Die heeft niks met de interventie te makenquote:
Heb ook Jessie gestemd, maar post hier haast niet meer , teveel haat postquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:26 schreef mazaru het volgende:
En nog even dit... niet om te snoeven hoor![]()
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Jens bezig met de boel sneeuwvrij maken voor de tent
[ afbeelding ]
Gewoon doorscrollen. Maakt niet uit wat voor bagger er over hem geschreven wordt. Hij is en blijft de nummer 1quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:29 schreef formule het volgende:
[..]
Heb ook Jessie gestemd, maar post hier haast niet meer , teveel haat post
ik lach, hoe duidelijk kan je het hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:26 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik lach, hoe duidelijk kan je het hebben.
die krijgt geen interventie,want dan zou maaikie ook een interventie krijgen,het gaat erom om die 2 beter met elkaar te laten omgaan.quote:
Ja, ga ik doenquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon doorscrollen. Maakt niet uit wat voor bagger er over hem geschreven wordt. Hij is en blijft de nummer 1
Opdrachtje van Jessie.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Jens bezig met de boel sneeuwvrij maken voor de tent
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon doorscrollen. Maakt niet uit wat voor bagger er over hem geschreven wordt. Hij is en blijft de nummer 1
#team jessiequote:Op woensdag 23 januari 2019 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook Jessie gestemd.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:33 schreef Cargamelk het volgende:
[..]heb al 2 muizen en een cavia versleten door het scrollen
lastig he, heb hetzelfde,quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:29 schreef formule het volgende:
[..]
Zo wordt het daar genoemd. Franny komt nergens in het verhaal voor.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:32 schreef krabje het volgende:
[..]
die krijgt geen interventie,want dan zou maaikie ook een interventie krijgen,het gaat erom om die 2 beter met elkaar te laten omgaan.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:34 schreef b_engeltje het volgende:
Ff terug naar een filmpje van gisteren ...
Why o why heeft jessie een foto van lotus in zijn boot..
Dan zegt hij dat lotus kronkels in der hoofd heeft
Maar heb hij zelf een nog grotere kronkel in zijn hoofd dan, om een foto in de boot te hebben van iemand die jou NIET leuk vind en ook nog is een soort van partner heeft???![]()
![]()
Ik snap jequote:Op woensdag 23 januari 2019 12:29 schreef formule het volgende:
[..]
Das alleen humor joh die foto, daar bedoelt hij helemaal niks mee.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:34 schreef b_engeltje het volgende:
Maar heb hij zelf een nog grotere kronkel in zijn hoofd dan, om een foto in de boot te hebben van iemand die jou NIET leuk vind en ook nog is een soort van partner heeft???![]()
![]()
Hij is verknipt en maakt altijd geintjes over de rug van een ander.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:35 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Das alleen humor joh die foto, daar bedoelt hij helemaal niks mee.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:33 schreef Cargamelk het volgende:
[..]heb al 2 muizen en een cavia versleten door het scrollen
ja, een foto die hij bij het vuil heeft weggehaald, was weggegooidquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:34 schreef b_engeltje het volgende:
![]()
Sarcasme wordt vaak niet begrepen helaas.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:35 schreef Mohitah het volgende:
[..]
ik zie echt de humor er niet van in , sorryquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:35 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Nou hoop ik dat er een bezoeker(ster) die naar de boksgala of markt gaat, het verteld aan Lotus, maar zal vast niet gebeuren denk ikquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, een foto die hij bij het vuil heeft weggehaald, was weggegooid
en die foto geeft hij straf, als hij vindt dat lotus niet lief is, moet de foto op haar buikje liggen....
en dat vertelt hij dan vol trots aan Adriaan enzo
het is gewoon een heel vies ventje
Dát is het 'm juist waardoor ik mijn twijfels heb bij 'zijn goede bedoelingen voor de groep'.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is verknipt en maakt altijd geintjes over de rug van een ander.
Haat naar jou? Dat is niet de bedoeling. Iedereen mag zijn/haar favoriet hebben. Laten we het fatsoenlijk en beschaafd houden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:29 schreef formule het volgende:
[..]
Ja jammer maar helaas.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:40 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Sarcasme wordt vaak niet begrepen helaas.
Laat het losquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik zie echt de humor er niet van in , sorry
Zag een filmpje , zit hij ook nog is te vertellen dat als lotus leuk/lief is geweest mag ze rechtop staan anders moet ze (de foto op der buikje liggen)
Why o why..
Humor is iets waar men om kan lachen, waar voornamelijk ook andere om kunnen lachen..
Ik vind het eerder ziekelijk
Je hebt humor nodig om humor te begrijpenquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:35 schreef Mohitah het volgende:
[..]
dat dusquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik zie echt de humor er niet van in , sorry
Zag een filmpje , zit hij ook nog is te vertellen dat als lotus leuk/lief is geweest mag ze rechtop staan anders moet ze (de foto op der buikje liggen)
Why o why..
Humor is iets waar men om kan lachen, waar voornamelijk ook andere om kunnen lachen..
Ik vind het eerder ziekelijk
Ach is gewoon een Febo opdrachtje, om weer een leuk tv momentje te makenquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik zou echt het gebrek krijgen van al die bemoeizucht van die wijven.
Ja, zo kan een mens alles goedpraten natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:40 schreef Koesjes het volgende:
[..]
of aan mikequote:Op woensdag 23 januari 2019 12:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou hoop ik dat er een bezoeker(ster) die naar de boksgala of markt gaat, het verteld aan Lotus, maar zal vast niet gebeuren denk ik
Nou bekijk en lees de post eensquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haat naar jou? Dat is niet de bedoeling. Iedereen mag zijn/haar favoriet hebben. Laten we het fatsoenlijk en beschaafd houden.
Kleuterschoolniveau.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, een foto die hij bij het vuil heeft weggehaald, was weggegooid
en die foto geeft hij straf, als hij vindt dat lotus niet lief is, moet de foto op haar buikje liggen....
en dat vertelt hij dan vol trots aan Adriaan enzo
het is gewoon een heel vies ventje
quote:
wat ben ik dan blij dat ik een gebrek aan humor heb (deze humor in ieder geval)quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt humor nodig om humor te begrijpen
Gisteren vertelde Jessie het geloof ik al aan een paar in de silo, wie weet lullen die het ook wel doorquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
of aan mike
Teminste mijn partner kan het denk niet waarderen als een kennis een foto van mij in zijn slaapkamer heeft
ja jaquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gedaan en daarom dit algemene advies.
Omdat hij daar in doorslaat, maar dat heeft het gros hier dan weer niet door.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:40 schreef Koesjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gedaan en daarom dit algemene advies.
Yep, en hij roept steeds dat hij de groep vooruit wil helpen, maar wat ze niet beseffen, is dat hij daarna roept wat hij voor zichzelf gaat neerzetten (villa en al die ongein).quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dát is het 'm juist waardoor ik mijn twijfels heb bij 'zijn goede bedoelingen voor de groep'.
Welnee, schuimpjes lopen achter de grootste bek aan.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou hoop ik dat er een bezoeker(ster) die naar de boksgala of markt gaat, het verteld aan Lotus, maar zal vast niet gebeuren denk ik
Kosten???????????????quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Merel heeft DJ geritseld zo te horen.
Voor zondag?
quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:46 schreef PTLe het volgende:
Er is hier ook tegen mij gezegd ik snap niet dat je Jessy leuk vind , nou het is een ietsie anders , hij maakt wel tv en ik lach me rot on mem al ben ik het ook vaak niet met hem eens , maar dit is mijn mening , en ze hebben daar allemaal hun onhebbelijk heden
Er is hier ook tegen mij gezegd ik snap niet dat je Jessy leuk vind , nou het is een ietsie anders , hij maakt wel tv en ik lach me rot on mem al ben ik het ook vaak niet met hem eens , maar dit is mijn mening , en ze hebben daar allemaal hun onhebbelijk heden
Klopt, dat is het probleem. Als je zelf kritisch bent en niet snel mensen op een voetstuk plaatst, zal je eerder zien dat je er niet achter zou willen lopen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Welnee, schuimpjes lopen achter de grootste bek aan.
Wat is dat voor isolatiemateriaal tegen de wand?quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:49 schreef mazaru het volgende:
Hoog tijd dat die twee van die zolder af gegooid worden
[ afbeelding ]
Oh geen idee. Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is dat voor isolatiemateriaal tegen de wand?
Het zijn ook allemaal losertjes daar, maar om nou 24/7 te gaan lopen commanderen en jennen is weer wat anders. Ik moet ook lachen om hem maar staat me tegen dat hij altijd de zwakste uit de groep voor zich aan het winnen is. Vandaar dat het stroef loopt met Mike en Lotus, daar heeft hij geen vat op.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:46 schreef PTLe het volgende:
rockwool denk ikquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een soort geperst houtsnipperquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh geen idee. Dat had ik nog niet eens gezien
Ik snap je.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, dat is het probleem. Als je zelf niet kritisch bent en niet snel mensen op een voetstuk plaatst, zal je eerder zien dat je er niet achter zou willen lopen.
Ik weet genoeg voorbeelden van grootbekken die hele hordes achter zich aan kregen en ..... nouja laat ook maar....
Gewoon glaswol toch?quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:52 schreef mazaru het volgende:
Er is een interventie halve zool gebeld om Jessie en Mike op goede voet te brengen
Wat doet die eigenlijk op een dag?quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Gerrit trek ik ook heel slecht, ook zo'n kontenkruiper en kruimeltjesverzamelaar.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Nee,deze is gisteren binnengekomen,is op sterkte.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Even een bijzaak; waarom loopt Brenda na 7 maanden plots met een bril? Is dat die Lee Towers bril van Merel?
Totaal uitgekauwd, nutteloos en achterhaald.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Is toch niet te geloven...............Wat een but script...
Daarom gewoon af en toe wat anders gaan doen Goede middag kanjerquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Is toch niet te geloven...............Wat een but script...
Is er iemand langs geweest om haar ogen op te meten?quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,deze is gisteren binnengekomen,is op sterkte.
Inderdaad.......Wat een gezever......Goedemiddag topperquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Daarom gewoon af en toe wat anders gaan doen Goede middag kanjer
Die van Cees was walgelijk, dat was met z'n allen tegen 1 en heel vernederendquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon het Cees script. Cees moest toen ook zo'n bespottelijke interventie ondergaan. Wereld op zijn kop!
quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Even een bijzaak; waarom loopt Brenda na 7 maanden plots met een bril? Is dat die Lee Towers bril van Merel?
Misschien om de interventie op een hoger intellectueel niveau te tillen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Zelfde als die van Merel, lelijk ding.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,deze is gisteren binnengekomen,is op sterkte.
ik zie dat toch niet, Mike gaat toch zijn eigen gang? Hij stemt in ieder geval zoals hij zelf wil enz. Het is mike zelf die heeft gezegd dat hij wil weten hoe het met de beesten gaat,zodat hij het , indien nodig over kan nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Mike laat zich teveel opnaaien door die Lotus. Het is niets waard dat die 2 nu wat hebben. Mike moet een eigen mening hebben en niet zijn oren laten hangen naar dat gevaarlijke kind van hem.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:56 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En ze weten allemaal dat jes de veroorzaker is maar lopen als makke schapen achter die droplul aan.
Ze moeten daar eens gewoon een keertje iets gaan doen.
Beginnen bij iets triviaals als de afwas.
Geen idee. Af en toe trainen in Jessie zijn kont kruipen. Die doet net als Shelley echt alles om daar te blijven.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat doet die eigenlijk op een dag?
Merel heeft een goudkleurig montuur.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zelfde als die van Merel, lelijk ding.
Dat vond ik toen zo schaamteloos!quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon het Cees script. Cees moest toen ook zo'n bespottelijke interventie ondergaan. Wereld op zijn kop!
Volgens mij ook,dat andere is vaak geel.quote:
Welnee joh, wat een onzin.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Mike laat zich teveel opnaaien door die Lotus. Het is niets waard dat die 2 nu wat hebben. Mike moet een eigen mening hebben en niet zijn oren laten hangen naar dat gevaarlijke kind van hem.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien om de interventie op een hoger intellectueel niveau te tillen.
Ook een bijzondere goedemiddag Fritsie....quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jullie moeten dit doen, op die manier..... en voor morgen moet het klaar.
En zelf staat hij met zijn handen in z'n zakken de snotkoker [ afbeelding ]
Dat was vanochtend toch, om uur of 9 ?quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
Merel verrekt van de honger
vanochtend ik weet niet hoeveel pannenkoeken gehad en staat ze alweer iets te bakken
Dat dus, maar hij zet de lijntjes alleen maar uit.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Stond er ook iets bij omtrent damp werende of vocht werende folie?quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Knauf MW35 minerale isolatie wol heeft vele voordelen ten opzichte van glaswol en steenwol. Het is gebruikersvriendelijker dan glaswol en steenwol. Zo is dit isolatiemateriaal handvriendelijk en huidvriendelijk en bevat het geen formaldehyde. U kunt ook stofarm werken.
De isolatieplaat voelt door de minerale vezels zeer stevig aan en is goed verwerkbaar. U kunt de minerale wol gemakkelijk aanbrengen tussen metal stud profielen of houten stijlen / balken. Zowel toepasbaar bij nieuwbouw en renovatie.
Dit isolatie materiaal is speciaal ontwikkeld met eisen op het gebied van brandwerendheid, geluidsisolatie en thermische isolatie.
Kijk haar figuur, dat vraagt om veel eten..............quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
vanochtend ik weet niet hoeveel pannenkoeken gehad en staat ze alweer iets te bakken
quote:
Geen idee, zal eens kijken op die sitequote:Op woensdag 23 januari 2019 13:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Stond er ook iets bij omtrent damp werende of vocht werende folie?
Jammergenoeg wordt dat niet gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie dat toch niet, Mike gaat toch zijn eigen gang? Hij stemt in ieder geval zoals hij zelf wil enz. Het is mike zelf die heeft gezegd dat hij wil weten hoe het met de beesten gaat,zodat hij het , indien nodig over kan nemen.
Verder doen ze in ieder geval gewoon overdag hun eigen ding.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:26 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat Brenda een zilverkleurige heeft. Je hebt dus gelijk maar blijf het lelijke dingen vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Merel heeft een goudkleurig montuur.
Dit zit in zijn systeem Fritsie Goede middag kanjerquote:Op woensdag 23 januari 2019 12:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dat mag. Ieder zijn/haar mening. Mits netjes geformuleerd.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vind. Ik zie dat anders.
Beter dan die priktoestanden van dat ordinaire glaswol wat in het verleden vaak gebruikt werd. Weet daar alles van na een verbouwing, jeukte na 1 week nog op de gekste plekken.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Knauf MW35 minerale isolatie wol heeft vele voordelen ten opzichte van glaswol en steenwol. Het is gebruikersvriendelijker dan glaswol en steenwol. Zo is dit isolatiemateriaal handvriendelijk en huidvriendelijk en bevat het geen formaldehyde. U kunt ook stofarm werken.
De isolatieplaat voelt door de minerale vezels zeer stevig aan en is goed verwerkbaar. U kunt de minerale wol gemakkelijk aanbrengen tussen metal stud profielen of houten stijlen / balken. Zowel toepasbaar bij nieuwbouw en renovatie.
Dit isolatie materiaal is speciaal ontwikkeld met eisen op het gebied van brandwerendheid, geluidsisolatie en thermische isolatie.
Bij deze.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat mag. Ieder zijn/haar mening. Mits netjes geformuleerd.
Ik heb altijd gelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat Brenda een zilverkleurige heeft. Je hebt dus gelijk maar blijf het lelijke dingen vinden.
Die groeit daar echt dicht hoor maar kennelijk let ze daar zelf niet zo op. Gewoon weer een maatje groter bestellen en wijde dingen dragen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
Oh verschrikkelijk spul inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beter dan die priktoestanden van dat ordinaire glaswol wat in het verleden vaak gebruikt werd. Weet daar alles van na een verbouwing, jeukte na 1 week nog op de gekste plekken.
Ze steken elkaar aan, net zoals in de buitenwereld..quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Lotus ook al de snottyfus. Gaat lekker daar.
Geeft niks.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
nee frutzl is niet die ruimtequote:Op woensdag 23 januari 2019 13:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, geen raam open ofzo en nog steeds geen afzuigsysteem daar?
Ja hoor Frannyquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het raam is dichtgeschroefd door Adriaan.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lotus is onafhankelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joh.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze steken elkaar aan, net zoals in de buitenwereld..
Dat komt dat ze van de kou in de warmte gaan en van de warmte weer in de kou en dat de gehele dag door..quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Verkouden is een virus. Komt niet door de kou.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat komt dat ze van de kou in de warmte gaan en van de warmte weer in de kou en dat de gehele dag door..
Idd. Daar krijg je een loopneus van.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat komt dat ze van de kou in de warmte gaan en van de warmte weer in de kou en dat de gehele dag door..
Yep, ze pakt iedereen aan, als het nodig is.quote:
Maar wel een loopneus....Probeer het maar uitquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Verkouden is een virus. Komt niet door de kou.
Ze zegt net dat ze bijna niet meer kan lopen door de kou. Maar volgens mij komt dat toch echt door wat anders.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk haar figuur, dat vraagt om veel eten..............
Dus dat...quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Daar krijg je een loopneus van.
ze gaat steeds asocialer praten, brutalen hebben de halve wereld, misselijk kind dat ze er rondloopt, en ze komt er gewoon mee wegquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dit méén je toch niet? En Merel vind alles maar fucking lauw.![]()
![]()
kou verlaagt je weerstand, kloptquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Verkouden is een virus. Komt niet door de kou.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze bijna niet meer kan lopen door de kou. Maar volgens mij komt dat toch echt door wat anders.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:07 schreef Bramenstruik het volgende:
Heeft de lagere school ijsvrij ofzo? Brandon staat zo hoog
Slecht slapen, ongezond eten enzv......quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kou verlaagt je weerstand, klopt
quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:07 schreef Bramenstruik het volgende:
Heeft de lagere school ijsvrij ofzo? Brandon staat zo hoog
Steken elkaar allemaal aan, kan ook niet anders.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:09 schreef freaky40 het volgende:
klopt ook, maar iig je wordt niet verkouden van kou op zichzelfquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Slecht slapen, ongezond eten enzv......
Weet niet of dit de zwangere geit is maar vindt die zwangerschap niet zo zichtbaar hoor. Mijn geit was net een ballon.quote:
Als je je goed aankleed en niet met een shirt buiten gaat lopen met dit weer, dan is het idd best te doen...quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
klopt ook, maar iig je wordt niet verkouden van kou op zichzelf
Waarom in Godsnaam.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het raam is dichtgeschroefd door Adriaan.
Alleen jammer van je gedweep met Jessie. Valt mij wel een beetje tegen. Geeft niet, iedereen ziet dingen anders; stel je toch voor dat hij geen fans zou hebben. Is ook niet leuk voor hem.quote:
is hetzelfde bakerpraatje dat als je jas binnen aanhoudt je er buiten niets meer aan hebt, integendeel, zaak is jezelf zo warm mogelijk te maken, dan koel je ook niet zo snel afquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je je goed aankleed en niet met een shirt buiten gaat lopen met dit weer, dan is het idd best te doen...
Vind het leuk dat er nu wat beestjes zijn en vooral dat ze goed verzorgd worden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
Met dank aan Dotteke:
Lotus heeft de beesten vanmorgen wel verzorgd.
En dat het varken in dat plastic hokje ligt, is door de brengers zelf gezegd dat dat zo kon. Ook daar werd vers stro ingelegd , wat hoger bij de ingang, tegen de kou.
[ afbeelding ]
Ze lopen daar inderdaad de hele dag door in en uit. In het 'gewone leven' zal dat stukken minder zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij ziet het net zoals mij.........quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze lopen daar inderdaad de hele dag door in en uit. In het 'gewone leven' zal dat stukken minder zijn.
Dus omdat je beiden eens bedrogen bent moet je elkaar mogen?quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:12 schreef Dotteke het volgende:
We ( MIke en Jes) zijn gelijk gestemde, we zijn allebei bedrogen zegt Jessie tegen Hiske om de poging Jes en Mike samen te krijgen
Soms is het ook uithoren. Vies mens soms.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Christel die gisteren tegen iedereen bijna aan het roddelen was over Lotus, staat nu gezellig te keuvelen met Lotus............Wat een mens is het ook...
eerlijk gezegd, ze doet wel of ze zo zeker is over haarzelf, grote waffel, als ze met dat soort dingen meedoet vindt ze het genant, en met het image dat ze voor haarzelf bouwt denkt ze dat ze er mee wegkomt, onzekerheid is het imo, en een snufje luiheidquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:20 schreef Setje72 het volgende:
Kep Merel nog nooit zien koken...opruimen of de afwas zien doen ...zelfs sportieve dingen die ze op haar luie reet organiseert voor de groep doet ze zelf niet aan mee...lui varken ...althans das nog een belediging voor Katy
Inderdaad, beetje ziekelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, ze pakt iedereen aan, als het nodig is.
Maar omdat zij het lef heeft om de sekteleider tegenstand te bieden, is schumpjesland in rep en roer en roepen moord en brand.
Die is zo sneak idd...........Past goed bij Hiske.......Zou een setje kunnen zijn.......Het koppeltje list en bedrog...quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms is het ook uithoren. Vies mens soms.
Ik vind die dieren erbij een heerlijk huiselijk plaatje. Ik hou d'r van.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind het leuk dat er nu wat beestjes zijn en vooral dat ze goed verzorgd worden.![]()
Wat schitterend al dat ijs op de silo.
Ja die krijg ik ook als ik uien snijquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar wel een loopneus....Probeer het maar uit
quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die krijg ik ook als ik uien snij
Inderdaad en schapen zien dat niet graag, die leven het liefst in kuddes waar ze elkaar kunnen nablaten ...quote:
Toen ze binnen kwam moesten wij geloven dat ze nog wat beschaafdheid in zich had maar al snel verviel ze in ordinair taalgebruik en die moeder Veerkampkleding doet de rest. Ze wordt steeds vaker besproken door anderen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze gaat steeds asocialer praten, brutalen hebben de halve wereld, misselijk kind dat ze er rondloopt, en ze komt er gewoon mee weg
quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, ze pakt iedereen aan, als het nodig is.
Maar omdat zij het lef heeft om de sekteleider tegenstand te bieden, is schumpjesland in rep en roer en roepen moord en brand.
En wat veroordeelde tim J en J toendertijd dat die alles samen deden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:22 schreef PTLe het volgende:
Weer die 2 kitten bij elkaar![]()
[ afbeelding ]
Zo iets.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:24 schreef cobain1994 het volgende:
Jessie moet opzichter worden op de bouw..
Bewijs het tegendeel maar.quote:
Is stoom volgens mij.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:15 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wat veroorzaakt zoveel condens?
https://www.ad.nl/buitenl(...)rks-ravijn~ae730438/quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Inderdaad en schapen zien dat niet graag, die leven het liefst in kuddes waar ze elkaar kunnen nablaten ...
Gast een eigendunk hebben...........quote:
Hij zal er niet lang werken.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:24 schreef cobain1994 het volgende:
Die valt mij zó tegen!quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Christel die gisteren tegen iedereen bijna aan het roddelen was over Lotus, staat nu gezellig te keuvelen met Lotus............Wat een mens is het ook...
lanceringquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:27 schreef Bramenstruik het volgende:
ik kan het woord linsjurie niet meer horen![]()
en setje ook niet
Door het ijs flikkeren ermee............quote:
Triest, maar zo kenmerkendquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)rks-ravijn~ae730438/
gaat de knaller van U2 wordenquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat verhaaltje van Shelley's linsjurielijn.
Kreeg er altijd flink voor op mijn donder, binnen je jas uit!quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is hetzelfde bakerpraatje dat als je jas binnen aanhoudt je er buiten niets meer aan hebt, integendeel, zaak is jezelf zo warm mogelijk te maken, dan koel je ook niet zo snel af
'vrouwen willen zich graag sexy voelen'quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:28 schreef Bramenstruik het volgende:
Ja hoor Sjellie, met de modellenwedstrijd moest ik echt denken aan die vrouwen met die rotziekte, ( ze heeft K vervangen voor rotziekte)
is niet waar dus, voordat je naar buiten gaat, trek je jas aan, maak jezelf zo warm als je kan, en ga dan naar buitenquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kreeg er altijd flink voor op mijn donder, binnen je jas uit!
Kan die nog meer hoogmoedswaanzin tonen.............quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Jessie heeft zijn poll positie al gehoord blijkbaar.
Merel vlogt en verzorgt optredens en evenementen en zorgt dat er gratis leuke dingen voor de bewoners komen. Ook bestelt ze regelmatig een maatje groter voor haar inloopkast. Je kunt maar druk zijn nietwaar?quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:20 schreef Setje72 het volgende:
Kep Merel nog nooit zien koken...opruimen of de afwas zien doen ...zelfs sportieve dingen die ze op haar luie reet organiseert voor de groep doet ze zelf niet aan mee...lui varken ...althans das nog een belediging voor Katy
dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:31 schreef PoezeligDing het volgende:
6 op de 10 vrouwen worden geconfronteerd met borstkanker?????
Welke dwaas zegt dat?quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:31 schreef PoezeligDing het volgende:
natuurlijk begrijp ik je niet verkeerdquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:32 schreef Giggio het volgende:
zegt ze nu 6 van de 10 vrouwen?
volgens een officiële site 1 op 7 < 1,5 op 10> (wat al er erg genoeg is, begrijp mij niet verkeerd)
Ligt misschien aan de definitie van 'confronteren'....quote:
heerlijke dirty ol'womenquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Komt Christel niet van een vuilnisbelt afgelopen?.............Mens ziet er smerig en onverzorgd uit......
net nagekeken maar het is 1 op de 7 dom dommer dan dom die Shellyquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:31 schreef PoezeligDing het volgende:
In de zomer dacht ik mmm wel okay, maar nu zie ik een foute versie van Ma Flodder......quote:
Maar als je buurvrouw het heeft word jij er ook mee geconfronteerd. Denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
net nagekeken maar het is 1 op de 7 dom dommer dan dom die Shelly
quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:32 schreef Ranah het volgende:
ik zie net volgens pink ribbon zelfs 1 op de 7
geconfronteerd, wil mss niet zeggen dat je het zelf hebt, iedereen heeft wel een zus, vriendin, etc. dan wordt je er ook mee geconfronteerd, een soort van kettingbriefquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:32 schreef Ranah het volgende:
ik zie net volgens pink ribbon zelfs 1 op de 7
Dát stel doet niks los van elkaar dus ff een verschil met Mike en Lotus die ieder overdag hun eigen ding doen en elkaar tussendoor ff opzoeken om te eten ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:22 schreef PTLe het volgende:
Weer die 2 kitten bij elkaar![]()
[ afbeelding ]
Maar dan klopt het cijfer ook niet. Want iedereen kent wel iemand die er mee te maken heeft (gehad).quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
geconfronteerd, wil mss niet zeggen dat je het zelf hebt, iedereen heeft wel een zus, vriendin, etc. dan wordt je er ook mee geconfronteerd, een soort van kettingbrief
dan kun je net zo goed zeggen waar HEEL nederland mee wordt geconfrontreerdquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
geconfronteerd, wil mss niet zeggen dat je het zelf hebt, iedereen heeft wel een zus, vriendin, etc. dan wordt je er ook mee geconfronteerd, een soort van kettingbrief
groffe kop krijgt zequote:Op woensdag 23 januari 2019 13:34 schreef cobain1994 het volgende:
Trust me i know what i'm doing..
[ afbeelding ]
nee pink ribbon heeft het over "krijgt"quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
dat dus, dan is het 10 op 10quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dan klopt het cijfer ook niet. Want iedereen kent wel iemand die er mee te maken heeft (gehad).
Beha's op maat maken zelfs.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:35 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Shelly kan niet eens de broek van merel inkorten laat staan een lingerielijn beginnen. Dom wijf
Is het ook.quote:
is het ookquote:
Hoogmoedswaanzin, daar hebben er wel meer last van daar..quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:35 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Shelly kan niet eens de broek van merel inkorten laat staan een lingerielijn beginnen. Dom wijf
Die onzekerheid maakt ook dat ze steeds zichzelf troost met lekkere hapjes en veel eten. Ze is ook erg jaloers op meisjes van haar leeftijd die mooi zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eerlijk gezegd, ze doet wel of ze zo zeker is over haarzelf, grote waffel, als ze met dat soort dingen meedoet vindt ze het genant, en met het image dat ze voor haarzelf bouwt denkt ze dat ze er mee wegkomt, onzekerheid is het imo, en een snufje luiheid
goed te horen, zelf had ik de light versie zeg maarquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar je hoeft er niet meer aan te sterven.
M'n zus heeft het ook maar het is onder controle, ondanks de uitzaaiingen.
Lot? Maak het nou niet nóg ingewikkelder allemaal.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Beetje gemaakt gesprek dit tussen Crhis en Lot.
Wat zit hier achter?
statistieken zijn soms een naar iets, het wordt vaak gebracht als waarheid, terwijl de vraagstelling niet juist is, zo kan je dat manipulerenquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
is het ook
maar noem dan wel echte cijfers i.p.v. uit de duim gezogen 6 op de 10
of wees duidelijk wat je bedoelt met 6 op de 10
maar ja zal sguimpies een zorg zijn die gaan massaal aan sjeldelsbraaas
quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind die dieren erbij een heerlijk huiselijk plaatje. Ik hou d'r van.
Ja shit, sorry.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lot? Maak het nou niet nóg ingewikkelder allemaal.
zijn al zoveel bedrijven die dat al hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze zegt nu ook dat 'die' vrouwen geen keuze hebben, alleen maar de standaard zwart, wit of huidskleur. Lijkt me ook onzin. Ze doet alsof ze het wiel heeft uitgevonden.
Dat is hij nu toch al?quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:24 schreef cobain1994 het volgende:
had ze maar wat beter gegoogled danquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:39 schreef DKUp het volgende:
Goochelen met cijfers rond een ziekte is nooit echt handig.....
als het goed gebeurt welquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:39 schreef DKUp het volgende:
Goochelen met cijfers rond een ziekte is nooit echt handig.....
iedere dag 1 treequote:Op woensdag 23 januari 2019 13:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
De trap schiet al lekker op.En Mike staat weer te lullen.
Na mijn wekelijks uurtje zwemmen in een 34 graden bad heb ik het de rest van de dag lekker warm.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Sauna, goed warm worden en in je nakie in de sneeuw rollen, het gaat om je lichaam goed opwarmen, en dan hou je het wel ff uit
quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
iedere dag 1 tree
dan zijn we eind februari wel boven
Inderdaad Koos, en zie hem nu zélf.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En wat veroordeelde tim J en J toendertijd dat die alles samen deden.
En lullen mag niet van de ???? cos-politie???quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
De trap schiet al lekker op.En Mike staat weer te lullen.
Ik vind hem (tim) trouwens heel mak op dit moment, denk dat die na het gedrag van afgelopen week een waarschuwing heeft gehad van de febo.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad Koos, en zie hem nu zélf.
Ik voorzie binnenkort een zwembad met verwarming. Of een hot tub..quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Na mijn wekelijks uurtje zwemmen in een 34 graden bad heb ik het de rest van de dag lekker warm.![]()
Ze mag haar naam daar toch niet aan verbinden, is gewoon ingekocht spul.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:27 schreef Bramenstruik het volgende:
ik kan het woord linsjurie niet meer horen![]()
en setje ook niet
Als het feitelijk is bewezen of ongeveer klopt prima voor een verhaaltje als nu. 6/10 wordt geconfronteerd met borstkanker, kan alles beteken door het woordje geconfronteerd zonder erbij te vertellen wat daarmee wordt bedoeld.quote:
Wat mij betreft lult hij de hele dag,wat hij eigenlijk ook doet.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:41 schreef Jian het volgende:
[..]
En lullen mag niet van de ???? cos-politie???
Jesus, wat erg! Had ff gewaarschuwd Thunder.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)rks-ravijn~ae730438/
En met de boven verdieping bezig van de Siloquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat mij betreft lult hij de hele dag,wat hij eigenlijk ook doet.
Ow ja,en plankjes met een mesje krabben.
dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het feitelijk is bewezen of ongeveer klopt prima voor een verhaaltje als nu. 6/10 wordt geconfronteerd met borstkanker, kan alles beteken door het woordje geconfronteerd zonder erbij te vertellen wat daarmee wordt bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |