Ik heb hier echt totaal geen verstand vanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb perongeluk een vliegtuigje gemaaktDie 'staart' krijg ik niet weg.
ik ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb hier echt totaal geen verstand van
Ja maar ze zijn eigenlijk roze maar dat krijg ik nu niet te zien en begrijp nog niet waarom :pquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar de staart heb ik weg
[ afbeelding ]
Vind het wel knap wat je al wel hebt gemaaktquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn eigenlijk roze maar dat krijg ik nu niet te zien en begrijp nog niet waarom :p
Ah dat klinkt goed jaquote:Op zondag 27 januari 2019 09:59 schreef RokStarr het volgende:
Wedstrijd was intens tof, na 2/3 van de speeltijd stonden we 3-3 gelijk en uiteindelijk 7-3 die gasten er helemaal af gespeeld.
Vanmiddag weer
Gaat lukkenquote:Op zondag 27 januari 2019 10:57 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ah dat klinkt goed jaSucces vanmiddag weer
Cinderella geniet van je rustige dagje
Yayquote:Op zondag 27 januari 2019 21:15 schreef quickstepster het volgende:
Das zeker gelukt!nu onderweg naar huis, bijgekleft en met zijn sleutels in m'n zak
quote:Op zondag 27 januari 2019 21:15 schreef quickstepster het volgende:
Das zeker gelukt!nu onderweg naar huis, bijgekleft en met zijn sleutels in m'n zak
Kinders!quote:Op maandag 28 januari 2019 14:34 schreef Restyler het volgende:
Nou, afgelopen weekend toch alles gedaan wat m'n vriendin wou doen.![]()
Zondag was wel grappig haha. Liepen door de stad en liepen voorbij de Intertoys. Spontaan besloten we beide om naar binnen te gaan en vooraan in de winkel stonden wat speelgoed zwaarden. Dus daar even gek mee gedaan haha. Was wel grappig.
Oh schiet lekker op......quote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef _Hestia_ het volgende:
Nou 2 van de 4 zijn al niet op komen dagen
Het lijkt me dan ook lastig om een beetje vertrouwen in elkaar te krijgen....toch?quote:Op maandag 28 januari 2019 16:11 schreef _Hestia_ het volgende:
Schiet idd niet echt op. Hopelijk zijn ze er woensdag wel. Omdat we de laatste tijd maar met zn 2en waren deden we de blokken ook korter. Dus wel weer ff wennen dat nu hele middag was. Nu weer lekker thuis en het was gelukkig droog nu
Ja klopt, want ze hadden zich ook niet afgemeld...quote:Op maandag 28 januari 2019 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook lastig om een beetje vertrouwen in elkaar te krijgen....toch?
Ja snap ik.......ik heb ooit rouwverwerkingstherapie gedaan en vond het heel fijn dat iedereen er elke keer gewoon was en we daardoor een band konden opbouwen.....quote:Op maandag 28 januari 2019 16:20 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja klopt, want ze hadden zich ook niet afgemeld...
En nou hebben we vandaag uitgebreid kennisgemaakt, dat gaan we niet nog een keer doen. Terwijl dat juist zo belangrijk is om elkaars achtergrond een beetje te weten om dat vertrouwen op te bouwen.
Ja precies. En dat je een keer niet kunt kan gebeuren maar zeg dan iig af. Maar om meteen de eerste keer zonder afzeggen niet op te komen dagen is wel apart.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja snap ik.......ik heb ooit rouwverwerkingstherapie gedaan en vond het heel fijn dat iedereen er elke keer gewoon was en we daardoor een band konden opbouwen.....
Misschien een kwestie van niet durven?quote:Op maandag 28 januari 2019 16:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies. En dat je een keer niet kunt kan gebeuren maar zeg dan iig af. Maar om meteen de eerste keer zonder afzeggen niet op te komen dagen is wel apart.
Ik speel deze vraag door aan de andere dames.....het enige wat ik kan maken is die kwarktaart uit een doosjequote:Op maandag 28 januari 2019 16:50 schreef Restyler het volgende:
Nog even een vraag aan jullie dames. Ik heb mijn vriendin in mijn hoogmoed beloofd dat ik volgend weekend wel voor een keer wat zou bakken. Nu heb ik echter nog nooit gebakken. Hebben jullie suggesties?
Ja zou kunnen. Hopelijk horen we woensdag meer iig.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien een kwestie van niet durven?
Een appeltaart is altijd goedquote:Op maandag 28 januari 2019 16:50 schreef Restyler het volgende:
Nog even een vraag aan jullie dames. Ik heb mijn vriendin in mijn hoogmoed beloofd dat ik volgend weekend wel voor een keer wat zou bakken. Nu heb ik echter nog nooit gebakken. Hebben jullie suggesties?
Fudgequote:Op maandag 28 januari 2019 17:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook een simpel recept voor fudge (nog geen vrouw tegen gekomen die daar niet van hield) maar is niet echt bakken.
Nu heb ik zin in een meeting met jullie.....en al die lekkere bakselsquote:Op maandag 28 januari 2019 20:29 schreef quickstepster het volgende:
Boterkoek (recept van rutger bakt) is ook supersimpel. Opties genoeg
Oeh dat klinkt best als een leuk idee eigenlijkquote:Op maandag 28 januari 2019 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een meeting met jullie.....en al die lekkere baksels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |