lees eens een paar posts terug en het wordt duidelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:31 schreef sjampoeh het volgende:
gaan ze nog centraaal ???
man dat gelanterfanter daar
Hiske moet Merel ook nog aanspreken. Ze krijgt het druk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:31 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gisteren zei Chriss al tegen His je moet je bek eens open trekken
In buurstad Schiedam nu ook kleine vlokjesquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:29 schreef danaqui het volgende:
[..]Hier sneeuwt het al in Vlaardingen
Ik ben aan het teruglezen en zie dat het half 7 was.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Jessie ik heb je niet om 6 uur op zien staan
ik ook nietquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan hem niets schelen. Hij roept weleens meer wat, en met overtuiging.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet meer rook, hoef ik ook niet achteraan sluitenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:39 schreef Giggio het volgende:
die rookrij ook![]()
![]()
![]()
wie dat ooit heeft verzonnen
dat was mijn mantra toen ik stopte met roken " Ik hoef niet meer "quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet meer rook, hoef ik ook niet achteraan sluiten
Waarom dit levert gewoon leuke tv beelden op enzquote:
Tim heeft al geen tijd die is de hele dag bezig met en de kinderboerderij aftimmeren en kissies maken ....quote:
Stop!! verboden woordquote:
Om te beginnen, stekker uit Jessie. pffffff...quote:
die heeft er nog geen erg in dat de sneeuw er aan komt. Maar dan heeft hij weer een excuus om ff lekker te gaan "leggen"We "wouden" veel doen maar helaasquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Tim heeft al geen tijd die is de hele dag bezig met en de kinderboerderij aftimmeren en kissies maken ....
Een cursus sociale vaardigheden voor Jessie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Om te beginnen, stekker uit Jessie. pffffff...
kissies kan ie overdekt op de werkplaats doen ... maar heeft ie uberhaupt ooit al een kissie gemaakt en zijn er wel spijkers/scroeven en of houtquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die heeft er nog geen erg in dat de sneeuw er aan komt. Maar dan heeft hij weer een excuus om ff lekker te gaan "leggen"We "wouden" veel doen maar helaas
ja, ja en ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
kissies kan ie overdekt op de werkplaats doen ... maar heeft ie uberhaupt ooit al een kissie gemaakt en zijn er wel spijkers/scroeven en of hout
Beter dat een van de twee weg gaat, krijg je vast een hele andere sfeer daarquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:53 schreef ThunderBitch het volgende:
We zien het maar weer, waar je mee omgaat, word je mee besmet.
Jessie en Adriaan hebben geen positieve uitwerking op elkaar.
Die doen dat in bed alquote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
Vergaderen,zullen eerst die vrouwen wel weer in de make up moeten.
Je vergeet ff de nieuwe garderobequote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
Vergaderen,zullen eerst die vrouwen wel weer in de make up moeten.
Adriaan wordt echt onuitstaanbaar met zijn negatief gedoe. En hij is voor de groep en positief, in zijn ogen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter dat een van de twee weg gaat, krijg je vast een hele andere sfeer daar
Nou totaal niet, doet nergens aan mee ligt vroeg in zijn nest en heeft tig errors op een dag en lekker zeiken en zeuren over andere samen met Jessiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Adriaan wordt echt onuitstaanbaar met zijn negatief gedoe. En hij is voor de groep en positief, in zijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |