Mike luistert nooit naar iemand. Die wacht op een adempauze zodat hij een monoloog kan houdenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mike heeft het niet eens goed gehoord.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike luistert nooit naar iemand. Die wacht op een adempauze zodat hij een monoloog kan houden
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:38 schreef mazaru het volgende:
Hoor die mike met die grote muil nou toch. Die heeft nog steeds niet in de gaten dat hij niets meer voorstelt
Precies, ontzettende dramzak waar niets maar dan ook niets uitkomt!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:38 schreef mazaru het volgende:
Hoor die mike met die grote muil nou toch. Die heeft nog steeds niet in de gaten dat hij niets meer voorstelt
Hij kan niet winnen,en nu is het opeens een geintje.quote:
Heerlijk! Hij heeft alleen nog steeds niet door dat hij zichzelf gigantisch voor lul zet met die wedstrijd ver pissen die hij in zijn eentje houdt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:41 schreef danaqui het volgende:
[..]Van de eerste plek verstoten, weinig mensen luisteren niet meer naar hem, hij kan king Jessie niet onder de tafel lullen, damn hij is niks meer
![]()
![]()
En hoog tijd dat ze dat daar ook eens gaan zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:41 schreef wyno het volgende:
[..]
Precies, ontzettende dramzak waar niets maar dan ook niets uitkomt!
Mike en die geit van hem zijn al tijden bezig om Jessie onder de trein te gooien bij iedereen maar het enige dat ze bereiken is dat iedereen ziet wat een walgelijke stokers en egoïsten het zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij kan niet winnen,en nu is het opeens een geintje.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike en die geit van hem zijn al tijden bezig om Jessie onder de trein te gooien bij iedereen maar het enige dat ze bereiken is dat iedereen ziet wat een walgelijke stokers en egoïsten het zijn.
Zolang het maar negatief over Jessie gaat absorbeert ze ieder woord van hem.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:48 schreef krabje het volgende:
kan lotus wel naar de monologen van maaikie lluisteren?
Everything for a penis he haha.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:48 schreef krabje het volgende:
kan lotus wel naar de monologen van maaikie lluisteren?
Ze stimuleert hem dan zelfs.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang het maar negatief over Jessie gaat absorbeert ze ieder woord van hem.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang het maar negatief over Jessie gaat absorbeert ze ieder woord van hem.
Maar als ik hier goed in het verhaal luister van Mike hoor ik toch een heel stuk ingefluisterd negatief gedoe wat van Lotus afkomt. Zo ook over Adriaan. Hij heeft helemaal niet gezegd dat hij o zo rekening moet houden omdat hun boven slapen. Hij geeft alleen maar aan dat als mensen boven slapen er onder gewerkt word en dat er dan geluid te horen is. Hierin voed Lotus zijn gedachten. Heb ook echt het idee dat hun jaloers zijn dat Mike niet meer op 1 staat en gisteren een mevrouw binnen komt die voornamelijk voor Adriaan en Jessie komt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij kan niet winnen,en nu is het opeens een geintje.
Zij is er mee begonnen. Toen Jessie er net was vond Mike het wel best dat hij de kolen uit het vuur haalde. Maar met al dat gestook van die valse geit en zijn nieuwe vrienden Tim en makaak doet hij er alles aan om Jessie aan te vallen op alles wat hij doetquote:
Klopt vrij aardig.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar als ik hier goed in het verhaal luister van Mike hoor ik toch een heel stuk ingefluisterd negatief gedoe wat van Lotus afkomt. Zo ook over Adriaan. Hij heeft helemaal niet gezegd dat hij o zo rekening moet houden omdat hun boven slapen. Hij geeft alleen maar aan dat als mensen boven slapen er onder gewerkt word en dat er dan geluid te horen is. Hierin voed Lotus zijn gedachten. Heb ook echt het idee dat hun jaloers zijn dat Mike niet meer op 1 staat en gisteren een mevrouw binnen komt die voornamelijk voor Adriaan en Jessie komt.
dus dat,ze horen wat ze willen horen en zijn overtuigd van hun eigen gelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar als ik hier goed in het verhaal luister van Mike hoor ik toch een heel stuk ingefluisterd negatief gedoe wat van Lotus afkomt. Zo ook over Adriaan. Hij heeft helemaal niet gezegd dat hij o zo rekening moet houden omdat hun boven slapen. Hij geeft alleen maar aan dat als mensen boven slapen er onder gewerkt word en dat er dan geluid te horen is. Hierin voed Lotus zijn gedachten. Heb ook echt het idee dat hun jaloers zijn dat Mike niet meer op 1 staat en gisteren een mevrouw binnen komt die voornamelijk voor Adriaan en Jessie komt.
Zat ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:52 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Ataturk vervangen door Erdogan en hij is geniaal
Toen Jessie binnenkwam was het al mis bij Lotus.Ze kende "zijn soort".quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij is er mee begonnen. Toen Jessie er net was vond Mike het wel best dat hij de kolen uit het vuur haalde. Maar met al dat gestook van die valse geit en zijn nieuwe vrienden Tim en makaak doet hij er alles aan om Jessie aan te vallen op alles wat hij doet
En Brenda: Mij toch niet ik breng toch altijd geld naar jouquote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ik ben iedereen zat maar eigenlijk een paar, ik heb al 2 uur gewacht vandaag maar ga eerst roken
Ja klopt. Ze viel hem gelijk aan toen hij binnen kwam. Ze zag de bui al hangen dat 'haar' zilverrug uit de boom gegooid zou gaan worden door Jessiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toen Jessie binnenkwam was het al mis bij Lotus.Ze kende "zijn soort".
of ze had Uto 1 gevolgd, Jessie was daar gewoon een galbakquote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze viel hem gelijk aan toen hij binnen kwam. Ze zag de bui al hangen dat 'haar' zilverrug uit de boom gegooid zou gaan worden door Jessie
zegt genoeg over haarquote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toen Jessie binnenkwam was het al mis bij Lotus.Ze kende "zijn soort".
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze viel hem gelijk aan toen hij binnen kwam. Ze zag de bui al hangen dat 'haar' zilverrug uit de boom gegooid zou gaan worden door Jessie
Ik hoorde het ookquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:02 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Evenemenden
Hekske - thx teacher
Zeker voor haar lingerie show tijdens het boksgalaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
14:00 komen er 4 modellen .
Lingerie modellen voor Shelly, gaat soort van contest worden?
nou die zal op het hele bedrag misschien iets van 5 euro zijn,valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is te weinig eten volgens Adriaan.
Jessie vraagt hoe dat kan terwijl er voor hetzelfde bedrag is besteld.
Mss de BTW verhoging?
Tessa krijgt les.quote:
Merel wil in de silo gaan slapen.quote:
Er kwam geen reactie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Nou niets gemist dus dat hele centraal was weer een lachertje
Lees nergens hoe het over zicht van de financien is ontvangen
Gelijk heeft ze mooi plekkiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Merel wil in de silo gaan slapen.
Brandon is aan het janken over Meik, dat Meik had gezegd, slaapkamer boven bouwen voor Merel, toen ging Brandon zich mengen in een gesprek van Meik en Jens en het was een grapje en het is niet eerlijk, want Brandon wordt nu gedist, huiliehuilie!quote:
Ja die wilt zichzelf s'nachts ook eens om kunnen draaien natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Brandon boos op merel omdat zij weg wil uit zijn huisje waar hij zn plek voor opgeofferd heeft
Had het gehoord ondertussenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
21 jaar en nu al een zure zeikerd, waar moet dat naar toe?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Brandon is aan het janken over Meik, dat Meik had gezegd, slaapkamer boven bouwen voor Merel, toen ging Brandon zich mengen in een gesprek van Meik en Jens en het was een grapje en het is niet eerlijk, want Brandon wordt nu gedist, huiliehuilie!
Je gelooft het niet, en hoe goed heeft heer en meester Jesoline (Jessie) het gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er kwam geen reactie.OOk niet dat er geen boodschappen meer kunnen komen deze week en geen bestellingen meer gedaan mogen worden. Een paar begonnen over spullen die ze willen gaan bestellen.
![]()
Op de bovenverdieping van de silo komt een badkamer, opslagruimte en werkruimte. Voor de groep dus, niet voor slaapruimte.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het gehoord ondertussen
Snap eigenlijk niet dat men zich druk maar waar iemand wil slapen
Ze proberen daar allemaal elkaar de wil op te leggen
Nu Brandon ook, als ze daar gaat slapen haal ik de spullen persoonlijk naar beneden
Het is toch wel een zooitje ook daar hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Brandon is aan het janken over Meik, dat Meik had gezegd, slaapkamer boven bouwen voor Merel, toen ging Brandon zich mengen in een gesprek van Meik en Jens en het was een grapje en het is niet eerlijk, want Brandon wordt nu gedist, huiliehuilie!
Dat komt omdat Brandon niet gaat plotteren en Jessie dus geen 9k kan binnenhalen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, en hoe goed heeft heer en meester Jesoline (Jessie) het gedaan
Van 15.000 in het de min naar 23.000 in de min
En wie heeft dat bepaald dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Op de bovenverdieping van de silo komt een badkamer, opslagruimte en werkruimte. Voor de groep dus, niet voor slaapruimte.
Vooral blijven zitten Brandon............quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:16 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is eigenlijk de vriendschap tussen Brandon en Brenda voorbij? Wat is hier de aanleiding van geweest?
Dat weten Meik en Lotus ook, maar zolang het nog niet af is, blijven ze daar slapen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Op de bovenverdieping van de silo komt een badkamer, opslagruimte en werkruimte. Voor de groep dus, niet voor slaapruimte.
Die kut brandon ookquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat komt omdat Brandon niet gaat plotteren en Jessie dus geen 9k kan binnenhalen.
Z'n batterij is leeg............quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vooral blijven zitten Brandon............
Dat komt van Mike af, volgens mij.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wie heeft dat bepaald dan?
Wat de een wil wil nog niet zeggen dat een ander dat wil, Zo werkt dat niet in Utopia
Juist afzetten van wat een ander wil is leuk, vooral voor de streamers
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:17 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat weten Meik en Lotus ook, maar zolang het nog niet af is, blijven ze daar slapen.
Ze moet zelf een keer echt in de bek gescheten worden....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:17 schreef Jian het volgende:
Brenda heeft het over respect ...... en zo niet dan slaat ze je een toetsenbord in je nek of schijt je bek volwat een wijf.
EN over dat iemand de hele dag in zijn nest ligt en nu wat gaat doenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:17 schreef Jian het volgende:
Brenda heeft het over respect ...... en zo niet dan slaat ze je een toetsenbord in je nek of schijt je bek volwat een wijf.
Waar halen ze die kneusjes toch vandaan.............quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:17 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Z'n batterij is leeg............
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:17 schreef Jian het volgende:
Dis stoute Mike, hoe durft hijquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat komt van Mike af, volgens mij.![]()
Team Bouwen.
twee klantjes per week denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN over dat iemand de hele dag in zijn nest ligt en nu wat gaat doen
Wat doet ze zelf............ 2 klantjes perdag knippen of verven, verder doet ze niks
O ja af en toe op dat blaasding van haar
zijn vast gastjes met 'n taakstrafquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar halen ze die kneusjes toch vandaan.............
Ik wilde het even positief houdenquote:
Nou het zijn wel dorpsgekken...........Elk dorp moet zijn gek afstaan.............quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
zijn vast gastjes met 'n taakstraf
Gerritquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:17 schreef mazaru het volgende:
Mike en Tim weer over Jessie. Als Jessie er niet zou zijn, wie moeten ze dan afbranden?
Als ik dat vertel mag ik het niet meer plaatsen van de modsquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen met dit Alf plaatje? Spuit 11 of iets dergelijks?
Tim is het ook gelukt bij mijn weten.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof die ooit door de keuring heen zou komen
Kunnen ze hem altijd nog "gebruiken" in barak 4 als slaafjequote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Als zo'n watje ons land moet dienen.............quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Brandom waakt, .. ga jij nog rustig slapen dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als zo'n watje ons land moet dienen.............
Deze gast moet eerst maar eens zijn pieletje gaan ontdekken en wat hij er mee kan doen, voordat hij over een ander lult............quote:
Klopt staat in hun scriptquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:29 schreef Mjelleke het volgende:
Ik hoorde Christel ook zeggen dat mensen Jessie bewust tegenwerken
Ja met een shotgun in me klauwen.............quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Brandom waakt, .. ga jij nog rustig slapen dan?
Terecht en ging hij maar eens echt werken en niet schijnwerken, de smeerlap met zijn neus ophalenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:29 schreef Mjelleke het volgende:
Christel kletst ook achter Jessie's rug. Gisteravond nog tegen Hiske: wat doet hij de hele dag, behalve de baas spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:29 schreef Mjelleke het volgende:
Brandon, Hiske, Jessie hebben schijnwerken tot kunst verheven en ze glijden overal(nominaties) doorheen...........Bas was ook zo'n glijmiddel figuur in 1....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Terecht en ging hij maar eens echt werken en niet schijnwerken, de smeerlap met zijn neus ophalen![]()
.
Sow dan... wat een reactiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Terecht en ging hij maar eens echt werken en niet schijnwerken, de smeerlap met zijn neus ophalen![]()
.
Christel lult zoveel, dat ze niet eens meer weet wat ze allemaal lult.................quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Christel kletst ook achter Jessie's rug. Gisteravond nog tegen Hiske: wat doet hij de hele dag, behalve de baas spelen.Ze vond ook dat Hiske er iets van moest gaan zeggen.
Billy was de beste in schijnwerken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Brandon, Hiske, Jessie hebben schijnwerken tot kunst verheven en ze glijden overal(nominaties) doorheen...........Bas was ook zo'n glijmiddel figuur in 1....
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Moet Brandon niet gaan plotteren?
Jessie krijgt een maandsalaris daar, waar de andere inwoners niet aan kunnen tippen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Brandom waakt, .. ga jij nog rustig slapen dan?
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Christel lult zoveel, dat ze niet eens meer weet wat ze allemaal lult.................
schiet toch een eind op met elke keer dat salaris aan te kaartenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:34 schreef formule het volgende:
[..]
Jessie krijgt een maandsalaris daar, waar de andere inwoners niet aan kunnen tippen.
Dat weten ze en dat geeft al die haat tegen hem.
Die was nog aan het schilderen en neuken, dat waren drukke bezigheden voor Billy.....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Billy was de beste in schijnwerken.
Rob en vieze Bennie waren de kampioen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Billy was de beste in schijnwerken.
Mens is gewoon dom............quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze kletst alle kanten op, maar vindt zichzelf heel wijs.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Rob en vieze Bennie waren de kampioen.
Merel of een Adje, Erik misschien?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ben benieuwd wie er de volgende stemming uit wil en mag
Of ze weten dat hij in de buitenwereld een mislukt figuur is die nog bij zijn ouders woontquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:34 schreef formule het volgende:
[..]
Jessie krijgt een maandsalaris daar, waar de andere inwoners niet aan kunnen tippen.
Dat weten ze en dat geeft al die haat tegen hem.
Zal wel weer een Petertje worden....Is ook geen ruk meer aan........Let maar op, Erik.......quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ben benieuwd wie er de volgende stemming uit wil en mag
Ik denk dat Brenda aan de beurt is.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Merel of een Adje, Erik misschien?
Rob was idd de uber schijnwerker.....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Rob en vieze Bennie waren de kampioen.
Rob deed ook geen moeite om de schijn op te houden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rob was idd de uber schijnwerker.....
Hij noemde zichzelf een harde werker.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rob deed ook geen moeite om de schijn op te houden.
Hier helemaal nix.quote:
Daar hebben Brenda en Jessie het net over.quote:
Hij doet zat.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Ja Jessie en jij wil werken en je doet ook geen flikker
Ja de hele dag als een dictator over dat terrein heen lopen.....quote:
Maar 5 minuten geleden nog zeggen ik ga geen partij kiezen tussen die 2quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:46 schreef Goldencharly het volgende:
Brenda flikkert Mike ff onder de bus
Klopt,dat riep ze voordat ze de silo uit liep.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
Brandon kon ook de touwtyfus krijgen van Lotus?
Volgens Brenda dan?
Mike was een zaterdag de hele dag in de silo bezig, niemand die hem kwam helpen, met de balken omhoog slepen enzoquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:44 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha Brenda, misschien moeten we iemand anders Hoofd Bouw maken Erik of Adje. Ik zeg doen! Die 2 eikels kunnen helemaal niks zelfstandig.
Ja lullen, en meer niet lullen, klagen zeiken zeuren mopperen roddelen de baas spelen commanderen, .............. ja als ik het zo neer tik doet hij inderdaad zatquote:
Ik vind dat wel humorquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Jessie die zegt dat Lotus niet spoort zegt tegen Brenda dat Lotus vannacht weer op der buikje in de boot heeft gelegen, als ze lief is mag ze weer staan
Hij heeft het over een foto Echt die vent spoort voor geen meter
dat vind ik dus een walgelijk idee, Hij heeft een foto van Lotus bij het vuil weggehaald, die was eigenlijk weggegooid En hij is er dus trots op dat hij die foto van Lotus in zijn boot heeft opgehangenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Jessie die zegt dat Lotus niet spoort zegt tegen Brenda dat Lotus vannacht weer op der buikje in de boot heeft gelegen, als ze lief is mag ze weer staan
Weet Lotus dat Jessie haar foto heeft?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind ik dus een walgelijk idee, Hij heeft een foto van Lotus bij het vuil weggehaald, die was eigenlijk weggegooid En hij is er dus trots op dat hij die foto van Lotus in zijn boot heeft opgehangen
als er iets op stalken gaat lijken is het dat wel. Bah, vieze vent hoor die Jessie
Zou idd ook nog kunnen..quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Brenda aan de beurt is.
Adje stapt hopelijk zelf op na de bokswedstrijd, Bij Erik kunnen ze altijd nog de gezondheids kaart spelen als toneelhaak en Merel pantert nog wel even door.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd .....![]()
[ afbeelding ]
Franny danst voor Tim deel 1 - 21 januari 2019.
x7123bs
Klopt helemaal. Mike draait al volle werkdagen in de silo. Anderen zitten weer te kletsen zoals His Chris en Jens in de roze likhut lekker kletsen en klagen. Brandon en Brenda doen ook niet veel maar wel klagen over Mike. Niemand die producten maakt, behalve nu Mike die een paar kistjes maakt. Laat de bv-groep hun werk doen en dat is knaken maken. Dan kan de bouwgroep bouwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:44 schreef Dotteke het volgende:
Er moeten keiharde knaken verdiend worden
Mike heeft aangegeven dat hij voor de markt weer kistjes ging maken.
Er moet geld binnen komen, niemand die het doet. Mike doet het en wat krijgt hij................... hij doet het om Jessie dwars te zitten
Als Mike er toch niet was of Lotus, over wie zal Jessie het dan de hele dag hebben
Dat vind ik ook een beetje eng hoor. Ze zouden hem uit voorzorg een enkelbandje moeten aanmeten en hem een afstandsverbod van 50 meter ten aanzien van Lotus moeten geven.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind ik dus een walgelijk idee, Hij heeft een foto van Lotus bij het vuil weggehaald, die was eigenlijk weggegooid En hij is er dus trots op dat hij die foto van Lotus in zijn boot heeft opgehangen
als er iets op stalken gaat lijken is het dat wel. Bah, vieze vent hoor die Jessie
Straks 14:00 lingerie modellen!!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7123bs
[ afbeelding ]
x7123bs
Dat was briljant om te gierenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7123bs
haha, dat is ook weer overdrevenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beetje eng hoor. Ze zouden hem uit voorzorg een enkelbandje moeten aanmeten en hem een afstandsverbod van 50 meter ten aanzien van Lotus moeten geven.
dank je wel, ik ga weer ff lachenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7123bs
Dat dus.Ik hoorde het ook.En dan ook nog er bij vertellen dat een ander een kronkel in haar hoofd heeft.Die spoort echt niet!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind er niks overdreven aan, het is een ziek mannetje, hij kan zomaar over de schreef gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
haha, dat is ook weer overdreven
Maar ik vind het gewoon een goor idee, hoe hij over die foto praat en hoe trots hij er op is.
[ afbeelding ]
x7123bs
Denk dat die stiekem om haar geeft, anders zet je niet een foto van iemand bij jequote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
als puntje bij paaltje komt, is Lotus best wel in staat om hem van zich af te slaan. fysiek of verbaalquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind er niks overdreven aan, het is een ziek mannetje, hij kan zomaar over de schreef gaan.
Wie heeft er nu een kronkel in zijn kop?Wat een vieze galbak is het.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij lag hij gewoon in zijn nest......quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike is blijkbaar kwaad weggelopen tijdens de vergadering vanochtend,
was dat te zien op stream ?
Hij was er niet bij. Er zal daarna iets zijn gebeurd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
volgens mij lagen Mike en Lotus boven op bedquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike en Lotus lagen boven de vergadering gewoon in bed.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike is blijkbaar kwaad weggelopen tijdens de vergadering vanochtend, was dat te zien op stream ?
Hij was er geen eens ( of ze moeten 2 keer een centraal gehouden hebben)quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij is helemaal niet geweest bij de vergadering, hij lag op bed met Lotusquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike is blijkbaar kwaad weggelopen tijdens de vergadering vanochtend, was dat te zien op stream ?
Jessie: We hebben weer een prutser in huis gehaald ( over Jens)quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:57 schreef Ranah het volgende:
[..]
maar hij is steeds wel oplossingsgericht
Hij was er nier bij,na de vergadering kreeg hij een discussie met Brandon en Gerrit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was Lotus.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, ik zie net een stukje van een dichtslaande silo deur, denk dat dat het was ....
Neehee.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, hij hoorde blijkbaar boven dat ze het beneden over hem hadden, en liep toen kwaad naar buiten ?
Weet ik ook welquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
als puntje bij paaltje komt, is Lotus best wel in staat om hem van zich af te slaan. fysiek of verbaal
Dat doet hij wel vaker...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lotus is meer van het uitlokken.Verbaal en fysiek.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
stiekem zit ik er op te wachten dat dat een keer gebeurt
Hiske en iets doenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:00 schreef Angelique61 het volgende:
Hiske over dat het rooster van de samenleving goed moet worden nageleefd, ze vertelde dat ze zelf de wc gisteren niet had gedaan, dus verander de wereld, begin bij jezelf Hiske
je moet handelen naar je krachtquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lotus is meer van het uitlokken.Verbaal en fysiek.
Het is een hele valse nicht, schijn bedriegt ......quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:02 schreef Angelique61 het volgende:
Toch vind ik Jens een sympatieke jongen
Hij is niet een slecht mens helemaal vergeleken met de meeste anderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:02 schreef Angelique61 het volgende:
Toch vind ik Jens een sympatieke jongen
Is een filmpje van;Gerrit en Lotus.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
je moet handelen naar je kracht![]()
Overigens zie ik dat fysieke uitlokken niet zo
het onzekere meisjequote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk stream 1 en 3quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze zouden om 9 uur vergaderen. Meer dan een uur later begonnen. Gedoe gedoe. Het is nu 1 uur en er wordt nog steeds gekletst over de vergadering. Alles moet geanalyseerd worden, veel blablabla. Veel te diep zoeken naar oorzaken. Zo vermoeiend. Eindeloos. Maar geen enkele actie.
Ga nou eens geld verdienen!!
That's the spirit, nooit toegeven aan een zelf benoemd, zelfingenomen dictatortje met een gebrek aan leiders capaciteiten. Beter 1 dag een leeuwin dan 100 jaar een laffe hyena.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lotus is meer van het uitlokken.Verbaal en fysiek.
Zal vast wel weer goed verkocht worden op de marktquote:
En dan zijn de mensen die geld verdienen eigenwijs, jaloers en dwars, snap jij hetquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze zouden om 9 uur vergaderen. Meer dan een uur later begonnen. Gedoe gedoe. Het is nu 1 uur en er wordt nog steeds gekletst over de vergadering. Alles moet geanalyseerd worden, veel blablabla. Veel te diep zoeken naar oorzaken. Zo vermoeiend. Eindeloos. Maar geen enkele actie.
Ga nou eens geld verdienen!!
3000 euro,af te betalen in 64 termijnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
gg komt het hok binnen.
Eindelijk aan het inventariseren wat de huur van een geluidssetje kost.
Is hij dan ook pas twee maanden mee bezig..............quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
gg komt het hok binnen.
Eindelijk aan het inventariseren wat de huur van een geluidssetje kost.
Nee geloof ik nietquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het is een hele valse nicht, schijn bedriegt ......
zijn hevige gesnik en dikke tranen vond ik inderdaad vals. Zogenaamd omdat Lotus te keer was gegaan tegen Adje (Adje was overigens begonnen met schelden) Dikke tranen en gesnotter en his, chris en merel hebben hem moeten troosten......quote:
En arme Erik staat achter de likhut in weer en wind dat atelier voor Christel te timmeren.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Mike, Franny en Tim aan het werk en 4 nietsnutten aan het hangen in die heksenhut(Hiske en Christel)....
Het is onvoorstelbaar...............quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En arme Erik staat achter de likhut in weer en wind dat atelier voor Christel te timmeren.
Binnen zitten ze lekker warmpjes te klagen over de andere inwoners.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
x7123bs
Sommige klanten daar verdienen dat anders had er niets gebeurd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lullen, en meer niet lullen, klagen zeiken zeuren mopperen roddelen de baas spelen commanderen, .............. ja als ik het zo neer tik doet hij inderdaad zat
Ik wil jou wel eens horen als jij de hele dag zo'n gast op je nek hebt...........quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sommige klanten daar verdienen dat anders had er niets gebeurd.
Grapjasquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sommige klanten daar verdienen dat anders had er niets gebeurd.
Niet nodig. Hij had over mij niets te klagen gehad en had zijn grootste vriend geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens horen als jij de hele dag zo'n gast op je nek hebt...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |