Of een andere trainer aan het roer.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:02 schreef Zorro het volgende:
Ik vermoed dat er voortaan een andere keeper in de basis staat.
Hij wou gaan rokenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Sarri stapt boos de catacomben in.
Handig, een eerste keeper die niet luistert, een transferverbod en zo'n flapdrol als Caballero als 2e keeperquote:Op zondag 24 februari 2019 20:02 schreef Zorro het volgende:
Ik vermoed dat er voortaan een andere keeper in de basis staat.
Of blunderen zodat er geen penalties meer hoeven.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:03 schreef dvdfreak het volgende:
zou wat zijn als hij de beslissende penalty tegenhoud
Als je beetje realistisch bent weet je dat Sarri gelijk heeft. Dus ja dit zou het niet moeten veranderenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is wel de doodsteek voor Sarri lijkt me. Die wordt nooit meer serieus genomen bij Chelsea
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:08 schreef PSVCL het volgende:
Ik zou het veld inlopen,aan zn oren eruit trekken
Dat zal het wel zijn inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag toch niet meer wisselen?
Sarri heeft 100% gelijk, maar wanneer spelers gewoon zeggen 'neuh, ik ga er niet uit en je bekijkt het maar' heb je wel een autoriteitsprobleempje.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je beetje realistisch bent weet je dat Sarri gelijk heeft. Dus ja dit zou het niet moeten veranderen
Eens, dit kan niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn inderdaad.
Wauw, ik snap de woede van Sarri wel. Ik zou ook bloedlink zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |