Yup, dat is waar. En misschien hebben zij nu juist door die hele act eromheen wel alles in huis om de overwinning te halen, wat dat betreft is het ESF echt onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat ze moeilijk te plaatsen zijn, ze lijken overal de spot mee te drijven. Een soort Jeugd van Tegenwoordig, industrial-versie.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:34 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Foutje van de stagiair social media bij ESF, al die kindjes schrikken zich dood![]()
'Wat een bagger zeg. Dit heeft niets meer met muziek te maken."quote:Op zondag 3 maart 2019 00:16 schreef Momo... het volgende:
Ik kijk er alvast naar uit hoeveel Jan Smit dit gaat haten
Dat zei hij toch over AWS ?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Wat een bagger zeg. Dit heeft niets meer met muziek te maken."
Dit zei hij letterlijk over Zdob si Zdub in 2011, maar over AWS had hij vorig jaar ook zo'n soort opmerking jaquote:
Daar heb ik ook nog niet aan gedacht maar ja, wat heerlijk. Hij gaat dit niet begrijpen en hij gaat er van walgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:16 schreef Momo... het volgende:
Als ik lees dat deze band alleen naar Israël wil om daar stennis te schoppen en te protesteren tegen de staat Israël, dan moet ik eerst nog zien of ze überhaupt mogen optreden.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:16 schreef Momo... het volgende:
Later hebben ze gezegd dat uit context is getrokken. Ze gaan natuurlijk wel mensen trollen daar.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik lees dat deze band alleen naar Israël wil om daar stennis te schoppen en te protesteren tegen de staat Israël, dan moet ik eerst nog zien of ze überhaupt mogen optreden.
Lekker hequote:Op zondag 3 maart 2019 00:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog niet aan gedacht maar ja, wat heerlijk. Hij gaat dit niet begrijpen en hij gaat er van walgen.Hatari is echt een kadootje.
De pijlen zouden niet moeten zijn gericht op Jan Smit, maar op de totale muziekcultuur in Nederland. Of beter gezegd: het gebrek daaraan.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog niet aan gedacht maar ja, wat heerlijk. Hij gaat dit niet begrijpen en hij gaat er van walgen.Hatari is echt een kadootje.
Hehe, ben zo benieuwd nuquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef grazz het volgende:
Oh en dat gaat nog leuk worden als ze de postcard opnemen en ze moeten dansen
Ja, dit wil ikquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef grazz het volgende:
Kwam het op een ander forum tegen:
1999: IJsland eindigde 2e, tien jaar later:
2009: IJsland eindigde 2e, tien jaar later;
2019: IJsland eindigt opnieuw als 2e?![]()
achter Nederland![]()
Tango of breakdance ofzoquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef grazz het volgende:
Oh en dat gaat nog leuk worden als ze de postcard opnemen en ze moeten dansen
Laten we maar geen grafiekje van Nederland maken. Zou er raar uitzien. Een paar keer winnen in de eerste twintig jaar en daarna al 43 jaar droog staan...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef grazz het volgende:
Kwam het op een ander forum tegen:
1999: IJsland eindigde 2e, tien jaar later:
2009: IJsland eindigde 2e, tien jaar later;
2019: IJsland eindigt opnieuw als 2e?![]()
achter Nederland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |