 en nog niet gespeeld.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_184911215

Fixed camera angle mod O+

Maar dan moeten ze waarschijnlijk ook eerst nog de damage etc gaan aanpassen ivm head/legshots enzo.
Conscience do cost.
  Moderator zaterdag 9 februari 2019 @ 11:18:15 #179
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184912474
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 09:53 schreef ems. het volgende:

Fixed camera angle mod O+

Maar dan moeten ze waarschijnlijk ook eerst nog de damage etc gaan aanpassen ivm head/legshots enzo.
Moet er niet aan denken, fixed angle :@
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184913719
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 11:18 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken, fixed angle :@
En met jou een heleboel andere mensen. Maar hoewel ik ontzettend aan het genieten ben van RE2 (nog lang niet uitgespeeld, nauwelijks tijd gehad om te spelen) blijven de fixed cameras van de oude delen voor mij toch het fijnst.

Maargoed, het is een mod dus niemand hoeft het te gebruiken. Maar ik blijf wel benieuwd naar de ontwikkeling daarvan voor een eventuele latere play.
Conscience do cost.
  Moderator zaterdag 9 februari 2019 @ 17:37:25 #181
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184919496
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 12:40 schreef ems. het volgende:

[..]

En met jou een heleboel andere mensen. Maar hoewel ik ontzettend aan het genieten ben van RE2 (nog lang niet uitgespeeld, nauwelijks tijd gehad om te spelen) blijven de fixed cameras van de oude delen voor mij toch het fijnst.

Maargoed, het is een mod dus niemand hoeft het te gebruiken. Maar ik blijf wel benieuwd naar de ontwikkeling daarvan voor een eventuele latere play.
sowieso benieuwd wat ze gaan modden in de game, wat dat betreft is PC gaming wel echt chill.
RE2 heb je ook randomisers voor enzo, maakt de game toch weer net wat uitdagender _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 13 februari 2019 @ 18:59:38 #182
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_184997190
Nu in 4e playthrough; Leon 2.
Toch mooi hoe ze het elke keer weer net anders kunnen maken.

Benieuwd voor vrijdag, tegen het weekend zal ik de 4e keer toch ook al afgerond hebben. 8-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_185225101
A side met Leon op hardcore uitgespeeld. Twijfel nog of ik B-side met Claire ga uitspelen. B-side komt erg afgeraffeld over en is praktisch hetzelfde doen in een iets andere volgorde. Daarnaast heb ik bij B-side last van bugs waar ik bij A-side nooit last van had. (pc versie) Of ik ga er dood door of ik moet de game opnieuw opstarten.

Belachelijk trouwens dat alles wat je in A-side gedaan hebt, ongedaan is gemaakt in B-side.

Verder wel erg genoten van A-side.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')