quote:Op maandag 21 januari 2019 23:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik denk dat Jens slimmer is dan Hiske en ook vriendelijker.
Ze wil een plek(je) voor haarzelf.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:30 schreef okklaarpasta het volgende:
hoezo eist merel de bovenverdieping dan op volgens brandon?
Ze heeft tegen hem gezegd dat ze dat zou gaan doen.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:30 schreef okklaarpasta het volgende:
Dat is Merel he? Die wilde toch een eigen woning en dat gaat niet komen, dus claimt ze een ruimte.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:30 schreef okklaarpasta het volgende:
Want dat is haar maanden geleden beloofd.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze wil een plek(je) voor haarzelf.
Dat was een huisje voor haar en Sanne.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Want dat is haar maanden geleden beloofd.Door John, vermoed ik. Of of hij echt bedoelde een huisje voor haar alleen betwijfel ik.
Zij wilde het, alsof ze wat te willen had. John dacht natuurlijk, nog even en ik ben toch weg.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Want dat is haar maanden geleden beloofd.Door John, vermoed ik. Of of hij echt bedoelde een huisje voor haar alleen betwijfel ik.
.. en daarom is ze ook in het limbohuisje terechtgekomen, omdat het allemaal anders liep.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was een huisje voor haar en Sanne.
Dat dacht ik dus ook ja.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was een huisje voor haar en Sanne.
En omdat ze niet met een man in een huisje mocht van Merijn, heeft ze met Brandon geruild en dat is nu niet meer goed genoeg?quote:Op maandag 21 januari 2019 23:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.. en daarom is ze ook in het limbohuisje terechtgekomen, omdat het allemaal anders liep.
Was toen nog een plek afgezet met lint.Daar zou het roze panterhuisje komen.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2019 23:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was toen nog een plek afgezet met lint.Daar zou het roze panterhuisje komen.
Sandor hebben we meerdere keren gezien.quote:Op maandag 21 januari 2019 23:37 schreef okklaarpasta het volgende:
vind dat hele vriend verhaal van brenda ook ongeloofwaardig:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |