Jeetje dat heb ik nog nooit gehoord dat ze zo'n operatie met een ruggenprik doen. Scheelt wel qua herstel als je niet volledig onder narcose bent geweest. Mag je vandaag alweer naar huis dan? Een voorspoedig herstelquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo......ben er weer......met een ruggenprik behandeld dus al het getimmer en geboor meegekregen.....kan ook weer van m'n bucketlist....
Het is ook niet meer de bedoeling dat je daar post.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Durf niet meer te posten in het dating topic
Ja ik heb echt gee idee meer wat nou wel of niet ontopic isquote:Op woensdag 30 januari 2019 06:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ook niet meer de bedoeling dat je daar post.
Heb je een leuke date? Dan wel. Heb je wat anders? Dan niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 06:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik heb echt gee idee meer wat nou wel of niet ontopic is
En een slechte date?quote:Op woensdag 30 januari 2019 06:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je een leuke date? Dan wel. Heb je wat anders? Dan niet.
Je mag melden dat je een date hebt en na afloop hoe de date was. Ga vooral dan niet daarover nakeuvelen, want dat is uitlokking van slowchat. Zoiets.quote:Op woensdag 30 januari 2019 06:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik heb echt gee idee meer wat nou wel of niet ontopic is
Ja ik moet op de fiets, maar woon in het midden. Dus hopelijk is het hier pas als ik alweer thuis ben rond middaguur.quote:Op woensdag 30 januari 2019 06:55 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allen![]()
Succes met je herstel Cinderella, hoop dat het voorspoedig gaat. Vandaag ook weer sneeuw voorspeld, kijken jullie allemaal uit?
Een date danquote:
Oh dat is balen zegquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.....weinig geslapen en nog veel pijn.....denk niet dat ze me vandaag al naar huis sturen.....
Koffiegedronken, was gezellig.quote:Op woensdag 30 januari 2019 06:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag melden dat je een date hebt en na afloop hoe de date was. Ga vooral dan niet daarover nakeuvelen, want dat is uitlokking van slowchat. Zoiets.
Neuh. Ik ben al het hele jaar lief tegen haar en omgekeerd. Tevens vind ik Valentijnsdag te commercieel aan het wordenquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Hebben de stelletjes hier al plannen voor Valentijnsdag?
Niet op de dag zelf, dat valt zo lekker doordeweeks. En het is best commercieel. Dus hou het op een kaartje, misschien laat ik nog plectrums bedrukken om erin te doen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Hebben de stelletjes hier al plannen voor Valentijnsdag?
Sterktequote:Op woensdag 30 januari 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
![]()
lastige dag.....veel pijn en misselijk.....
Je klinkt als een echte fok!kerquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben al het hele jaar lief tegen haar en omgekeerd. Tevens vind ik Valentijnsdag te commercieel aan het worden
Uitjes en restaurants hebben op Valentijnsdag toch juist vaak aanbiedingen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:24 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Veel te commercieel nu en alles is 3x zo duur.
Ik heb geen zolderkamerquote:
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uitjes en restaurants hebben op Valentijnsdag toch juist vaak aanbiedingen?
Ja dat wel misschien, maar rozen en chocola zijn veel duurder.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uitjes en restaurants hebben op Valentijnsdag toch juist vaak aanbiedingen?
Oja dat kanquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:08 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel misschien, maar rozen en chocola zijn veel duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |