SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dat vind ik totaal niet opwegen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:03 schreef MMaRsu het volgende:
jawel man voegt veel toe aan de spanning
claire heeft ook andere lekkere dingenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:39 schreef thedeedster het volgende:
MR X. is een stuk irritanter, maar de eerste William Birkin was - bij de tweede run - een eitje. Claire heeft een paar lekkere wapens.
Je kan op een later moment nog terug.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:35 schreef dud0r het volgende:
Kut Mr X, ik probeer nog wat dingen in het politiebureau te zoeken. Ga eens niet zo achter me aan lopen. Ik ren zo een kamer met drie lickers in. Boh gekkies dat liep niet goed af natuurlijk
geen mr x >quote:
heb je de second playthrough option gekozen toen je met Claire ging na Leon en vice versa?quote:Op donderdag 7 februari 2019 20:54 schreef CoExist het volgende:
Leon en Claire story mode doorgelopen.
Top game!
Maare hoe kan ik nu als Hunk spelen?
Hm neen. Gewoon “New Game”.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je de second playthrough option gekozen toen je met Claire ging na Leon en vice versa?
daarmee loop je parallel aan je eerste walkthrough maar Dan Dus met het andere personage. Daarmee unlock je de true ending trophy en de fourth survivor mode. En die moet je hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:22 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hm neen. Gewoon “New Game”.
Is de 2nd Run zo anders dan?
Zeker. Korter, maar toch ook wat pittiger. Vooral als je geen fan bent van Mr. X.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:22 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hm neen. Gewoon “New Game”.
Is de 2nd Run zo anders dan?
hij zegt net dat hij dat niet gedaan heeft.....quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:51 schreef Jimbo het volgende:
Ik denk dat ie die al gedaan heeft. Dus clair a en daarna Leon b of andersom
En nee, veel verschil zit er dan niet in maar wel t proberen waard. Zeker als je alle puzzels al kent vlieg je er zo doorheen.
ik snapte mniet iigquote:Op vrijdag 8 februari 2019 04:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij zegt net dat hij dat niet gedaan heeft.....
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snapte mniet iig
maar 4 runs = unlock van de nieuwe mode iig
Dus geen 2nd run.quote:Hm neen. Gewoon “New Game”.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |