quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Mijn nagels zijn wat vies, maar die worden wel schoon in het gehakt - Legendarische woorden van Martinquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geen kookshows meer sinds Eurokok Martin is overleden
quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn wat vies, maar die worden wel schoon in het gehakt - Legendarische woorden van Martin![]()
Gehaktbal Kiekeboequote:Op donderdag 24 januari 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn wat vies, maar die worden wel schoon in het gehakt - Legendarische woorden van Martin![]()
eurokok genotquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Edgar Davids is geen wijf.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:36 schreef matthijst het volgende:
Irritante wijf nog steeds die achterlijke bril op
Trumpgodquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Kan Jinek weer lekker 'Murican praten
Kan ze mooi de Luizenmoeder meepakken. Och och och.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:39 schreef BobW het volgende:
Zes weken maar, hopelijk houdt ze het vol
Niks mis met Jinek maar dit is niet haar programma gewoon,quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:39 schreef BobW het volgende:
Zes weken maar, hopelijk houdt ze het vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |