Lotus (en ik denk ook Franny) is (zijn) op de vingers getikt door regie over haar (hun) opmerkingen over de B&B gasten dat die hun geld gejat zouden hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:41 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze klagen over de regie, vergeten de SL
Oh dat heb ik dus gemist, hebben ze dat lopen roepenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lotus (en ik denk ook Franny) is (zijn) op de vingers getikt door regie over haar (hun) opmerkingen over de B&B gasten dat die hun geld gejat zouden hebben.
Die gaste heeft een klacht ingediend
onzin, Jessie zei haar nog dat ze met de tuinslang een beetje stromend water moet creeren in die bak en dan bevriest het niet. maarja, Jessie hequote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijken of het water niet bevroren is. S nachts gaan ze er om het uur uit
en daar heeft hij helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:45 schreef Sambalbaai het volgende:
En Jessie maar weer over Mike en het komt allemaal door Lotus.
Hij antwoord op vragen van Jens en Gerrit, die vroegen hoe het is begonnen tussen die twee. Dit gesprek begon dus niet bij Jessie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:45 schreef Sambalbaai het volgende:
En Jessie maar weer over Mike en het komt allemaal door Lotus.
Ik las het gisteren op FB. Bericht was van de gaste die daar zelf was. Het zag er betrouwbaar uit in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dus gemist, hebben ze dat lopen roepen
Grootste gedeelte ging over Brandonquote:
Zo heel heftig zeg. Zegt wat mij betreft heel veel over Lotusquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik las het gisteren op FB. Bericht was van de gaste die daar zelf was. Het zag er betrouwbaar uit in ieder geval.
Verder werd Lotus volledig afgemaakt op FB. Ook over haar opmerkingen ivm die terminale mevrouw, dat Lotus had gezegd dat Jessie het gewoon had moeten regelen qua tijd i.v.m de vergadering.
Dus wat Jessie zegt moet gebeuren.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
onzin, Jessie zei haar nog dat ze met de tuinslang een beetje stromend water moet creeren in die bak en dan bevriest het niet. maarja, Jessie he
Ik krijg een gevoel dat Lotus 'Basje' gaat spelen. Kijk mij eens lief zijn voor de beesten.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
onzin, Jessie zei haar nog dat ze met de tuinslang een beetje stromend water moet creeren in die bak en dan bevriest het niet. maarja, Jessie he
Dat ze dat vroegen kwam helemaal uit het niets?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij antwoord op vragen van Jens en Gerrit, die vroegen hoe het is begonnen tussen die twee. Dit gesprek begon dus niet bij Jessie.
Dat heb ik dan net gemist, Brandon confronteerde Lotus met iets wat hij van de regie hoorde.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lotus (en ik denk ook Franny) is (zijn) op de vingers getikt door regie over haar (hun) opmerkingen over de B&B gasten dat die hun geld gejat zouden hebben.
Die gaste heeft een klacht ingediend
FB......quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik las het gisteren op FB. Bericht was van de gaste die daar zelf was. Het zag er betrouwbaar uit in ieder geval.
Verder werd Lotus volledig afgemaakt op FB. Ook over haar opmerkingen ivm die terminale mevrouw, dat Lotus had gezegd dat Jessie het gewoon had moeten regelen qua tijd i.v.m de vergadering.
Tuurlijk niet. Je kan er snachts ook gewoon om het uur uitgaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus wat Jessie zegt moet gebeuren.
I know. Maar ik denk dat het wel klopte (dit keer). Was geen 'gesprek' met alleen maar gal spuwenquote:
Ik geloof helemaal niets wat op FB staat. Ik heb daar al te veel onzin gelezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
I know. Maar ik denk dat het wel klopte (dit keer). Was geen 'gesprek' met alleen maar gal spuwen
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het allemaal enorm overtrokken. Ik denk dan. Gewoon om 1.00 u of zo water verversen en dan Adriaan of Jessie vragen het morgenochtend om 6.00 u te doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:50 schreef Marsani het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je kan er snachts ook gewoon om het uur uitgaan.
Het klopt helemaal...... Jessie is lui en werkt niet maar klets alleenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niets wat op FB staat. Ik heb daar al te veel onzin gelezen.![]()
Brandon aan het plotteren en Jessie aan het kletsen.
Wat klopt hier niet.
Inderdaad dat kopieer gedrag zie ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik krijg een gevoel dat Lotus 'Basje' gaat spelen. Kijk mij eens lief zijn voor de beesten.
En Mike begon vanmiddag ineens over goede doelen en mensen helpen.
Het voelt voor mij allemaal niet oprecht
Ja op dat moment welquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat ze dat vroegen kwam helemaal uit het niets?
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het allemaal enorm overtrokken. Ik denk dan. Gewoon om 1.00 u of zo water verversen en dan Adriaan of Jessie vragen het morgenochtend om 6.00 u te doen.
Lijkt mij geen enkel probleem. Beesten kunnen best even zonder dat water en anders kunnen ze sneeuw likken
hij bedoelde dan hoef je er niet steeds uit,quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus wat Jessie zegt moet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |