quote:Niet dat ik weet...
Op dinsdag 20 januari 2004 09:39 schreef furanku het volgende:
Klein vraagje, ik kan mijn evil dead 1 en 2 niet meer herinneren, maar ik zag vroeger ooit een kleine scene, waarin een paar kippen rondliepen zonder kop. Ook zonder veren btw, zodat je alleen datgene ziet wat er ook met thanksgiving wordt gevierd. Is die scene misschien uit 1 van de evil dead movies?
Evil Dead 2 rocks!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Norris op 22-01-2004 21:07]
quote:Nou niet helemaal een remake. Alleen de eerste 10 minuten zijn een verkorte samenvatting van het eerste deel. Dat had iets met rechten te maken geloof ik. Ze mochten geen footage uit deel 1 gebruiken, dus hebben ze het hele eerst stuk maar versneld nog een keer verteld.
Op donderdag 22 januari 2004 20:26 schreef Mr.Norris het volgende:
Deel 2 is eigenlijk een remake van deel 1 en daarom, naar mijn mening, minder baanbrekend. Maar wel (nog) humoristischer dan deel 1.
Deel drie is gewoon een waardige afsluiter van een geniale trilogie.
Maar ik blijf erbij dat ik deel 2 leuker vind.
Maar ik snap je verhaal wel ja. Evil Dead I was veel meer een vernieuwing / openbaring op horror gebied.
Woeps! mijn fout!quote:Op donderdag 1 april 2004 18:57 schreef rijkie_v het volgende:
Zaterdag fratsman!
he heh, groovy...quote:Op donderdag 1 april 2004 16:44 schreef Tokus het volgende:
yey, er komt een Army of Darkness comic!
bovenstaande zijn de covers, door Marc Silvestri en J. Scott Campbell!
Het binnenwerk zal door Nick Bradshaw getekend worden, en geschreven worden door Andy Hartnell (Danger Girl). Ben benieuwd....
Da's vaag, ik hoefde tijdens het registreren niet eens een creditcardnr in te voerenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:59 schreef furanku het volgende:
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=15197
ik wil niet vervelend doen, maar ik moet ff melden dat je moet oppassen met het posten van je eigen website meteen in je allereerste postquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:43 schreef MZonneveld het volgende:
M'n kopie is al op de post, ik zal hem deze week ontvangen denk ikquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:58 schreef AntiChrist het volgende:
PS 25 Mei komt Bubba Ho-Tep uit R1 een must voor iedere Bruce Campbell fan!
is dat niet zo'n beetje de verhaallijn van A Fistful of Boomsticks? die computergame.quote:Op donderdag 13 mei 2004 19:15 schreef MZonneveld het volgende:
-knip-
Ash may need a hand fighting deadites, demons, the FBI and reality TV.
Ik heb de eer gehad Bubba Ho-Tep in de bioscoop te mogen zien, volgens mij was er nog niks bekend over ronny yu die de sequel zou gaan maken anders zou Robert Englund niet over Sam Raimi beginnen volgens mij gaat het als volgt... freddy vs jason vs ash als die goed presteert krijgt Raimi geld van new line voor evil dead 4 want zoals we weten willen Bruce Campbell en Sam Raimi die film graag maken alleen krijgen ze er geen geld voor... nu dus misschien welquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:33 schreef MZonneveld het volgende:
Die Bubba Ho-tep heb ik al een tijdje in de pre-order staan... Ik ben erg benieuwd naar deze film. Elvishorror...
Maaruh ik dacht dat Ronny Yu gewoon de Freddy vs Jason sequal ging doen...?!!?
Sam gaat zich hopelijk op deze Fangoria rumour storten:
EVIL DEAD IV: CONSEQUENCES: Horror, 136 mins. Prod co: Award Pictures. Prod/scr: Graham MacCrae, Glenn MacCrae. Budget: $71m. Pre-production. Delivery date: 2004. Ash may need a hand fighting deadites, demons, the FBI and reality TV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |