En bij A3aan soms helemaal geen verkeer, dan moet het gewoon....puntquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel dat tegen Adriaan. Het is bij hem éénrichtingsverkeer.
Autoloze zondagquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En bij A3aan soms helemaal geen verkeer, dan moet het gewoon....punt
Ja gewoon eng.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik keek ook wat een naar mannetje met dat nare meisje van hem
Het is bij Adriaan bijna een religie. En dat moet hij natuurlijk helemaal zelf weten, maar dring het anderen niet op.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, maar in Uto 1 werd dat ook niet gedaan..Zelf zijn mijn man en dochter vegan en dat eet ik weleens mee, uit gemak, maar het is idd echt niet moeilijk om voor beide partijen te koken. Het lijkt wel of A3 het als een kosjere maaltijd beschouwd en vlees niet in de buurt van zijn vegan mag komen..Zo een flauwekul
Dat ze niet ziet dat hij verkeerd bezig was.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zoals dat meisje tekeer ging..En het kostte haar totaal geen moeite, leek het
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:19 schreef chufi het volgende:
Merel gaat alleen nog maar dingen doen die ze ZELF leuk vindt.. Dat deed ze toch al
Want het is toch allemaal niet echt. Daarbij zegt ze dat het maar goed is, dat niet iedereen zo is zoals zij.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:19 schreef chufi het volgende:
Merel gaat alleen nog maar dingen doen die ze ZELF leuk vindt.. Dat deed ze toch al
Vanwege het drinkwater dat bevriest.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:24 schreef Jian het volgende:
Waarom gaat Lotus om de 2 uur ofzo de beestjes controleren?
Echt waar? Er ligt toch sneeuw, die beesten zullen echt niet dood gaan van de dorst ....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vanwege het drinkwater dat bevriest.
Kijken of het water niet bevroren is. S nachts gaan ze er om het uur uitquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:24 schreef Jian het volgende:
Waarom gaat Lotus om de 2 uur ofzo de beestjes controleren?
Ik luister niet. Maar ik gok op Jessiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie heeft Lotus het nu met Franny.
Nee denk brandon.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik luister niet. Maar ik gok op Jessie
Oh, dan gaat het straks over Jessie of ze heeft het al over Jessie gehadquote:
Ze klagen over de regie, vergeten de SLquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik luister niet. Maar ik gok op Jessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |