Dat ie eerste de keuken maar 's opruimt .quote:Op donderdag 24 januari 2019 07:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie: ik ga vandaag een nieuwe start maken met Mike
Eerst trainen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 07:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dat ie eerste de keuken maar 's opruimt .
Zou die gaan doen als de lampen aan gingen
Ben benieuwd voor hoelangquote:Op donderdag 24 januari 2019 07:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie: ik ga vandaag een nieuwe start maken met Mike
over drie kwartier moet iedereen aan de ontbijttafel zitten van Jessie, ze mogen wel opschietenquote:Op donderdag 24 januari 2019 07:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Utopia ontwaakt.
Erik op de rand van z'n nest.
Christel wakker, of althans ze doet alsof.
Frutsel en wiebelhoofd hebben ook de ogen open.
Wel fijn dat Lotus de dieren al heeft gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
over drie kwartier moet iedereen aan de ontbijttafel zitten van Jessie, ze mogen wel opschieten
Ja, garnaaltje van meikie warm houdenquote:Op donderdag 24 januari 2019 07:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel fijn dat Lotus de dieren al heeft gedaan.
Proest.quote:Op donderdag 24 januari 2019 07:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, garnaaltje van meikie warm houden![]()
Ben dan wel geen boer maar ik check ook iedere nacht mijn waterquote:Op donderdag 24 januari 2019 07:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzin over dat water.Alsof boeren elke nacht uit hun bed gaan om het water te checken.
Ze zijn daar echt zooo dom.
Heb je ook geiten?quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:12 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ben dan wel geen boer maar ik check ook iedere nacht mijn water
Om te scrollen zeker?quote:
Ja, tot nu toe zorgt ze er wel goed voorquote:Op donderdag 24 januari 2019 07:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel fijn dat Lotus de dieren al heeft gedaan.
In utopia nietquote:Op donderdag 24 januari 2019 08:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Je nest uitkomen en gelijk gaan kwasten?
Is eerst een natte lap over je gezicht halen misschien een beter idee?
Ik hoor het ook even aan.Deze is echt knettergek.quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In utopia niet
Ben die schreeuw Franny ook al zat met de domme gelul
Was net boven en hoorde haar roepen tegen Tim ik dacht dat je was overleden................ spoort dat mens wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |