abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7694178
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:19 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Ja hoor, was vroeger ook zo....

Freaky
pi_7694199
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:13 schreef MrWilliams het volgende:
waar ben ik gek van?
Jij neemt nu een stukje zin van mij....

Maar het moeten zijn MrWilliams is gek IN zijn doen en laten, niet VAN

Maar dit lees je of morgen pas, of als je thuis komt en de knopjes nog kan vinden!

pi_7694209
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:19 schreef Wozzy het volgende:
Ik ga me ook voorbereiden.. ik moet er natuurlijk wel een beetje (on)verzorgd uitzien anders is het te makkelijk
Sterkte!!

En have fun!!

vrijdag 3 januari 2003 @ 22:21:40 #179
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_7694215
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:20 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Jij neemt nu een stukje zin van mij....

Maar het moeten zijn MrWilliams is gek IN zijn doen en laten, niet VAN

Maar dit lees je of morgen pas, of als je thuis komt en de knopjes nog kan vinden!

Alst de knopjes van een vrouw zijn, denk ik niet dattie gaat winnen
pi_7694218
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:19 schreef blieblie het volgende:
Freaky
Ach jouw kinderen hebben dat ook weer...
pi_7694224
Meisje: ken ik jouw niet ergens van?
Ik zo: nee
Zij: en dan kijkt ze me aan alsof ik t gesprek moet maken ja daagggg

Trouwens waarom zijn er maar weinig echt intelligente vrouwen hier of ben ik gewoon te kieskeurig ?

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_7694231
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:21 schreef Wozzy het volgende:
Alst de knopjes van een vrouw zijn, denk ik niet dattie gaat winnen
Of juist wel....

pi_7694248
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:22 schreef febster het volgende:
Meisje: ken ik jouw niet ergens van?
Ik zo: nee
Zij: en dan kijkt ze me aan alsof ik t gesprek moet maken ja daagggg

Trouwens waarom zijn er maar weinig echt intelligente vrouwen hier of ben ik gewoon te kieskeurig ?

Wat bedoel je met "hier"?

Daar waar jij zit of fok! of.....?

Enne het is zoals het altijd is geweest, zoals jezelf bent zo zal je ook andere aantrekken...

pi_7694255
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:23 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "hier"?

Daar waar jij zit of fok! of.....?

Enne het is zoals het altijd is geweest, zoals jezelf bent zo zal je ook andere aantrekken...

Hier as in hier in Eindhoven en omgeving
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_7694274
Oooh voordat er misverstanden onstaan ik ben een goede vriend van blieblie
pi_7694300
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:25 schreef febster het volgende:
Oooh voordat er misverstanden onstaan ik ben een goede vriend van blieblie
En hij stalkt me @ Fok!
pi_7694338
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:27 schreef blieblie het volgende:

[..]

En hij stalkt me @ Fok!

je zei dat je in een leuke discussie zit een aangezien ik je als koppeling heb staan in IE was k zo hier

Offtopic: ga je morgenavond nu mee op stap ? (kun je die zinnen uitproberen )

pi_7694428
Jij smst mij mooi of er blauwaanlopende vrouwen zijn daar, dan kom ik misschien wel
pi_7694435
Als Michelle der is, kom ik ook
pi_7694480
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:33 schreef blieblie het volgende:
Jij smst mij mooi of er blauwaanlopende vrouwen zijn daar, dan kom ik misschien wel
Ik sms nix want ik neem hem niet eens mee mijn phone dus
pi_7694537
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:36 schreef febster het volgende:

[..]

Ik sms nix want ik neem hem niet eens mee mijn phone dus

Dan kommiknie

En nu ontopic... (of heb je weer eigenhandig iedereen weggejaagd )

pi_7694553
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:39 schreef blieblie het volgende:
Dan kommiknie

Jullie hadden zo'n lekker onderonsje, dacht: laat jullie maar lekker even alleen...
pi_7694574
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:39 schreef blieblie het volgende:

[..]

Dan kommiknie

Ja oke, hou oud zijn we nu maar goed iedereen gaat dussss
pi_7694606
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:40 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Jullie hadden zo'n lekker onderonsje, dacht: laat jullie maar lekker even alleen...

Waar ging t ook al weer over ? Ik versier zelden tot nix dus ik loop ook weinig blauwtjes
pi_7694637
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:43 schreef febster het volgende:
Waar ging t ook al weer over ? Ik versier zelden tot nix dus ik loop ook weinig blauwtjes
Dan ben je hier verkeerd...

pi_7694671
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:45 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Dan ben je hier verkeerd...

I saw , maar goed alle mensen met bergen ego's en zelfvertrouwen mogen gerust dat doen maar aangezien ik dat niet heb doe ik er niet aan mee (loos spel als je t mij vraagt maar goed )
pi_7694697
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:46 schreef febster het volgende:
I saw , maar goed alle mensen met bergen ego's en zelfvertrouwen mogen gerust dat doen maar aangezien ik dat niet heb doe ik er niet aan mee (loos spel als je t mij vraagt maar goed )
Is ook maar een spel, en ik doe ook niet mee hoor, maar dat heeft andere oorzaken...
pi_7694772
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:48 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Is ook maar een spel, en ik doe ook niet mee hoor, maar dat heeft andere oorzaken...

Dat je een vrouw bent met een kind (gokje) ? Maar goed ik ben al weg
pi_7694849
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:51 schreef febster het volgende:
Dat je een vrouw bent met een kind (gokje) ? Maar goed ik ben al weg
Dat ook...

Have fun morgen avond!

pi_7694883
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:54 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Dat ook...

Have fun morgen avond!

Tnx zal wel lukken jij ook trouwens met wat je ook gaat doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')