GOEEEEEEEDEMORGEN!quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GOEEEEEEEDEMORGEN!
Bijna weekend en vanavond naar de sushitent
Ook gezellig, koffie met een kuukske erbijquote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
GezelligVanavond ga ik gezellig op visite
sowquote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HELE HELE HELE HELE FIJNE FEESTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!
Ja heb verleden jaar alle oud klasgenoten van de landbouw opleiding opgezocht, nu waaien we wel eens bij elkaar aanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook gezellig, koffie met een kuukske erbij
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uh. JA DANKJE JIJ OOK HE!!!!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
verder alles goed..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goeiemorgen fem hoe staat het er vandaag mee?quote:
Dat is goed om te horen.quote:
Goed, mooi kalm aan, en met jou?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeiemorgen fem hoe staat het er vandaag mee?
Nee, want ik ben aan het werkquote:
quote:
Bek hauwe auwequote:
De tijd heeft ons ingehaald en zuur gemaaktquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voormalig leuke mensen vooral.
Mooiste tijd van je leven.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want ik ben aan het werk
Ja, normaal doe ik altijd Griekse yoghurt meenemen, maar nu moest ik ook even een condensding, meeslepen, chaos in de ochtend is niet goed.quote:
Ja goed, druk op werkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goed, mooi kalm aan, en met jou?
Mwahquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooiste tijd van je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |