quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:39 schreef foktopialol het volgende:
[..]
hij betaald de regie om hem zc te geven wanneer hij iets vastpakt wat zwaarder is dan 20 gram.
Dat deze trap vast zit en niet om kan vallenquote:Op woensdag 23 januari 2019 15:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De ijzeren trap die stijl omhoog ging wordt nu vervangen door een houten trap die stijl omhoog gaat. Wat is het nut?
Ik zou me toch veiliger voelen op een ijzeren trap dan een provisorisch in elkaar gespijkerde houten trap.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:42 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat deze trap vast zit en niet om kan vallen
Brandon en Adriaan hebben zich bij team Jessie aangesloten dus eigenlijk bezit Jessie 60% van de stemmenquote:Op woensdag 23 januari 2019 15:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die snotkoker stonmd gewoon buiten de rookdixie te roken.
Kadaver werd met een zender check netjes tot de orde geroepen.
Pisvlek denkt zich nogal wat privileges toe te eigenen.
En nu weer bij de trap staan kijken en A3 uitmaken voor knul.
En dat is waar 35% waar de schuimpies op stemmen?
dat is zooo 2018quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Brandon en Adriaan hebben zich bij team Jessie aangesloten dus eigenlijk bezit Jessie 60% van de stemmen
Tuurlijk,ik had niet anders verwacht.Geld is op maar er moet natuurlijk geshopped worden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Merel zit op de site van de Zeeman
[ afbeelding ]
Geen idee wat ze op die site deed, nu zit ze weer op hun eigen webshopquote:Op woensdag 23 januari 2019 15:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Tuurlijk,ik had niet anders verwacht.Geld is op maar er moet natuurlijk geshopped worden.
Ze zal daar niet aan het kijken zijn voor Dasty.Of is dat Wibra?
Overdrijven in het vegan zijn is ook een vak hoor ...wat is er nu mis met wol???...quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:58 schreef Dotteke het volgende:
Adje krijgt tweedehands kleding van twee maffe schuimpjes Victor en Anna
Adje denkt dat het wol is o jeeeeeeeee
Worden dieren gevangen voor gehoudenquote:Op woensdag 23 januari 2019 15:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Overdrijven in het vegan zijn is ook een vak hoor ...wat is er nu mis met wol???...
Wol is gemeen, schijnbaar. Net als paardrijden, eieren eten, een huisdier hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Overdrijven in het vegan zijn is ook een vak hoor ...wat is er nu mis met wol???...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |