Zou Caland daar tussen staan?quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:26 schreef GGMM het volgende:
Volwassen mannen zingen heel hard KOMEN WE UIT ROTTERDAM? KEN JE DAT NIET HORE DAN
blijft toch een gek accentjequote:Op woensdag 23 januari 2019 22:26 schreef GGMM het volgende:
Volwassen mannen zingen heel hard KOMEN WE UIT ROTTERDAM? KEN JE DAT NIET HORE DAN
Beter dan een megafoonmongool.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:26 schreef GGMM het volgende:
Daar zitten alleen grootouders of lekkere blonde friese dames. Toch een beter gezicht jaquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus Rens die tweewekelijks in het Abe Lenstra zit.
Ik zie daar eigenlijk vooral heel veel inteelt altijd.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar zitten alleen grootouders of lekkere blonde friese dames. Toch een beter gezicht ja
quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar zitten alleen grootouders of lekkere blonde friese dames. Toch een beter gezicht ja
Ik denk dat je in de war bent met je familieverjaardagenquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie daar eigenlijk vooral heel veel inteelt altijd.
Die bruine rechts midden/onder is best lekker.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar zijn de heerlijke dames??
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:28 schreef MC-Morgan het volgende:
Morgen weer met zijn allen genieten van de Azië Cup
Dat is geen blonde Fries zoals Rens zeiquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bruine rechts midden/onder is best lekker.
60-40.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is de verhouding Ajacieden/andere supporters in je timeline?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |