Best wel hèquote:Op dinsdag 29 januari 2019 06:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar Restyler!
Goedemorgen
[..]
Oeh dat klinkt best als een leuk idee eigenlijk
Omdat je er zin in hebtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit een goede reden te verzinnen om die fudge te gaan maken
Voor mij want ik lig intussen in het ziekenhuis met een gebroken heup.....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit een goede reden te verzinnen om die fudge te gaan maken
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voor mij want ik lig intussen in het ziekenhuis met een gebroken heup.....
😱 Beterschap.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voor mij want ik lig intussen in het ziekenhuis met een gebroken heup.....
Thnxxxx.....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:55 schreef Restyler het volgende:
Beterschip Cind <3
Heb mezelf weer in een flinke Engelse augurk (pickle) gewerkt.
Ik maak soms grapjes over m'n vriendin haar buikkrampen, dat ze zich aan stelt en dat ik als stoere man nooit zo overdreven zou reageren op zulke kleine ongemakken... Nu heeft ze het volgende gevonden: https://men-struatie.nl/challenge/
Oh fuck! Wat een pech!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Spiegelglad hier vanmorgen.....onderuit gegaan met de fiets....
Hihiquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:25 schreef _Hestia_ het volgende:
Jeetje Cinderella wat een pech! Sterkte en beterschap
En haha jij met je dokters
Sowieso wel morgen in elk geval.....ligt eraan hoe goed het gegaan is...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
MOet je nu in het ziekenhuis blijven tot de operatie?
Wat een pech joh. je zal wel balen zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sowieso wel morgen in elk geval.....ligt eraan hoe goed het gegaan is...
Heb vooral pijn......en ik moet nuchter blijven voor de operatiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat een pech joh. je zal wel balen zeker?
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb vooral pijn......en ik moet nuchter blijven voor de operatie
Ze doen er wel hun best, maar het is echt heel druk....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Is er een kans dat die operatie vandaag is?
Ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze doen er wel hun best, maar het is echt heel druk....
Is het nou een beetje leuk hier?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al die vorst is ook nergens goed voor.
Tevens: voor de spruitjes en boerenkool.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al die vorst is ook nergens goed voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |