quote:Als ik me niet vergis is deze NL MGM (Big Deal) versie, identiek aan de R3 Versie, dus UNCUT, en Superieure Beeld en Geluid kwaliteit.
Op zondag 12 oktober 2003 08:02 schreef MikeyMo het volgende:
een kale uitvoering van de DVD met de Directors Cut er op is nu te koop bij de FRS e.d.
Hij ligt in de Big Deal bakken en kost denk 15,- ofoz, iig zit hij in de actie van 2 voor 25,-als ondertitels je niets uitmaken kun je imho beter voor de UK 2 disc editie gaan. Die is te koop bij o.a. Boudisque en Fame voor ong 16,- Met credit card kun je hem bij Play bestellen voor ong. 9,-
Als je de mooiste versie wilt moet je de r3 nemen, maar dan moet je en engels kunnen, en een Credit Card hebben en een regiovrije DVD speler hebben
quote:Klinkt interessant.
Op zondag 12 oktober 2003 10:03 schreef Ash het volgende:[..]
Als ik me niet vergis is deze NL MGM (Big Deal) versie, identiek aan de R3 Versie, dus UNCUT, en Superieure Beeld en Geluid kwaliteit.
quote:volgens de berichten die ik heb gehoord duurt ie 86 minuten...
Op zondag 12 oktober 2003 10:03 schreef Ash het volgende:[..]
Als ik me niet vergis is deze NL MGM (Big Deal) versie, identiek aan de R3 Versie, dus UNCUT, en Superieure Beeld en Geluid kwaliteit.
Dus de R3 is nog steeds de WINNER!
quote:Eigenlijk gaat het natuurlijk nergens over want de nederlandse videoband van MGM was wel uncut naar mijn weten?.. pfff ach ja gelukkig heb ik de R3 (en bijna alle andere versies)
Op zondag 12 oktober 2003 12:22 schreef Ash het volgende:
whoa mijn fout,
Ik heb net de Duitse recensie gelezen van deze DVD,
welke identiek is aan de R2 NL versie, en je hebt gelijk het bevat de Theatrical versie ipv de Director's Cut! shame shame,
het geluid en beeld zijn nog steeds wel ver boven de kwaliteit van de R1's (Anchor Bay)Dus de R3 is nog steeds de WINNER!
spoiler:
quote:spoiler:
Op zondag 12 oktober 2003 12:30 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Ik las in een ander topic dat er 2 verschillende endings zijn gemaakt voor deel 3?spoiler:
Ik heb alleen de versie gezien dat ie wakker wordt in London waar alles naar de maan is. Hoe gaat dat andere einde dan?
quote:De nieuwe Anchor Bay versie van Evil Dead I die pas is uitgekomen is toch juist een 'opgepoetste' versie? (zie ook de recensie op www.dvd.nl)
Op zondag 12 oktober 2003 12:22 schreef Ash het volgende:
whoa mijn fout,
Ik heb net de Duitse recensie gelezen van deze DVD,
welke identiek is aan de R2 NL versie, en je hebt gelijk het bevat de Theatrical versie ipv de Director's Cut! shame shame,
het geluid en beeld zijn nog steeds wel ver boven de kwaliteit van de R1's (Anchor Bay)Dus de R3 is nog steeds de WINNER!
Of gaat het hier over Evil Dead III: Army of Darkness? Daar zou ik voor weinig geld nog graag de MGM versie van hebben.
quote:Ik heb het inderdaad over Army of Darkness, en dan over de pas uitgebrachte R2 NL MGM editie en de R3 MGM Editie
Op zondag 12 oktober 2003 13:00 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
De nieuwe Anchor Bay versie van Evil Dead I die pas is uitgekomen is toch juist een 'opgepoetste' versie? (zie ook de recensie op www.dvd.nl)
Of gaat het hier over Evil Dead III: Army of Darkness? Daar zou ik voor weinig geld nog graag de MGM versie van hebben.
quote:Ok. Morgen maar even bij de frs kijken. De screenshots van de MGM versie zien er stuk beter uit dan de Anchor Bay versie.
Op zondag 12 oktober 2003 13:02 schreef Ash het volgende:[..]
Ik heb het inderdaad over Army of Darkness, en dan over de pas uitgebrachte R2 NL MGM editie en de R3 MGM Editie
De 2dvd versie met extra's krijg ik deze week binnen, dus als ik die kan aanvullen met een kale MGM versie dan ben ik zeer tevreden.
quote:Koop dan alsjeblieft voor die 3 euro meer de R3 versie... daar wordt je vrolijker van
Op zondag 12 oktober 2003 13:24 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Ok. Morgen maar even bij de frs kijken. De screenshots van de MGM versie zien er stuk beter uit dan de Anchor Bay versie.
De 2dvd versie met extra's krijg ik deze week binnen, dus als ik die kan aanvullen met een kale MGM versie dan ben ik zeer tevreden.
quote:wees dan wel zo lief om een linkje te plaatsen
Op zondag 12 oktober 2003 13:03 schreef AntiChrist het volgende:
Die R3 is overigens ook niet duur. 18 euro ofzoiets
quote:http://www4.cd-wow.com.hk/detail_results_2.php?product_code=4909
Op zondag 12 oktober 2003 22:20 schreef MikeyMo het volgende:[..]
wees dan wel zo lief om een linkje te plaatsen
http://www.dddhouse.com/cms/dddhouse/en/index.jsp?action=productDetail&productID=2852
quote:Jeez wat een sadistische moeder heb jij
Op vrijdag 3 januari 2003 20:46 schreef -Wepeel2- het volgende:
Toen ik als klein kindje van 10 Evil Dead II keek vond ik hem echt heel eng. Ik was samen met mijn moeder aan het oppassen op een verlaten boerderij van mijn tante. Dat was extra spannend daar in die omgeving.
quote:Ik had hem zelf gehuurd.
Op zondag 12 oktober 2003 23:06 schreef MadScientist het volgende:[..]
Jeez wat een sadistische moeder heb jij
had ze je als encore ook nog The Shining laten zien??
quote:Ik heb geen regiovrije dvd-speler.
Op zondag 12 oktober 2003 13:54 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Koop dan alsjeblieft voor die 3 euro meer de R3 versie... daar wordt je vrolijker van
(want als je nu de NL versie koopt mis je nog altijd 2 seconden
)
Nog even sparen dus.
quote:oee das klote ja.... dat was het eerste wat ik deed nadat ik mn dvdspeler kocht.. regiovrij laten maken (koste toen fucking 325 gulden kut SONY!!)
Op zondag 12 oktober 2003 23:56 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Ik heb geen regiovrije dvd-speler.
Ik zit er wel aan te denken om er een aan te schaffen. Helaas weet ik al dat mijn televisie niet overweg kan met een ntsc-signaal (zwart/wit beeld), dus ik zal dan ook direct een nieuwe tv moeten aanschaffen.Nog even sparen dus.
quote:Ach ik bestel hem ook wel gewoon. Ik ken genoeg mensen met een regiovrije dvd-speler en in de toekomst zal ik er zelf ook wel een krijgen.
Op maandag 13 oktober 2003 00:17 schreef AntiChrist het volgende:[..]
oee das klote ja.... dat was het eerste wat ik deed nadat ik mn dvdspeler kocht.. regiovrij laten maken (koste toen fucking 325 gulden kut SONY!!)
Op http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=956 staat in ieder geval een enthousiast stukje over deze MGM versie van de dvd.
en hier een negatief stukje over 'onze' versie van MGM: http://www.fragland.net/index.php?page=dvd&dvdid=225
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 13-10-2003 00:48]
Zijn allen goed. Deel 2 is't best. Vooral die scene dat ie op z'n eigen hand schiet bij't muizenhol...
Ave, Crucisalus
quote:Deze einde heb ik dus gezien. Is dit de originele einde?
Op zondag 12 oktober 2003 12:31 schreef AntiChrist het volgende:[..]
spoiler:
bij dat andere einde keert ie terug naar deze tijd in de S-mart waarhij weer een deadite afmaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |