Yeah goed gevondenquote:Op woensdag 23 januari 2019 15:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat nummer staat hier ook: https://genius.com/Duncan-laurence-closer-to-the-heart-lyrics
Met release date 7 maart
Dit is Duncan Laurence in een dance-song. Overigens denk ik dat het wel elektronisch wordt, maar geen dance.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben een bingo denk ik... ik geloof niet dat ie twee nummers uit gaat brengen op 7 maart
Krijgt Koos toch nog z'n dance-song
Ik hoop op zoiets als Heartbeat van Letland in 2016
Juist niet, dan krijg je het gemiep dat ie beter een van de andere 4 had kunnen kiezenquote:Op woensdag 23 januari 2019 15:39 schreef Greys het volgende:
Zou ook nog kunnen dat die EP met 5 songs gewoon diezelfde dag uitkomt hoorZou wel heel slim zijn.
Dat maakte Waylon ook niet uit.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Juist niet, dan krijg je het gemiep dat ie beter een van de andere 4 had kunnen kiezen
*instant déjà vu moment*quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Juist niet, dan krijg je het gemiep dat ie beter een van de andere 4 had kunnen kiezen
Ik denk hetzelfde.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is Duncan Laurence in een dance-song. Overigens denk ik dat het wel elektronisch wordt, maar geen dance.
Denk het ook.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Iets zegt me dat we 7 maart niet gaan halen en dat het lied eerder bekend is
Ha ja, in dit tempo is het deze week al te beluisteren zelfsquote:Op woensdag 23 januari 2019 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Ha ha ja inderdaad!quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Dat is geupload door diezelfde Jesperrr die de titel heeft opgevist uit die website met liedjescredits. Zegt dus niks.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat nummer staat hier ook: https://genius.com/Duncan-laurence-closer-to-the-heart-lyrics
Met release date 7 maart
Meen je nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 16:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is geupload door diezelfde Jesperrr die de titel heeft opgevist uit die website met liedjescredits. Zegt dus niks.
Oh hmm ja, had me ook nog niet eens afgevraagd wat het voor een site is eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2019 16:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is geupload door diezelfde Jesperrr die de titel heeft opgevist uit die website met liedjescredits. Zegt dus niks.
Exact. Nog een reden die ik alweer vergeten was. Het is echt voor iedereen beter als de echte clip het eerste is dat te horen en zien is.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:05 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ja, hopelijk wordt het lied gepresenteerd met clip en al. Zodat landen de goede kwaliteit kunnen beoordelen in de preview-shows
quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Met release date 7 maart
quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:52 schreef TheVulture het volgende:
ditquote:Op woensdag 23 januari 2019 16:06 schreef Greys het volgende:
Zolang het niet uit de mond van AvroTros of Duncan komt is het gewoon allemaal onzin tot aan de bekendmaking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |