Ik moet ook nog werken hoor! (again )
quote:Ow goddammit that sux.. ik denk rond 7 uur ofzo
Op dinsdag 15 april 2003 11:36 schreef Ash het volgende:
Hoe vroeg?Ik moet ook nog werken hoor! (again
)
quote:Nee hoor,. mijn chick lag dubbel toen die motorzaagzombie de schuur binnenkwam rennen
Op zaterdag 3 mei 2003 17:37 schreef fratsman het volgende:
Heb vorige week voor 10 euro de DVD van Evil Dead II gekocht, en ik heb me weer bescheurd!
Vind het alleen vreemd dat mannen wel kunnen lachen om dit soort films en vrouwen er niks aan vinden...
Meer mensen die dit is opgevallen?
quote:Geef mij zo'n vriendin!
Op zaterdag 3 mei 2003 21:29 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nee hoor,. mijn chick lag dubbel toen die motorzaagzombie de schuur binnenkwam rennen
quote:Enige wat ik hoor van mn vriendin ga je nou weer (the evil dead, evil dead 2, army of darkness) kijken..... ach ja niet zo verwonderlijk met al die versies die er uit zijn
Op zaterdag 3 mei 2003 21:29 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nee hoor,. mijn chick lag dubbel toen die motorzaagzombie de schuur binnenkwam rennen
quote:Ken je deze uitgave al? http://www.play.com/play247.asp?pa=mcrpr&page=title&r=R2&title=121752
Op zondag 4 mei 2003 20:47 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Enige wat ik hoor van mn vriendin ga je nou weer (the evil dead, evil dead 2, army of darkness) kijken..... ach ja niet zo verwonderlijk met al die versies die er uit zijn
(al blijft army of darkness R3 echt een pareltje)
4 disc alle films.
quote:Ja,
Op dinsdag 29 juli 2003 01:39 schreef Tweek het volgende:[..]
Ken je deze uitgave al? http://www.play.com/play247.asp?pa=mcrpr&page=title&r=R2&title=121752
4 disc alle films.
quote:leuk, maar daar hebben we het nu niet over.
Op vrijdag 3 januari 2003 20:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
evil death zuigt
quote:Kom jij maar terug als je ook weet hoe je de titel WEL GOED schrijft.....
Op vrijdag 3 januari 2003 20:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
evil death zuigt
On-topic: mijn favoriet is nog steeds deel 1, de kettingzaag, de sfeer, Ash, het aparte camerawerk van Sam Raimi en de fietstocht door het park terug nadat we de film gekeken hadden. Het gevoel wat ik toen had heb ik na Hellraiser niet meer gehad na het zien van een horrorfilm
quote:Waar heb je het over?
Op zaterdag 3 mei 2003 17:37 schreef fratsman het volgende:
Heb vorige week voor 10 euro de DVD van Evil Dead II gekocht, en ik heb me weer bescheurd!
Vind het alleen vreemd dat mannen wel kunnen lachen om dit soort films en vrouwen er niks aan vinden...
Meer mensen die dit is opgevallen?
ps: Ja, ik ben echt een vrouw.
quote:die scene met dat looprek
Op dinsdag 29 juli 2003 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe bruce campbell horror film al gezien ?http://www.apple.com/trailers/independent/bubba_ho-tep/
quote:Ik heb die samen met Antichrist (ook van het forum) gezien op het Filmfestival in Brussel!
Nieuwe bruce campbell horror film al gezien ?
Geweldige film!
quote:Bedoel je van de Evil Dead reeks? wat de beste uitgaves zijn?
Op dinsdag 29 juli 2003 17:05 schreef PimD het volgende:
Wie kan even kort een lijstje geven van wat de meest uitgebreide dvd's zijn die nog te koop zijn (dus niet out-of-print dvd's ofzo)? Die 4-DVD box lijkt me wel leuk om te hebben, maar volgens mij mis je dan best veel aan extra's
Voor zover ik weet zijn het deze:
-The Evil Dead (de Elite Entertainment editie voor zijn oorspronkelijke beeldformaat) (R1) (volgens mij is deze ook Regio 0)
-The Evil Dead: Book of The Dead Edition (R1) (Mooie Uitgave + Extra's)
-The Evil Dead II: Limited Edition Tin (R1) (volgens mij is deze ook Regio 0)
-Army of Darkness (2 Disc's) (R2 UK) (Wegens een DTS soundtrack op de Theatrical Cut)
-Army of Darkness: Director's Cut (R3) wegens Superieure Beeld en Geluid t.o.v de eerder uitgebrachte Anchor Bay releases.
En dan als laatste The Evil Dead Trilogy Boxset (R2 UK) niet specifiek voor de kwaliteit voor de films zelf, maar wegens de 4e disc met exclusiefe extra's.
Voor meer info over bovenstaande releases,
check mijn sig maar,
aangezien ik bijna alle bovenstaande versies heb.
quote:nou da's niet zo moeilijk, het verhaal is anders qua humor, de ffecten zijn minder goed etc etc
Op dinsdag 15 april 2003 00:14 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Complete bullshit! hoe kan 2 roelen als je 1 vind zuigen? 2 is een remake van 1....
Ik vindt Texas Chainsaw Massacre 1 goed, maar dat betekent niet direct dat ik het Bruckheimer product wat op stapel staat ook geweldig ga vinden
quote:HOLY SHIT!
Nieuwe bruce campbell horror film al gezien ?http://www.apple.com/trailers/independent/bubba_ho-tep/
quote:Ach, dat hebben Hennie's wel vaker.......
Op dinsdag 29 juli 2003 17:58 schreef Hennie het volgende:
sorry ik vindt ze te eng en ik snap het plot niet
als ondertitels je niets uitmaken kun je imho beter voor de UK 2 disc editie gaan. Die is te koop bij o.a. Boudisque en Fame voor ong 16,- Met credit card kun je hem bij Play bestellen voor ong. 9,-
Als je de mooiste versie wilt moet je de r3 nemen, maar dan moet je en engels kunnen, en een Credit Card hebben en een regiovrije DVD speler hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |