Of wat haar baas nog voor 'leuks' in petto heeftquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:13 schreef Caithlinn het volgende:
Iedereen wacht met spanning af of Yasmin ontslag neemt
Dat kan ook nog ja, wat een figuurquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of wat haar baas nog voor 'leuks' in petto heeft![]()
Ja verrassende man hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:19 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja, wat een figuur
Zou ze gewoon moeten doen, het is nu een ideale tijd om een andere baan te zoeken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:13 schreef Caithlinn het volgende:
Iedereen wacht met spanning af of Yasmin ontslag neemt
Daar kunnen we vanaf hier geen inschatting over doen denk ik.....maar ik hoop wel dat ze deze stap kan nemen...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:57 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Zou ze gewoon moeten doen, het is nu een ideale tijd om een andere baan te zoeken.
😄😲 en nu?quote:
Dat lijkt me inderdaad vrij duidelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nu niks![]()
Ik kan gewoon niet met dat karakter overweg en denk dat het wederzijds was.
lijkt me toch ook wel stress als je nog geen andere baan hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nu niks![]()
Ik kan gewoon niet met dat karakter overweg en denk dat het wederzijds was.
Oh dat heb ik helemaal niet. :pquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:11 schreef dop het volgende:
[..]
lijkt me toch ook wel stress als je nog geen andere baan hebt.
gelukkig maar, je hebt er lang genoeg over nagedacht. Dat je dit niet meer wil is wel een goede keuze, denk ik.quote:
Ja toen ik merkte dat die gewoon echt vond dat die wel zo tegen mij kon doen omdat de zaken slecht gingen dacht ik nou dit word niet beter. Zei die ook nog dat we het blijkbaar niet wilde oplossen. Toen dacht ik van nou nee misschien niet idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:14 schreef dop het volgende:
[..]
gelukkig maar, je hebt er lang genoeg over nagedacht. Dat je dit niet meer wil is wel een goede keuze, denk ik.
Waarom slaap je zo slecht?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 05:49 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Ik lig alweer vanaf 2 uur wakker
Terwijl mn moeder vanochtend komt en ik vanmiddag een altijd drukke verjaardag van mn vader heb (ze zijn gescheiden).
Ik zou haast op mn 32e beginnen met koffie drinken met die nachten de laatste tijd
Nooit een goede slaper geweest, door C-PTSS vaak nachtmerries waarna ik niet meer slaap, stress, ritme dat fucked up is. Heb wel slaapmedicatie ook maar mag ik niet elke nacht nemen. Had het eergister genomen, dus dan nu niet en dat merkte ik dus meteen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |