Zo zonde.quote:Op woensdag 23 januari 2019 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC van R&P.
![]()
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/bizar/(...)al-krijgen~a9e38fc2/
quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:09 schreef Debsterr het volgende:
Maandag oriëntatie/kennismakingsgesprek bij een andere werkgever
Dikke kans dat ik de functie zelf toch niets vind, maar wel een goede om weer even te oefenen.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:09 schreef Debsterr het volgende:
Maandag oriëntatie/kennismakingsgesprek bij een andere werkgever
Check.quote:
zin om hier langs te komen?quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:47 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb last (gehad) van een soort van lenteschoonmaak ofzo...
Gisteren en vandaag ineens superveel gedaan in huis. En ja, dat was ook wel nodig, maar toch![]()
Ik denk dat andersom meer nodig is...quote:
ik moet na het werk de auto wegbrengen, dan even koken en eten, dan vergadering, dan training.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk dat andersom meer nodig is...
Had vanavond een afspraak maar mijn energie is nu op. Kut burnout
Het is dat de poets vanochtend is geweest (als t goed is), maar kun je volgende week?quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:47 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb last (gehad) van een soort van lenteschoonmaak ofzo...
Gisteren en vandaag ineens superveel gedaan in huis. En ja, dat was ook wel nodig, maar toch![]()
Zijn er nou cht mensen, buiten zijzelf, die dit aantrekkelijk cq opwindend vinden?quote:Op woensdag 23 januari 2019 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC van R&P.
![]()
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/bizar/(...)al-krijgen~a9e38fc2/
Vast wel.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er nou cht mensen, buiten zijzelf, die dit aantrekkelijk cq opwindend vinden?
iew, dat mens heb ik volgens mij eens op tlc voorbij zien komenquote:Op woensdag 23 januari 2019 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er nou cht mensen, buiten zijzelf, die dit aantrekkelijk cq opwindend vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |