quote:Op dvd.nl staat nu ook een recensie van de nieuwe versie van Army of Darkness. Daar zijn ze positiever dan in bovenstaande recensie.
Op maandag 13 oktober 2003 00:34 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
en hier een negatief stukje over 'onze' versie van MGM: http://www.fragland.net/index.php?page=dvd&dvdid=225
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 16-10-2003 01:29]
quote:Ik de eerste.
Op vrijdag 19 december 2003 18:44 schreef fratsman het volgende:
* fratsman heeft um op DVD.
Hij gaat bijna beginnen.
buy smart, buy s-mart
quote:net alsof yorin die film heeft gemaakt.. er zijn nou eenmaal meerdere versies in omloop... en als het goed is hebben jullie de europese versie gezien (met uitgebreide liefdesscene
Op zaterdag 20 december 2003 00:59 schreef jdmorpheus het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE WHAT THE FUCK ze hebben de beste quote ooit weggehaald!!![]()
![]()
"Good, bad, i'm the guy with the gun!"
is nu vervangen door:
"i ain't that good"![]()
bah. cultuurbarbaren op Yorin!
quote:ook al zoveel versies van dat kreng? WOW Evil dead in de bios? Maar ga niet ff naar Den Haag...
Op zaterdag 20 december 2003 17:26 schreef AntiChrist het volgende:[..]
net alsof yorin die film heeft gemaakt.. er zijn nou eenmaal meerdere versies in omloop... en als het goed is hebben jullie de europese versie gezien (met uitgebreide liefdesscene
) ik heb niet gekeken aangezien ik hem al 5 keer op DVD heb
ow trouwens voor de liefhebber maandag avond draait The Evil Dead in pathe buitenhof (in Den Haag)
quote:yep zoveel versies..
Op zaterdag 20 december 2003 17:36 schreef kinky_queen het volgende:[..]
ook al zoveel versies van dat kreng? WOW Evil dead in de bios? Maar ga niet ff naar Den Haag... [afbeelding]
quote:je lijkt wel een fan...
Op zaterdag 20 december 2003 18:35 schreef AntiChrist het volgende:[..]
yep zoveel versies..
alhoewel evil dead 2 heb ik 4 keer en the evil dead heb ik 3 keer
![]()
Ik heb de minder goed uitgewerkte versie van Army of Darkness van Anchor Bay op DVD. Tip me eens als de r3 ergens goedkoop te krijgen is
quote:Zou je hem ook niet spannend vinden als je hem voor 't eerst op je 14 e zou zien?
Op zaterdag 20 december 2003 19:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb deel 2 & 3 op DVD, deel 1 vond ik tegenvallen.
* ik vind hem nu ook nog splatteriffic hoor!
quote:hij is 17 euro bij www.cd-wow.co.uk
Op zaterdag 20 december 2003 19:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb deel 2 & 3 op DVD, deel 1 vond ik tegenvallen.Ik heb de minder goed uitgewerkte versie van Army of Darkness van Anchor Bay op DVD. Tip me eens als de r3 ergens goedkoop te krijgen is
quote:geen idee, ikz ag hem voor het eerst op mijn 24e ofzo
Op zaterdag 20 december 2003 19:20 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Zou je hem ook niet spannend vinden als je hem voor 't eerst op je 14 e zou zien?
quote:Evil Dead was de eerste horrofilm die ik echt eng vond als kind. A NightMare On Elmstreet en Friday The 13th vond ik vooral grappig.
Op zaterdag 20 december 2003 19:20 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Zou je hem ook niet spannend vinden als je hem voor 't eerst op je 14 e zou zien?
Als kind heb ik ook een aantal delen van House gezien, en ik geloof dat ik die ook nog wel spannend vond.
quote:Die zal je nu waarschijnlijk niet meer spannend vinden, 2 is kut en 3 en 4 zijn afgrijselijk
Op zondag 21 december 2003 14:35 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Als kind heb ik ook een aantal delen van House gezien, en ik geloof dat ik die ook nog wel spannend vond.
NB
Jim Carrey heeft het schizo gebeuren (letterlijk met die handaanval) in Me, myself&irene gejat van AOD... jatten is quoten en net zoals in de wetenschap geldt, dat is bevestigen dat iets goed is. En zo zijn er wel
meer 'filmquotes' naar de evil dead reeks te vinden.
Jim Carrey en Campbell hebben veel van elkaar weg, ik ben toch geneigd dat de kloon Carrey zijn meester Campbell heeft overtroffen, hij heeft net iets meer mimiek.
quote:evil dead II
NB
Jim Carrey heeft het schizo gebeuren (letterlijk met die handaanval) in Me, myself&irene gejat van AOD...
quote:oke............
Jim Carrey en Campbell hebben veel van elkaar weg, ik ben toch geneigd dat de kloon Carrey zijn meester Campbell heeft overtroffen, hij heeft net iets meer mimiek.
quote:*kuch* yeah right.... carrey mag er misschien beroemd mee zijn geworden, maar hij is nog steeds jack shit tegenover BC
Op dinsdag 20 januari 2004 01:31 schreef giovan het volgende:
quote:Hij maakt wat bredere toegankelijker films. Ik vind ze allebei wel geniaal, hoewel Carrey de laatste tijd (vooral met die laatste film Bruce almighty, hehe alleen de titel verwijst al naar Campbell) toch een beetje aan het afzakken is. Maar dat zag je met Murphy ook, als de status te groot wordt zakt de inspiratie in en wordt grappigheid een fabriekskunstje.
Op dinsdag 20 januari 2004 07:54 schreef AntiChrist het volgende:
nog steeds jack shit tegenover BC
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |