SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ik denk dat ik even een oude save file ga gebruiken om terug te gaanquote:Op maandag 28 januari 2019 14:23 schreef Dagger87 het volgende:
Je kan nog terug naar het politiestation vanuit de sewers. Wel vet die secret passage way.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:In an interview with GameWatch, Hirabayashi was asked that since Resident Evil 2 (1998) and Resident Evil 3 (1999) were supplementary titles released a year apart from each other taking place in the same city using many of the same elements, if there was a possibility of using the similar elements they incorporated in Resident Evil 2 Remake for a possible remake of Resident Evil 3.
Hirabayashi commented that Resident Evil 2 was remade after 21 years because fans continued to tell them that they wanted a remake. They couldn’t possibly remake Resident Evil 3 without the fans’ permission, so if players really enjoy the remake of Resident Evil 2 and voice their enthusiasm then we could use that as a good indicator.
Dit jaquote:
schijnt ook al in ontwikkeling te zijnquote:
RE2 is op hardcore echt lang zat. Zit nog steeds in mn eerste playthroughquote:Op maandag 28 januari 2019 21:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit ja
RE2 is heel tof, maar hierna zie ik graag weer een nieuw deel. Hopelijk wel wat langer dan RE2 en RE7.
6 of 7 uur in mijn eerste playtrough en bijna bij het einde. Ik was alleen bijna door mijn ammo heen. Ik ga wel terug naar het politiebureau voor wat gemiste spullen.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
RE2 is op hardcore echt lang zat. Zit nog steeds in mn eerste playthrough
Dat weet ik, Claire 2nd Run moet ik ook nog doen.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar je hebt dus 4 verschillende eindes en je kan dus straks met de andere character de "side B" doen zeg maar. Of ja ik weet het ook niet precies maar die 1e playthrough met je 1e character is niet alles.
quote:Op maandag 28 januari 2019 19:29 schreef thedeedster het volgende:
Potverdikkie. Die Mr.X/Tyrant...
Die engnek is nog hardnekkiger dan een Jehova.
edit: hij bijft je maar achtervolgen...z'n gestress elke xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk ook als je dan de 2nd run doet, dat is zegmaar het verhaal vanuit de andere speler. Dan zie je MrX ook nog, maar op hele andere momenten. Stress me godverdomme de pleuris de hele tijd als ik 'm zie
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |